ועדת הבחירות פסלה את סיסמת הקמפיין של הליכוד - סרוגים

ועדת הבחירות פסלה את סיסמת הקמפיין של הליכוד

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קיבל את העתירה לפיה הסיסמה "חוזרים לחיים" שייכת למשרד הבריאות, ולכן אסר לליכוד להשתמש בה בתעמולת הבחירות

ועדת הבחירות פסלה את סיסמת הקמפיין של הליכוד
  (צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש90)

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט עוזי פוגלמן הוציא צו מניעה האוסר על הליכוד להשתמש בסיסמה "חוזרים לחיים" בתעמולת הבחירות.

הנימוק להחלטה הוא שמדובר בסיסמת קמפיין של משרד הבריאות ואסור לגורם פוליטי להשתמש בקמפיינים של משרדי ממשלה לצרכי תעמולת בחירות.

עוד באותו נושא

מנדלבליט: קמפיין הליכוד עובר על החוק


36

את העתירה לועדת הבחירות הגישה תנועת אחריות לאומית, והיא זכתה לאישורו של היועץ המשפטי לממשלה.

טענה נוספת בעתירה, לפיה ביקור של ראש הממשלה, שר הבריאות, שרים וסגני שרים במתחמי החיסונים, נחשב גם הוא לתעמולת בחירות אסורה, לא התקבלה על ידי השופט פוגלמן, שקבע כי הביקורים נערכו באישורם של היועצים המשפטיים של המשרדים הרלוונטיים, ולכן דחה את העתירה.

עו"ד אושי אלמליח, מנכ"ל תנועת אחריות לאומית, מסר: "הליכוד ונתניהו, האחראים הישירים למותם של למעלה מ – 6,000 ישראלים וישראליות, מאות אלפי ילדים ובני נוער הלומי קורונה, קיבלו היום צו מניעה למעשה המביש והציני שעשו בסלוגן החיסונים הלאומי, "חוזרים לחיים"".

"תנועת אחריות לאומית נעמדה מול כוחות אדירים לקרב עיקש, במקום שבו היו צריכים לעמוד מערכות אכיפת החוק והפוליטיקאים. שנים רבות של שלטון גרמו לנתניהו ולליכוד להניח שהם מפלגה שיש לה מדינה. אנחנו נעמוד בכל מקום שבו היתר נאלמים דום, בבתי המשפט, ברחובות, בגשרים ובכיכרות, נילחם על המדינה שלנו עד שנשחרר את הלפיתה של הליכוד מהמשאבים הציבוריים של כולנו".

אלמליח הוסיף: "אחריות לאומית תפנה בימים הקרובים ליועמ"ש הממשלה על מנת שיפתח בחקירה פלילית לאור מעורבותם של יועצי שר הבריאות בקמפיין משרד הבריאות, מעורבות אשר הראיות שאופפות אותה, מלמדות על תכנון מוקדם לביצוע עבירות פליליות משמעותיות. לא נרפה, אנחנו חייבים זאת ללמעלה מ – 6000 ישראלים וישראליות שנפטרו בשנה האחרונה עקב מחלת הקורונה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
עוד בדיחה מבית...
Xxxxx | 16-03-2021 22:27
עוד בדיחה מבית היועמש. ההתעסקות בפסילה הדהדה את חוזרים לחיים בכל הרשתות גם מי שלא מתייחס לקמפנים שמע את צמד המילים חוזרים לחיים שוב ושוב בעקבות הפסילה ובכך גרמו להבין את המשמעות בדיעבד. יותר משזה עצוב זה מצחיק. כאמור טומנים את הראש בחול לצערי כנראה שדעתם נטרפת מהצלחת הליכוד בסקרים.
סוף סוף המנ-דלבליט מוסיףך מנדטים לביבי
תודה המן-דבליט | 17-03-2021 8:55
אל תופתעו אם בעוד זמן קצר תגלו כי המנ-דבליט היה משת''פ של ביבי. וכל שנאתו לביבי היתה מתוכננת מראש, להשניא את מערכת המשפט ובראשם הבג''צ. מכון ''פאנסל'' טוען כי המנדלבליט תרם כ 6 עד 7 מנדטים לליכוד
2
מי זה השופט העוין הזה,לא לשמוע לו,
ג.כ | 16-03-2021 22:33
בור ועם הארץ כמו שאר חביריו השופטים.
3
פגרמן כמו המנדלבליט,שם...
עוקר רשעים ארורים | 17-03-2021 4:34
פגרמן כמו המנדלבליט,שם רשעים ירקב שמות של צאצאים של עמלק והמן הרשע ימח שימכם וזיכרכם לעולם ולעולמי עולמים,
4
האמת הופתעתי הייתי...
שי א | 17-03-2021 6:47
האמת הופתעתי הייתי בטוח שהוא מצביע למשותפת.