בפעם ה-39: מחאת ענק נגד ראש הממשלה נתניהו |צפו: - סרוגים

בפעם ה-39: מחאת ענק נגד ראש הממשלה נתניהו |צפו:

בפעם ה-39: ארגוני מחאת בלפור מקיימים הערב מחאה מול מעון ראש הממשלה בירושלים. לקראת הבחירות ביום שלישי, הארגונים מקיימים מחאת ענק עם תהלוכה אותה אישרה המשטרה

ארגוני השמאל המרכיבים את מחאות בלפור נגד ראש הממשלה נתניהו מקיימים הערב (שבת) מפגן מחאה מרכזי מול מעון ראש הממשלה בירושלים, זאת במאמץ מרוכז לקראת הבחירות. הארגונים יקיימו תהלוכה לעבר המעון שתצא ממשכן הכנסת. התהלוכה אושרה על ידי המשטרה.

ביום שישי, יו"ר ועדת הבחירות, השופט עוזי פוגלמן, דחה את עתירת הליכוד להגדיר את ארגוני המחאה כארגונים הפעילים בבחירות אשר בכדי לפעול עליהם להירשם אצל מבקר המדינה.

עוד באותו נושא

סקר אחרון: נתניהו בשיא של מנדטים;גוש הימין נוגע ב-61


54

פוגלמן כתב כי: "הליכוד לא הציג תשתית עובדתית מספקת ותשתית משפטית מספקת להוכיח שאיזו מהמשיבות (ארגוני המחאה) מפירה בנקודת הזמן הנוכחית – או עתידה להפר – את הוראות החוק".

ב'קריים מיניסטר' מסרו לקראת הערב: "רגע האמת מתקרב. נצא היום לגשרים ונעלה בהמונינו לבלפור לומר לנאשם שזמנו עבר. אזרחי ישראל אומרים כן לתקווה לשינוי ולא לברית עם כהניסטים. זה תלוי רק בנו. בשלישי יוצאים להצביע ולא משאירים אף אחד בבית. זה בידיים שלנו!".

מהדגלים השחורים נמסר: "ביום הבחירות נציין שנה למחאה עממית שהחלה בשיירת מכוניות ספונטאנית מרחבי הארץ. עלינו לכנסת במחאה כנגד לקיחתה כבת ערובה ע״י יו״ר הבית ושלוחו של ראש הממשלה הנאשם בפלילים".

"היום אנו קוראים לחברה הישראלית בואו נהפוך את השבת הזו לשבת האחרונה של המחאה! מגיעה לנו ארץ אחרת. צאו להצביע, יש תקווה. זה בידיים שלנו".

לקראת המחאה הערב, המשטרה מסרה כי תחסום לתנועה את הרחובות בהם תעבור התהלוכה – כנסת, רופין, בן צבי, רמב"ן, כיכר פריז. כמו כן, צפויים להיחסם רחובות נוספים המובילים לרחובות אלו וכן ייתכנו שיבושי תנועה באזור מרכז העיר.

משטרת ישראל מדגישה כי היא "פועלת לאפשר את קיום התהלוכה תוך שמירה על בטחון המשתתפים, ולצד זה לא תאפשר כל גילוי אלימות כלפי שוטרים, אזרחים או רכוש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
מצחיקים. כמה אלפים...
חיים נפתלי | 20-03-2021 20:52
מצחיקים. כמה אלפים מתוסכלים שמאלנים .יעני נאורים. הפגינו מה חדש .שוב גנבנו להם את המדינה .השמאל פסה עבר נעלם .
רוצים להחליף...
ארז | 20-03-2021 22:35
רוצים להחליף נוכל , שקרן וגנב בראש ממשלה עם מוסר ויושרה מליגה אחרת. אחד כזה שמכר את בטחון המדינה בעבור בצע כסף לא ראוי להיות ראש ממשלה , לא ?