בשורה לישראלים: נפתחה הדרך לחופשה ביוון - סרוגים

בשורה לישראלים: נפתחה הדרך לחופשה ביוון

מדינה ראשונה מכירה בדרכון הירוק הישראלי: ממשלת יוון הודיעה לשגריר ישראל באתונה: "מכירים בתעודת מתחסן". לפי המתווה המסתמן, יתאפשר כניסה של 10,000 ישראלים בשבוע

בשורה לישראלים: נפתחה הדרך לחופשה ביוון
  צילום: שאטרסטוק

החופשה בחו"ל מתקרבת.

הערב (שני) עדכן שר התיירות היווני את שגריר ישראל באתונה, יוסי עמרני, כי מועצת השרים של יוון אישרה כניסת תיירים ישראלים בעלי תעודת מתחסן למדינתם ללא צורך בבדיקת pcr וללא חובת בידוד.

החלטת ממשלת יוון היא פרי מאמץ של משרד החוץ יחד עם משרד הבריאות והתחבורה ולשיח שמוביל שר החוץ אשכנזי עם שותפינו בקהילה הבינ"ל לקידום הכרה הדדית בתעודת מתחסן ולפתיחת השמיים לתיירות ישראלית.

האישור צפוי להיכנס לתוקף החל ממחר (23/3), לאחר שייחתם צו ממשלתי בנושא, ויכלול מכסה של 10,000 תיירים ישראלים בשבוע.

עוד באותו נושא

אחוז התחלואה היומי – הנמוך ביותר מאז יוני

רק אתמול נעצר חשוד בזיוף תעודות מתחסן

יחידת הסייבר בלהב 433 עצרה אתמול (ראשון) לחקירה באזהרה, חשוד תושב טבריה (21) בחשד למעורבות לכאורה בעבירות של זיוף מסמך וקבלת דבר במרמה.

החקירה החלה לאחר שהתקבל מידע במשטרה, לפיו עלה חשד כי באפליקציית טלגרם נפתחה קבוצה בה עשרות אלפי חברים העוסקת בעיקר בזיוף ומכירה של תעודות מתחסן ותעודות תו ירוק.

מהמשטרה נמסר: "במסגרת מאמצי משטרת ישראל לסייע למאמץ הלאומי למנוע את המשך התפשטות נגיף הקורונה, נעצר הבוקר חשוד, בחשד למעורבות לכאורה בזיוף ומכירה של תעודות מתחסן ותעודות תו ירוק. מדובר בתעודה המעידה כי המחזיק בה קיבל מנת חיסון שנייה מפני קורונה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו