יוון: ישראלים ידרשו להציג בדיקת קורונה שלילית - סרוגים

יוון: ישראלים ידרשו להציג בדיקת קורונה שלילית

ביוון הודיעו כי תיירים ישראלים יוכלו להיכנס לארצם ללא צורך בבידוד - אך יידרשו להציג בדיקת קורונה שלילית כתנאי לכניסה, גם עבור מחוסנים ומחלימים. לא תהיה הגבלה על כמות הישראלים שיוכלו להיכנס

יוון: ישראלים ידרשו להציג בדיקת קורונה שלילית
  (צילום: שאטרסטוק)

בשורות לטסים לחו"ל: יום אחרי שממשלת יוון הודיעה כי תיירים ישראלים יוכלו להיכנס ליוון ללא צורך בבידוד, במשרד התיירות היווני עדכנו היום (שלישי) כי לא תהיה מגבלה על כמות הישראלים שיוכלו להיכנס למדינה – זאת בניגוד להודעה המקורית, שהציבה מגבלה של 10 אלף תיירים בשבוע.

עם זאת, נאמר כי גם מחוסנים ומחלימים יידרשו להציג בדיקת קורונה שלילית מ-72 השעות שקודמות לעלייה למטוס כדי שיוכלו להיכנס לארץ.

כאמור, אמש עדכן שר התיירות היווני כי מועצת השרים של יוון אישרה כניסת תיירים ישראלים בעלי תעודת מתחסן למדינתם, ללא צורך בבדיקת PCR וללא חובת בידוד. האישור צפוי להיכנס לתוקף החל מהיום, לאחר שייחתם צו ממשלתי בנושא.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בעבר על ההכרה בתעודת המתחסן במדינות זרות כי "המאבק המשותף במגפת הקורונה הפיח רוח חדשה בשיתוף הפעולה. אני מבקש להודות על הנכונות להכיר בדרכונים הירוקים של ישראל. הדבר יאפשר לנו לפתוח מחדש את התיירות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 09-04-2021 13:05
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף