אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

בן גביר מייצג את ערכי הציונות הדתית | תגובה

גם לו היינו חיים במדינה מתוקנת, בה תומכי הטרור מהמשותפת היו פסולים מלהתמודד לכנסת, בן גביר היה ראוי לכהן כחבר כנסת במדינת ישראל, ולא היה זקוק לגושפנקא מאף אחד, ובטח שלא מיניב כרמל שצביעותו הוכחה בקלות רבה

בן גביר מייצג את ערכי הציונות הדתית | תגובה
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

קראתי בעיון את המאמר הארוך שפרסם כאן אמש יניב כרמל, שקרא למחנה הלאומי להתנער ממועמד מפלגת הציונות הדתית לכנסת, עו"ד איתמר בן גביר, ולהוציאו מחוץ למחנה.

כרמל זועק ושוטח את טענותיו באריכות, אך כל אלו הופכות ללא רלוונטיות כאשר קוראים את סוף דבריו: "אני כבר שומע את הקול הקורא 'כן, אבל מה עם חנין זועבי, עופר כסיף, באסל גאטס'. עמדתי היא שזו אינה טענה מוטעית לגמרי. שירותה של זועבי כחברת כנסת אחרי שהשתתפה במשט המרמרה היה טעות. אבל בניגוד למה שחלק מהימנים חושבים, אני אמנם שמאלני אבל אני לא אומר לבג"ץ מה לעשות".

עוד באותו נושא

אחיי הימנים, אל תכניסו את הכהניזם לכנסת


247

הנה לנו, בפסקה אחת, תמצית הצביעות שנשפכת מהשמאל הישראלי. כרמל, שמקדיש כעת כל שנייה בחייו כדי להכפיש את בן גביר ולספר לכולנו כמה הוא מסוכן ולא לגיטימי, מתייחס באפתיות מופגנת לכהונתם של חברי הכנסת תומכי הטרור מבל"ד ושאר הרשימה המשותפת, ופוטר את עצמו בכך שבג"ץ הכשיר אותם.

כי הרי בג"ץ הוא המצפן המוסרי של הציבור בישראל, והוא זה שמחנך אותנו. אך אם בג"ץ הוא המצפן המוסרי בעיניו של כרמל, הרי שהוא צבוע וסותר את עצמו: כרמל שוכח שהיו אלה תשעה שופטי בג"ץ שהכשירו פה אחד את התמודדותו של בן גביר לכנסת. זאת בשונה, למשל, מהיבא יזבק, שאושרה על חודו של קול, ונשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות תמכה בפסילתה.

מעבר לכך, בג"ץ אף הכשיר את הטרוריסט עזמי בשארה, וגם זה בסדר מצד כרמל, כי הוא לא מתערב בהחלטות בג"ץ (כשהן מצדדות באג'נדה שלו, כמו שנוהג השמאל מאז ומתמיד).

גם העובדה לפיה כל הסקרים קובעים שהציבור הציוני-דתי נותן את אמונו בבן גביר ותומך בכניסתו לכנסת, לא מפריעה לכרמל ושכמותו להטיף לציבור ולספר לו כמה הוא לא מוסרי בכך שהוא מכשיר את בן גביר.

עוד באותו נושא

יאיר גולן: "בן גביר לא צריך להיות בעם היהודי" |האזינו:


35

כי זה באמת הסיפור כאן: הניסיון הבלתי פוסק לעשות דה-לגיטימציה לימין בישראל, ולתלות זאת בבן גביר. ליניב כרמל לא באמת מפריע שאחמד טיבי, עודה ויזבק הם חברים בכנסת ישראל. אם זה היה מפריע לו, הוא היה משקיע לפחות עשירית מהמוטיבציה שהוא משקיע כעת כדי להילחם בבן גביר כדי למנוע את כניסתם לכנסת.

אך זה לא המצב. כרמל מעדיף לראות בכנסת את המעריצה של סמיר קונטאר שרצח אבא ואת ביתו בת ה-4, ולא את בן גביר. הוא מעדיף לראות את אחמד טיבי "מהלל השאהידים" בתפקיד שר, ולא את בן גביר.

עוד באותו נושא

150 אנשי עשייה מהציונות הדתית תומכים בסמוטריץ'


16

אך גם לו היינו חיים במדינה מתוקנת, בה תומכי הטרור מהמשותפת היו פסולים מלהתמודד לכנסת, בן גביר היה ראוי לכהן כחבר כנסת במדינת ישראל, ולא היה זקוק לגושפנקא מאף אחד, ובטח שלא מיניב כרמל שצביעותו הוכחה בקלות רבה.

איתמר בן גביר הוא אדם ציוני, שמכבד את מוסדות המדינה, רואה במדינת ישראל את ראשית צמיחת גאולתנו, ומתנגד לפגיעה בערבים חפים מפשע. אלו עמדותיו אותן הוא מציג בכל מקום, ולא מתבייש בהן.

אלו הערכים של הציונות הדתית, ואף איש שמאל לא יהיה זה שיטיף לציונות הדתית אלו נציגים לבחור לכנסת.

=======

זאב וולף הוא משפטן, עורך דין ואיש מפלגת 'הציונות הדתית'

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
38 תגובות - 32 דיונים מיין לפי
1
אלוף , כל...
ציון | 18-03-2021 17:23
אלוף , כל מילה בסלע
זו בדיוק הסיבה שאני לא שם
ניסים | 22-03-2021 12:42
איך קרה לנו שהחרדלים והכהניסטים השתלטו על הציונות הדתית
2
צודק! כל מילה...
גד | 18-03-2021 17:23
צודק! כל מילה בסלע!
רואים שצדקתי בנבואותי ביחס ל"ציונות הדתית" ?
פר' ליבוביץ נביא אמת | 18-03-2021 18:11
התחברו לבסוף לכהניזם האפל והטמא
3
צריך להפריד בין...
נו באמת | 18-03-2021 17:30
צריך להפריד בין זכותו של בן גביר להיבחר, לבין זכותי כציוני-דתי לא להצביע לו. אם מחבלים ערבים זה רע, אין זה אומר שמחבלים יהודים זה טוב. אם הבית-היהודי היה מצטרף, הייתי בולע את הצפרדע למען האחדות. אבל זריקת הבית היהודי מהאיחוד מוכיחה כאלף עדים שזו אינה אלא אגודת קיצונים תומכי טרור יהודי
4
לא צריך להתייחס ליניב כרמל האנטישמי !!!!!!!!!
א | 18-03-2021 17:36
מפלגתו מרצ עומדת להימחק ואנו בעה נכניס לא רק את בן גביר אלא גם את אבי מעוז שישים סוף לטרור הלהטבי.....
5
כתבה מעולה!!! ...
שלמה | 18-03-2021 17:37
כתבה מעולה!!!
6
טירור יהודי ,...
ארז | 18-03-2021 17:42
טירור יהודי , הומופוביה , גזענות ושינאה לזר ולגר אלה הם ערכי הציונות הדתית ? יש מישהו שגאה בערכים אלה ?
7
חזק וברוך
אחיה | 18-03-2021 17:53
חזק ואמץ זאב
8
הוא ציונות דתית...
ירון | 18-03-2021 18:26
הוא ציונות דתית אמיתית מהסיבה הפשוטה,הוא לא מגזרי הוא פונה לכלל עם ישראל
9
מכניסים את בן גביר לכנסת בכל העוצמה
ט' בקלפי | 18-03-2021 18:46
בעזרת ה' נעשה ונצליח
10
בן גביר מייצג...
ההסטוריה חוזרת | 18-03-2021 18:55
בן גביר מייצג את תורת ישראל המגדירה חברה מעמדית בה הכנענים הם עבדים ולכן ניתן לרשת את אדמתם ללא רגשי אשם. אכן זו בדיוק הייתה הסיבה לפני אלפי שנים להמציא אל מעל כל האלים האחרים שכביכול ציווה זאת. העם היהודי נולד בחטא הפייק ניוז ואחריתו מה?
