מרצ עונה ליאיר לפיד: "מראה בגרות ומנהיגות"

מרצ עונה ליאיר לפיד: "מראה בגרות ומנהיגות"

אחרי שיו"ר יש עתיד קרא למצביעי מרצ להישאר שם וכי "חשוב שהם יעברו את אחוז החסימה", עונים לו במפלגה: "החלטה מתבקשת כי בלי מרצ יש לממשלת נתניהו - כהנא 61"

מרצ עונה ללפיד: "מראה בגרות ומנהיגות"
  צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90

אחרי שקרא לתומכי מפלגת מרצ להישאר בהצבעה שלהם, מגיבים ממרצ למסיבת העיתונאים של יאיר לפיד.

"הצהרתו של לפיד להצביע מרצ מראה בגרות ומנהיגות. הצהרתו של ח״כ יאיר לפיד הקורא למצביעי הגוש האידאולוגי לבחור במרצ היא החלטה מתבקשת כי בלי מרצ יש לממשלת נתניהו – כהנא 61."

כאמור, מוקדם יותר התייחס לפיד למצב המפלגות הקטנות במחנה השמאל: "אם מישהו רוצה להצביע מרצ, שיצביע מרצ, חשוב שהם יעברו את אחוז החסימה. מעבר לזה, עם כל הכבוד לכל חישובי הגוש, אי אפשר להחליף שלטון בלי מפלגת שלטון גדולה. אי אפשר להקים ממשלה בלי מפלגה גדולה שתקים ממשלה. אני פונה מפה לכל המתלבטים, תנו ליש עתיד את הקול שלכם. תנו לשפיות לנצח."

אם זאת לפיד רמז מה דעתו על מפלגות אחרות, בראשן כחול לבן: "יש דבר אחד שיכול להביא לשינוי- יש עתיד גדולה. ב-7 מנדטים לא עוצרים סחטנות וכפיה דתית. ב-6 מנדטים לא משנים את חוק הלאום ולא מגינים על בית המשפט העליון. והכי חשוב – ב-6 מנדטים לא מחליפים את נתניהו."

עוד באותו נושא

לפיד: "בלי כוח פוליטי גדול – לא יהיה פה מהפך"


7

"יש עדיין מספר יוצא דופן של מתלבטים. יותר מעשרה מנדטים. הם צריכים לדעת, אם הם לא יצביעו יש עתיד, תקום פה ממשלה חשוכה, גזענית, הומופובית וסחטנית. בסוף צריך כוח גדול כדי לשנות מציאות."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
למה מצטטים את חולה המין הלז. פרצופו גועל!!
ימש''ו ניצן | 16-03-2021 13:23
בעוד ימים מספר כולנו נברך ''ברוך שפטרני'' ממרץ שתהפוך ל''שרץ''
2
דביל מעדיף לראות...
פיני | 16-03-2021 13:52
דביל מעדיף לראות יצור רמש למשל אפילו שהוא טמא, על ראית מתועב ארור ומטמא את אדמת הקודש,מקוה שבקרוב ניגאל והשם יכה את כל המתועבים כמו היצור המתועב הזה,וימחה אותם מעל פני האדמה,יצורים מגעילים ולא רצויים כלל,כולל הממונה על ביטחון הפנים,עוד מתועב,