בית הכנסת שגילה לרב לונדין את תוצאות הבחירות - סרוגים

בית הכנסת שגילה לרב לונדין את תוצאות הבחירות

עם ישראל הם מאמינים בני מאמינים, ושום כסף, זלזול והינדוס תודעה לא יוכלו לשנות את זה. אני כבר יכול לחסוך לכם ולנבא את התוצאות לטווח ארוך של הבחירות -האמונה תנצח, כמו תמיד

בית הכנסת שגילה לרב לונדין את תוצאות הבחירות
  הרב חגי לונדין (באדיבות: הקריה האקדמית אונו)

יש לי סיפור. אני לא יודע לגמרי לאן לשייך אותו – לפסח או לבחירות – אבל הוא הולך ככה: במשפחה שלנו נוהגים לסיים את ניקיון הבית שבוע לפני פסח ואז לצאת לטייל, כך שיוצא שביומיים הללו אנו נמצאים בבית שאן ומסיירים במעיינות באזור (נשוב הביתה לבחירות כמובן).

עוד באותו נושא

רבנים ופוליטיקה | הרב חגי לונדין מגיב לרב אמנון בזק


12

אתמול חיפשנו תפילת מנחה והתגלגלנו לבית כנסת ששמו 'מקור ברוך'. הגענו לאולם רחב ידיים שבנוי בבנייה קלה – אבל מושקעת – שנדלירים, מזגנים קבועים וכאלה. הנחתי שזהו בית הכנסת הקבוע ורק תהיתי, מכיוון שהמתפללים היו כמעט כולם מבוגרים, מדוע לא הצליחו עד כה להעמיד בית קבע מאבן?

בסוף התפילה דיברתי עם הגבאי (או רב בית הכנסת, לא סגור) והתברר שאכן יש להם בית כנסת ותיק ומפואר, והמבנה שבו התפללנו נבנה רק (!) לצורך הקורונה.

הבנתם? במהלך השנה האחרונה התושבים באזור לא יכלו להגיע לבית הכנסת הקבוע; אבל הם לא הסתפקו במנייני חצר או רחוב עם סככה אלא תרמו מכספם מבנה שלם (!) שעלה הון תועפות, עד שיוכלו לשוב לבית הכנסת הרגיל באופן מלא.

הרבה דברים ניתן ללמוד מהסיפור הזה, אבל ברוח הימים הללו חשתי פתאום רחמים כלפי כל הפוליטיקאים, אנשי התקשורת והאליטות (בעיני עצמן) – שחיים בסרט שיצליחו למחוק את הזהות הדתית ממדינת ישראל.

הם לא מבינים עם מי יש להם עסק; עם ישראל הם מאמינים בני מאמינים, ושום כסף, זלזול והינדוס תודעה לא יוכלו לשנות את זה. אני כבר יכול לחסוך לכם ולנבא את התוצאות לטווח ארוך של הבחירות -האמונה תנצח, כמו תמיד!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יפה
רונית לוי | 23-03-2021 7:48
בהתחלה צחקתי מהכותרת אבל כשקראתי כבר לא צחקתי בכלל.
2
שכחת לציין שזה...
דוד | 25-03-2021 6:49
שכחת לציין שזה בית כנסת מרוקאי