11
מייצג בגדול! גזענות...
בהחלט מייצג | 18-03-2021 19:01
מייצג בגדול! גזענות והשתמטות!
לא זה...
פם | 18-03-2021 19:30
לא זה ולא זה. קנה משקפיים, מר אדם שזורק סיסמאות חסרות יסוד.
12
השמאל מעוז הצביעות....
פם | 18-03-2021 19:32
השמאל מעוז הצביעות. אבל כולנו כבר יודעים ומורגלים, וכבר קשה להתרגש מכך שהם מנסים להפליל את כל הימין בשטויות רק מכיוון שהם לא מסכימים איתם. אנשים חסרי ערך. מקווה שהפעם נזכה לראות כנסת שטובה לעם.
13
אללה אואכבר. תתרסקו...
נהג מונית | 18-03-2021 21:10
אללה אואכבר. תתרסקו ותעלמו . עוד 5 ימים למנייק.
14
לא מייצג לא...
דתי שפוי | 18-03-2021 21:39
לא מייצג לא את את הדת- שנאה לאחר, להרוג ראש ממשלה וחפים מפשע זאת לא יהדות. אם כבר יהדות אז לא לקחת שוחד מצוה מפורשת (יוזם חוק צרפתי...). ולא ציונות כי אם נלך בדרך שלו נאבד את צדקת הדרך...
15
כל מילה בול...
טל חיים | 18-03-2021 21:40
כל מילה בול !
16
אין תקוה לחיות...
דפנה | 18-03-2021 21:59
אין תקוה לחיות ביחד, נחלק את המדינה וזהו
הימנים לא מסוגלים...
עמית | 18-03-2021 23:45
הימנים לא מסוגלים לפתח כלום, מי הביביסטים, בן גביר, סמוטריץ המשתמט, לה פמיליה הבריונים, מה יהיה במדינת ימין חרדים היא תהיה כמו סומאליה ואז הם יכבשו אותנו
17
תקחו את המצע...
עמי | 18-03-2021 23:42
תקחו את המצע של בן גביר וחוקי נירנברג, ותראו כמה הם דומים ( הפרדה גזעית, הפרדה בחופי הים וכו) ואם הציונות הדתית זה בן גביר אז בעצם הטענה הזאת אומרת שאין הבדל בין הנאצים ובין הציונות הדתית, כיהודי לא הייתי שותף לזה ובטח לא תומך בזה
18
כל מילה בסלע
יואב | 19-03-2021 1:21
ישר כוח
19
יישר כוח לבן...
אליהו | 19-03-2021 6:29
יישר כוח לבן גביר. כן אני בעד המצע שלו.אני רוצה שיוגדר מהו מרחב ציבורי בעניין שמירת השבת.מהו מרחב ציבורי בעניין ענווה וצניעות. מלחמה בטרור הלהטבי.צורך חיוני בשמירה על ערכי עם ישראל וארץ ישראל. לא מספיק להוציא את המשותפת מחוץ לחוק.לשקול מפלגות שמאל להוציא מחוץ לחוק כל מצע שדוגל בלהטבים זכויות גויים והכחשה לשטחי ארץ ישראל צריך להוציא מפלגה כזאת מחוץ לחוק. צריך ניעור וסדר רציני בחינוך דתי תורני בשאר חלקי ארץ ישראל ולא רק ביוש. הגדרה מחדש מהו מרחב ציבורי לצורך שמירת שבת.ערכי צניעות. לשקול לבטל זכויות כמו הצבעה לערבים.לא לגייס מיעוטים לצהל ולכוחות הבטחון. רק בעזרת ט הצביעו
, בקיצור...
דאע"ש זה כאן ? | 19-03-2021 8:21
, בקיצור : תגיד שאתה רוצה איראן בלבוש יהודי לאומני. תגיד שאתה לא רוצה דמוקרטיה. למשטר שאתה רוצה קוראים דיקטטורה אוטוקרתית. רוב העם שלנו ממש לא מעוניין לחיות במדינה שאיראן היא המודל שלה. נדמה לי שאם תחשוב טוב - גם אתה לא היית ממש מאושר במדינה כזו.
