בן גביר: ימינה ברחו מפסילת מנסור עבאס והיבה יזבק - סרוגים

בן גביר: ימינה ברחו מפסילת מנסור עבאס והיבה יזבק

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, תוקף את מפלגת ימינה בטענה כי כאשר ביקש לפסול את הרשימה המשותפת - בימינה ברחו מההצבעה

בן גביר: ימינה ברחו מפסילת מנסור עבאס והיבה יזבק
  יונתן זינדל/פלאש 90

נציג עוצמה יהודית ברשימת הציונות הדתית לכנסת, איתמר בן גביר, תוקף היום (שלישי) את מפלגת ימינה, ואומר כי בפעם הקודמת שביקש לפסול את כל הרשימה המשותפת, כולל מנסור עבאס והיבה יזבק, במפלגת ימינה ברחו מההצבעה.

בן גביר מגיב לטענות כי ישב בקואליציה שתיתמך על ידי רע"מ של מנסור עבאס: ""מנסור עבאס כמוהו כיחיא סינוואר ושאר אויבי ישראל ועמדתי עליו ידועה. לא נשב איתו ולא ניתמך בו. הוא בכלל צריך לשבת בכלא ולא בכנסת. עכשיו תורו של נפתלי בנט להפסיק לנסות להסיט את האש ולהבהיר האם יישב בממשלה עם לפיד, איבתיסאם מרעאנה ושאר חבריהם".

עוד באותו נושא

עמית סגל: צאו מהסרט; לא תקום קואליציה כזאת


77

לדבריו, "בקצב הזה ימינה ובנט שתקף אותי בשל דעות ימניות קיצוניות ולא היה מוכן לשבת איתי בלחץ השמאל, עוד ינסה לטעון שאני בשלום עכשיו".

עוד הוסיף עו"ד בן גביר: "זה הזמן להזכיר נשכחות: בבחירות הקודמות, כאשר הגשנו בקשה לפסול את הרשימה המשותפת כולה, שכללה את יזבק, טיבי, עודה וגם מנסור עבאס – היו אלה נציגי ימינה שברחו ברגע האחרון מהדיון ולא הצביעו בעד הבקשה".

"גם הפעם אנו היינו היחידים שהגשנו את הבקשה לפסול את עבאס ורע"מ. בזמן שבימינה מברברים – אנחנו פועלים לזרוק מהכנסת את אויבי ישראל".

עוד באותו נושא

יו"ר תא מרצ באוני' תל אביב עובר לימינה: 'עברתי תהליך'


40

מוקדם יותר מסרו במפלגת ימינה כי "רע"מ היא תנועת אחות של חמאס ושל האחים המוסלמים. מדובר בפלג קיצוני ואנטי ציוני שאין לו מקום בכלל בכנסת ישראל".

"ימינה לא תיתן יד להקמת ממשלה בהישענות על רע"מ – לא בתמיכה, לא בהימנעות ולא בכלל. ההלבנה של תומכי מחבלים אלו באמצעות נתניהו ושליחו איתמר בן גביר מבישה. אנשי ימין צריכים להיות הראשונים לעצור על זה".

עוד באותו נושא

סקר מנדטים: שוויון בין הגושים; רע"מ לשון מאזניים


9

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
העם גאה בך...
דר | 16-03-2021 12:47
העם גאה בך מר כהנא זה כבוד עם כבוד כזה אפשר למכור המדינה
2
גם ביביהו ברח מלפסול אותם והוא ישב איתם
סיפוח-כבר-ביום-ראשון | 16-03-2021 13:23
אל תשלה עצמך בן-גביר. נהנתניהו גם ברח מלפסול אותם והוא ישב איתם וגם עם גדולי המחבלים אם זה יעזור לו להמשיך לשבת על כסאו. אין שום קשר לביבי ולימין היום - היה אולי בעבר היום אין
3
איתמר, תתעורר גם...
שלמה | 16-03-2021 13:37
איתמר, תתעורר גם נתניהו הימין על מלא מלא שלך ברח....