רגבים: "התירוצים למה לא החלו ריבונות לא מעניינים" - סרוגים

רגבים: "התירוצים למה לא החלו ריבונות לא מעניינים"

חבר תנועת רגבים עו"ד אבי סגל ואוריה לוברבום יו"ר פורום ההתיישבות הצעירה השתתפו בפאנל מיוחד בו נשאלו מה גורם לראשי הימין לפזר התחייבויות אבל לא לקיים אותן

רגבים: "התירוצים למה לא החלו ריבונות לא מעניינים"
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

במהלך כנס הבחירות של סרוגים בחאן אל אחמר, עו"ד אבי סגל מרגבים ואוריה לוברבום יו"ר פורום ההתיישבות הצעירה הסבירו היום (ראשון) למה הימין לא מצליח פעם אחר פעם לממש את הצהרותיו.

"אנחנו אחרי 6 עתירות של תנועת רגבים. אין שום סיכוי להכשיר את זה למגורים או כל דבר אחר, ויש פה התערבות בוטה של הרשות הפלסטינית במטרה לקטוע את ההתיישבות היהודית בין ירושלים ומעלה אדומים" הסביר סגל. "התושבים נתונים בצבת, כי הם אומרים שהם לא יתפנו למקומות שהם אמורים ללכת אליהם. כולם קיבלו מקומות, אבל הם נתונים ללחץ של הפלסטינים להישאר ולא לעזוב, הכל כדי שהרשות תוכל להשתלט על שלטי C".

"זה מקרין על כל ההתיישבות הבלתי חוקית בנגב, כי אם לא מפנים משהו שבית המשפט העליון מורה לפנות, מה זה אומר לגבי כל השאר" הוסיף והסביר.

עוד באותו נושא

שידור חי: אולפן הבחירות של סרוגים בחאן אל אחמר


17

בנושא הריבונות, לוברבום אמר כי "הנושא הזה נכפה על ראשות הממשלה. יש משימות קטנות אבל לא הצליחו לעשות הכל. הנדר של נתניהו זה צעד ראשון חיובי, אבל הוא הבטיח לקדם את החלטת הממשלה שלנו שכבר מוכנה – ואז טען שגנץ עצר את זה. בפועל במשך 3 חודשים, מאז שהבנו שנגמר עידן טראמפ, יצאנו בקמפיין לקדם את זה. התירוצים שנתנו לנו, גם כשהיה ממשל אוהד בארה"ב, לא מעניינים אותנו – אנחנו אנשי מעשה".

"את מה שעשו כל המפלגות בימין אי אפשר לקחת מהם, אבל אנחנו רוצים שכולם, כולל נתניהו ובנט, יגידו שבישיבת הממשלה הראשונה יקדמו את הסדרת ההתיישבות" הוסיף ואמר. "אנחנו כבר רוצים לסיים את המשימה הזאת, ולעבור למשימה הבאה. יש גם ריבונות שאמרו שיחילו. אני מקווה שלא יהיו עוד בחירות שבהם יבטיחו דברים שלא יקרו".

על הביקור הצפוי של נתניהו מחר בשומרון: "אני לא מכיר משהו בכיוון ההתיישבות הצהירה, ואומר יותר מזה – הצהרות זה חשוב, אבל מה שמעניין זה המעשים. גם התשובות שנותנים לעתירות, כמו נתיב האבות ומקרים דומים, רלוונטיים יותר מהצהרות לפני בחירות. צריך להבין שרוב ההריסות שעליהם בית המשפט הורה הם הריסות שהמדינה אמרה שהיא רצתה לעשות. בגלל הצהרות המדינה בתשובות הראשונות שלה, כך לבית המשפט היה מאד נוח לאמץ את מה שהמדינה מבקשת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חייב להיות חלק...
תחמס צפוני | 21-03-2021 14:06
חייב להיות חלק מקווי היסוד כולל לוח זמנים. רק כך
2
15 שנים ביבי...
אצ | 21-03-2021 15:18
15 שנים ביבי מבטיח וכל הימין נעמד דום ביבי תומך בהסכמי אוסלו ביבי תמך בפינוי גוש קטיף ביבי תומך בחאן אל אחמר ביבי לא סיפח את בקעת הירדן לפי תוכנית יגאל אלון ולא את מעלה אדומים העיקר לחץ ידיים לעראפת הפעם רק סער ימין אמיתי
3
רק מנסור עבאס...
יש תקווה | 04-04-2021 11:27
רק מנסור עבאס יפנה את חאן אל אחמאר!!