20
איתמר בן גביר...
יהונתן | 19-03-2021 7:56
איתמר בן גביר לא סגור על עצמו,בכל יום דעה אחרת ופליטת פה שלא בדיוק מכבדת אותו כאיש יציב שעומד על דעתו. ככל שהכסא במושב הכנסת ואפילו בממשלה של ביבי נראה קרוב יותר,כך איתמר פונה בעקומה חדה שמאלה! אכזבה!!!
21
לסמול הפאשיסטי אין...
אנטוניו | 19-03-2021 9:11
לסמול הפאשיסטי אין ערכים לסמול הפאשיסטי יש אג'נדה והמטרה מקדשת את כל האמצעים .
חכם נבריונות הדתית....
הס | 19-03-2021 13:02
חכם נבריונות הדתית. פאשיזם זה רק בימין
22
מפלגת הציונות הדתית...
יואב | 19-03-2021 13:15
מפלגת הציונות הדתית מייצגת את המקף בין הרב טאו לרב גינזבורג. אם זאת לדעתך הציונות הדתית שיהיה לך לבריאות.
23
בושה. רב המשתופף על...
יונתן | 19-03-2021 14:15
בושה. רב המשתופף על המפריד בין בן גביר להיבא יזבק, שניהם מעריצים מחבלים. עדיף שיקימו מפלגה ביחד וכל הגזענים(יהודים וערבים) יוכלו להצביע להם. אל תכתימו את הציונות הדתית בכתם הזה.
24
גם יגאל עמיר וגולדשטיין כנראה מייצגים אותכם
אירית | 19-03-2021 16:20
ערכים של דתיים
25
די כבר להתלונן...
נימי | 19-03-2021 20:26
די כבר להתלונן על השמאל. למי איכפת. האיש תולה בסלון שלו תמונה של רוצח. בזה זה מתחיל ובזה זה נגמר. אלו הם ערכיו. זה שהערבים רצחניים זה לא מכשיר את השרץ הזה.
26
אם בן גביר מייצג את היהדות נותר לבחור בהמרה
ומהר | 20-03-2021 16:07
......
27
זאב וולף לא רווה שנאת חינם
עמוס | 21-03-2021 10:53
אף טענה לגופו של עניין, רק לגופו של אם שהוא אינו מכיר ומוציא את דיבתו שהסתמך על שברים ממאמרו. אני מכיר את יניב כרמל, ולמרות שאני חולק עליו בנושאים רבים, צבוע הוא לא. ציוני ואוהב ישראל - בהחלט כן. בן גביר, וולף ודומיהם הם זרע הפורענות בעם ישראל ובושה לציונות הדתית
28
אלרגיה חריפה ...
היסטוריה מדהימה | 21-03-2021 11:32
אלרגיה חריפה
29
כל הכבוד לבן...
ששה מנדטים ויותר. | 21-03-2021 13:22
כל הכבוד לבן גביר שיביא הן וסמוטריץ' ששה מנדטים.
30
ואוו
אבישי | 21-03-2021 13:24
מאמר נכון שחושף את צביעותו של יניב, כל הכבוד לכותב המאמר, אשריך! אני אשמח לראות בעתיד עוד מאמרים שלך!
31
מה עם להתמודד...
גל ק | 21-03-2021 17:49
מה עם להתמודד עם הטענה עצמה ולא לתקוף את הכותב?
32
בן גביר התותך. עם יהיה בכף מוזנים וכל הרבנים
רבי שמואל מבית שערים | 25-03-2021 19:24
הדתילייטים המתייפייפים בכף שנייה - מכריע את כולם. אשריך!!! המוסר העולמי כל פעם משתנה בהתאם לרוח הזמן והפוליטיק קורקט. אבל התורה אותה אתה באמת מייצג, היא נצחית וניתנה עי אלהים, ולא עי כל מיני שמאלנים נחותים מתייפייפים.