"הציבור יראה וישפוט אם הופעלו לחצים על עדים במשפט נתניהו"

"הציבור יראה וישפוט אם הופעלו לחצים על עדים במשפט נתניהו"

עורך הדין של תוכנית המקור ורביב דרוקר אמר לשופטי העליון שדנו האם לאשר את פרסום תיעוד עדותו של יועץ הזוג נתניהו, כי יש לתת לציבור לראות ולשפוט האם הופעלו לחצי על עדים במשפט

author-image

בית המשפט העליון קיים היום (שני) דיון בערעור של תוכנית המקור ורביב דרוקר לאפשר פרסום של תיעוד ויזואלי מחדר החקירות בעת עדותו של יועץ הזוג נתניהו, שעיה סגל ז"ל.

עו"ד זאב ליאונד שייצג את דרוקר והתוכנית, הסביר מדוע יש לאפשר לפרסם את התיעוד הוויזואלי ולא להסתפק בתמלילים: "רק החזות הוויזואלית והקולית יכולה לפתור את הבעיה. כאשר המשיב (ראש הממשלה נתניהו, א"ב) בשורה ארוכה של התבטאויות בכלל מדבר על זה שתופרים תיקים, יש בעיה עם רשויות האכיפה. אפשר להישאר עם הדבר הזה והמשיב קובע את הקיבוע והציבור באמת יחשוב שזה העניין".

עוד באותו נושא

רביב דרוקר באולפן סרוגים: "אני בעד פסקת ההתגברות"


37

השופט נועם סולברג הגיב: "אנחנו מבינים שהתמליל פחות מרשים את הציבור, אבל התוכן קיים. התשובה למה שאומר המשיב 1 (נתניהו, א"ב) נמצאת בתמלילים. הם בני השגה, אפשר לצטט מהם. אין תוספת תוכנית בתיעוד החזותי".

ליאונד השיב: "אם הדיבור היה קוהרנטי, מדובר על מי שיצא מניתוח ועשו עליו מניפולציות, זה מה שהם (הליכוד) אומרים ואין טוב ממראה עיניים. הציבור יחליט אחרי שהוא יראה, היום הציבור שומע את הפרסום של המשיב שאומרים שזה מה שהיה".

"הציבור יכול רק לדמיין, למה לדמיין? הרי לא מדובר בסוד, הדלתא רק מדברת כאן, אמרו, בין המלל לבין איך שזה נראה ונשמע. במקרה הזה אומרים שהופעלו אמצעים נוראיים, שומו שמיים, אפשר לראות את זה".

עו"ד עמית חדד שייצע את ראש הממשלה טען כי שידור העדות של סגל נועדה להשפיע על המשפט, וזו הסיבה לשידור, "אומר זאת המערער (דרוקר) בעצמו. הוא התראיין והוא אומר, דרוקר, חד משמעית "אני רוצה להשפיע..".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ביבי רעיל. כל מה שלידו נובל.
יאיר | 15-03-2021 15:24
וגם בגד ב-2 מ-3 נשותיו.
הוא בגד...
ארז | 15-03-2021 20:10
הוא בגד בכל נשותיו. איש בוגדני ונכלולי. ענין של אופי
''וארסק את שופטייך ופרקליטייך רודפי שוחד''
הרב דביר כהנא | 15-03-2021 17:06
''והיה עוד ביום ההוא לעת ערב יהיה אור ואקח את שופטייך ופרקליטייך ואציג את בושתם לעיני כל העם ואקשרם אל הגדר בנחושתיים ועברו העם אשר שמרו את משמרתי וירקו על פניהם''. לפי המפרשים הדברים אמורים על זמננו זה. הלוואי בקרוב ממש נזכה לראות את מערכת המשפט מצחצחת נעלי היהודים החרדים והימניים
, בוגד...
רב חובל של צוללת | 15-03-2021 15:32
, בוגד בכולן, בכולם ובמדינה.
2
אין גבול להתחמקויות...
אין פלא שכבר עברנו את 6000 המתים מקורונה ... | 15-03-2021 21:53
אין גבול להתחמקויות המושחת מבלפור .. לא יראו את הוידאו עם העדות , הנוכל יגיד שמסתירים מהציבור את הלחצים שהופעלו על העדים ... כן יראו את הוידאו , יטען שעושים הכל כדי להטות את הציבור והשופטים נגדו ... זה ראש ממשלה ? בזבז מעל 10 מיליארד על 3 סיבובי בחירות , רק כדי להשיג חסינות , אין מוסר , אין יושר , המדינה מעניינת לו את התחת ... מתנהל כראש ארגון פשע ולא כמי שאחריות למצב המדינה עליו ...
3
ביבי החוקים בדיוק...
שר | 16-03-2021 12:54
ביבי החוקים בדיוק כמו משי הר זהב כול הטינופת.יוצאץ חבר מגן על חבר בדיוק כמוך לך תשחרר אותנו לך.למשפט ואל תתנהג כמו עבריין נמלט התחתנת עם עברינית מורשעת.הרסת המדינה לך לך לך
4
ביבי הבטיח 10.000...
שר | 16-03-2021 12:55
ביבי הבטיח 10.000 מתים לכן פתח השמים גאון הרסני