בן גביר: כשאני ה-61 של נתניהו, חאן אל אחמר יפונה - סרוגים

בן גביר: כשאני ה-61 של נתניהו, חאן אל אחמר יפונה

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הגיע לכנס הבחירות של סרוגים של חאן אל אחמר, שם נשאל על הבטחות הימין והאפשרות להקמת ממשלה: "אני רוצה שנתניהו יהיה ראש ממשלה, אבל הגיע הזמן שיתחיל לפעול כאיש ימין"

בן גביר: כשאני ה-61 של נתניהו, חאן אל אחמר יפונה
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

יומיים לפני הבחירות לכנסת ה-24, יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר הגיע היום (ראשון) לכנס הבחירות של סרוגים בחאן אל אחמר. בדבריו התייחס להבטחות הימין במערכות הבחירות האחרונות, וכן להתמודדות המשותפת שלו עם מפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ'.

"החלום שלי הוא להיות ה-61 של נתניהו – אם זה יקרה, התמונות הללו של חאן אל אחמר לא יהיו" אמר. "אני רוצה להיות בממשלה ובקואליציה, אבל רוצה שהימין יתחיל לפעול באמת כימין, כרגע זה לא קורה".

כשנשאל על כך שנתניהו אינו מעוניין שיהיה בקואליציה, בן גביר אמר כי "אם נהיה חזקים, לנתניהו לא תהיה ברירה. הוא אמנם העדיף תמיד את השמאל, רק שהפעם, בפעם הראשונה, נוצר מצב שאפשר 61 איתנו – ורק ככה יש ממשלת ימין. שקד לא מוכנה להתחייב שתלך לממשלה איתנו – ואני שואל, אז עם מי כן? עם לפיד, מרצ ומרעאנה? אין מחלוקת במערכת הפוליטית שאם אני אהיה 61, זה לא יהיה רק חאן אל אחמר אלא גם הנגב וכל השאר".

עוד באותו נושא

שידור חי: אולפן הבחירות של סרוגים בחאן אל אחמר


17

 

"אני עוזב משרד עורכי דין מכובד ומסתכל לנתניהו בלבן של העיניים כדי להיות בכנסת ובממשלת ישראל. אבל אני אומר לו שהוא צריך לפעול במדיניות ימין" הבהיר. "אני קודם דואג לערכי מדינת ישראל והתושבים. אומר לנתניהו – אני רוצה שתהיה ראש ממשלה, אבל הגיע הזמן שיתחיל לפעול כאיש ימין".

על היחס שלו כלפי הרב כהנא: "אני חושב שהוא היה אדם טוב, אני איתו בזה שהוא נלחם למען היהודים ולמען עם ישראל, הוא עזר ליהודי ברית המועצות, ופעל לקדם חוק עונש מוות למחבלים. אבל יש דברים שהוא קידם שאני לא הולך להביא בכנסת. אטפל רק במה שטוב למדינת ישראל ולעם ישראל. מי שנאמן – אהלן וסהלן, אבל מי שרוצה מדינת פלסטין, תומך בטרור ויורה רקטות – לא צריכים להיות פה".

"לא רואה סיבה שלא להמשיך עם סמוטריץ'"

על מערכת המשפט: "וודאי שצריך לעצור את משפט נתניהו, ואני חושב שצריך להיות כאן חוק חסינות כמו שהיה בעבר. אנחנו הדמוקרטיה היחידה שבה היועץ המשפטי לממשלה יכול לקבוע מי ראש ממשלה ומי לא. חברי כנסת, ראש ממשלה, שרים – כולם צריכים חסינות. זה לא נורמלי ולא נכון. ראש ממשלה צריך להיות חסין, גם רטרואקטיבית – אלא אם כן הוא חס ושלום רצח או אנס, או משהו כזה. כל עוד הוא ראש ממשלה, שלא יחקרו – לא בגלל נתניהו, אלא בגלל האזרח הישראלי".

כשנשאל על המשך השותפות עם סמוטריץ', אמר כי "אני מאד מעריך את בצלאל וחושב שאין שום סיבה שיתוף הפעולה שלנו לא יימשך. לא שוחחנו על זה, אבל אני יודע גם ממנו שאנחנו מאד מרוצים. לגבי מה יקרה יום אחרי הבחירות – נדבר אז".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בן גביר חי בחלומות ינוצל ויזרק כמו האחרים
סיפוח-כבר-ביום-ראשון | 21-03-2021 15:45
בן גביר חי בחלומות... ביבי ינצל אותו ויזרק אותו בדיוק כמו שעשה לאחרים. כל פעם הוא יבטיח שאוטוטו - כבר ביום ראשון, כבר בראשון ליולי כבר וכבר וכבר ובמבחן המציאות: לעולם לא. מה שביבי לא עשה עד עכשיו ב10 השנים הוא כבר לא יעשה.
2
יש מצב שציונות...
מירון דרור | 21-03-2021 21:49
יש מצב שציונות דתית לא תהייה בממשלה שתוקם עם סער בנט ליכוד שס ויהדות התורה ,כי ליכוד זה לא ימין.
3
אידיוט, קודם תצליח...
קצת צניעות לא תזיק | 30-03-2021 9:53
אידיוט, קודם תצליח להרכיב ממשלה עם נתניהו לפני שאתה מהלך אימים, גם אני רוצה שחאן אל אומר יפונה אבל די עם הלוחמנות הזו, תגיד תודה ושב בשקט. לא למדת מדרכי אבותינו, אל יתהלל חוגר כמפתח?!? בסוף תשב באופוזיציה עם זנב מקופל עם הרגליים