אקורד סיום: מאהל המחאה נגד נתניהו מפורק - סרוגים

אקורד סיום: מאהל המחאה נגד נתניהו מפורק

מאהל המחאה סמוך למעון ראש הממשלה בירושלים יפורק לקראת הבחירות, כך הודיעו מפגיני בלפור, זאת לאחר תשעה חודשי פעילות. לדבריהם, המאהל "מילא את תפקידו ההיסטורי ואף הביא לבחירות"

אקורד סיום: מאהל המחאה נגד נתניהו מפורק
  יונתן זינדל/פלאש 90

מפגיני בלפור הודיעו היום (ראשון) כי הם יפרקו את מאהל המחאה סמוך למעון ראש הממשלה בירושלים, זאת לאחר תשעה חודשי פעילות.

ההחלטה לפרק את המאהל באה בטענה כי הוא "מילא את תפקידו ההיסטורי" בכך שלטענתם הביא להקדמת הבחירות. על פי הודעת פעילי המחאה המאהל יפורק מחר באופן סופי.

עוד באותו נושא

בפעם ה-39: מחאת ענק נגד ראש הממשלה נתניהו |צפו:

מתנועת אין מצב שהפעילה את המאהל מסרה: "החלטתנו מתקיימת לאחר ש'אין מצב' ותנועות המחאה השונות הביאו להפלת הממשלה, וכעת נתמקד בהגדלת אחוז ההצבעה של האזרחים המבקשים שינוי".

"'אין מצב' שמרו על מאהל המחאה למרות הטרדות עירית ירושלים פקחיה, למרות אלימות המשטרה באירועים שונים, למרות הטרדות הביביסטים ולמרות מזג האוויר".

לדברי 'אין מצב' הוחלט לפרק את המאהל כיוון שהוא "מילא את תפקידו ההיסטורי ואף הביא לבחירות. כעת מבקשים ב'אין מצב' מכל האזרחיות והאזרחים המבקשים שינוי לצאת ביום שלישי ולהצביע".

כזכור, אמש ארגוני השמאל המרכיבים את מחאות בלפור נגד ראש הממשלה נתניהו קיימו מפגן מחאה מרכזי מול מעון ראש הממשלה בירושלים, זאת במאמץ מרוכז לקראת הבחירות.

במהלך ההפגנה השתתפו כ-15,000 מפגינים נגד ראש הממשלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
סוף סוף הלכתם...
ביבי | 21-03-2021 21:45
סוף סוף הלכתם הביתה
הם היו...
פיני | 22-03-2021 7:11
הם היו שם בסוכת האבלים על ימח שמו וזיכרו שם רשעים ירקב,הנאוי הכלב שאימא שלו ערביה,לכן הוא היה כל הזמן ליד ערבים כי הוא הרגיש בבית,אז ניגמר זמן הניחומים מיתקפלים,חולנים בני חולנים,בסיכמו של דבר מה שיצא רק חיזקתם אותי להצביע. נתניהו,ראיתי איזה חומר עשוי הגוף שלכם,אתם סכנה לאזרחים קל וחומר למדינה,מכוערים ארורים,אנחנו בוחרים בהמוננו רק נתניהו, וכל השאר סתם חסרי שכל,
2
עוד קבוצה של...
Xxxxx | 21-03-2021 22:00
עוד קבוצה של מעופפי קנביס חושבים שהם גרמו להקדמת החירות. ממשלת המוטציה של גנץ גרמה לבחירות רבעיות. עוד לא למדתם את הלקח. בגלל ההזיות שלכם ושל בנט/סער נגיע לבחירות חמשיות!!! חגיגה לתקשורת המגוייסת!!!
מה עים...
רועי | 22-03-2021 19:32
מה עים הטירוף שלך? אתה לא חושב שאתה צריך לאזן את הגופה ֶשלך? כשאתה מדבר על השתלה תתחיל אתה בהשתלה אצלך המיקרה חמור וצריך מיד לטפל,
... ורק...
זקוק בדחיפות להשתלת מח ... | 22-03-2021 6:02
... ורק נתניהו לא עוסק בזה ... איזה אידיוט ...
3
המאהל מתפרק מאחר...
מאי | 22-03-2021 9:32
המאהל מתפרק מאחר ונגמר הכסף לממן אותם. איך יצטיירו מול הציבור השפוי אחרי הבחירות כשהימין ינצח ובגדול. בנוסף המדינה נפתחה וגם הטיסות
4
לנקות את המדרכות...
מירי | 22-03-2021 9:34
לנקות את המדרכות עם חומר מחטא חזק.
5
הם יחזרו כשביבי...
א | 22-03-2021 11:48
הם יחזרו כשביבי ינצח ואז עוד הפגנה של כלום
6
מפרקים מהפחד ...
היודע | 22-03-2021 13:50
מפרקים מהפחד הם יודעים שאחרי הבחירות במידה ונתניהו ירכיב ממשלה .אין להם יותר בגץ כי השופטים יעברו סירוס והשוטרים יישרו קו מהפחד של אוחנה ואז יגיעו המכתזיות והסוסים והאלות ויכו בלי רחם ובתי החולים יהיו עמוסים במאות שמאלנים מרוסקים