חוזרים לבמות: עומר אדם ויובל דיין בדואט מרגש. צפו

חוזרים לבמות: עומר אדם ויובל דיין בדואט מרגש. צפו

הזמר עומר אדם פתח אמש את סיבוב ההופעות שלו בבלומפילד ובחר להפתיע את הקהל עם אירוח של הזמרת והיוצרת האהובה יובל דיין, איתה ביצע את הלהיט "שרק תחייך". צפו

author-image

(צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)

עולם התרבות חזר לחיים. לראשונה מאז תחילת הקורונה, הזמר המצליח עומר אדם חזר לבמות בגדול והופיע מול 1,500 איש בהתאם למתווה התו הירוק. אמש (ב') עומר פתח את סיבוב ההופעות הגדול בבלומפילד, שהספיק להפוך לסולד אאוט.

במהלך מופע הפתיחה החגיגי אירח עומר בהפתעה את הזמרת האהובה יובל דיין ויחד איתה ביצע את הלהיט הענק שלה "שרק תחייך'' על הבמה, בנוסף יובל ביצעה את הלהיט ״שקט״ של אדם.

צפו:

(צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)

כזכור אדם חזר אל הבמות בישראל, לאחר כמעט חצי שנה של סיבוב בעולם – הכולל את: איחוד האמירויות, ארה"ב ומקסיקו. עומר אף הספיק להוציא במהלך התקופה אלבום אי פי חדש, בשם "פסקול חיי".

בשבוע שעבר הכריז על פתיחת סבב ההופעות בבלומפילד בהתאם למתווה התו הירוק. כל 4 ההופעות בסבב הספיקו כבר להפוך לסולד אאוט, ממש כמו בימים הטובים לפני הקורונה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מה יש לכם...
גן ילדים | 16-03-2021 18:53
מה יש לכם פה בסרוגים שמעריצים כל כך את עומר אדם?! זמר בינוני עד נחמד, מילים הכי שבלוניות שיש וברח מהארץ בזמן קורונה. זה בגלל שהוא עושה תנועות של תפילה או משהו כזה?
2
עומר אדם כולו...
תומר | 16-03-2021 21:40
עומר אדם כולו על תמריצים,, הגוף אינו שולט על המציאות
3
בטטה ...
א.. | 16-03-2021 21:50
בטטה