השופט גער בממשלה: לא יתכן שאין למשפחת גולדין כתובת

השופט גער בממשלה: לא יתכן שאין למשפחת גולדין כתובת

השופט אלרון נזף בנציג הממשלה במהלך הדיון שהתקיים היום בעתירת בני משפחת גולדין למניעת העברת חיסונים לרצועת עזה כל עוד חיילי צה"ל עדיין חטופים ברצועת עזה: "עליכם לתת תשובות"

השופט לממשלה: לא יתכן שאין למשפחת גולדין כתובת
  יונתן זינדל/פלאש 90

בג"ץ קיים היום (שני) דיון בעתירת משפחת גולדין נגד המחוות ההומניטריות שישראל מעבירה לגורמי הטרור בעזה, כל עוד לוחמי צה"ל שנפלו בצוק איתן עדיין שבויים בידי הטרוריסטים.

השופט יוסף אלרון גער בנציג הממשלה: "לא ייתכן שאין למשפחת גולדין כתובת; עליכם לתת תשובות".

עוד באותו נושא

חיסונים יועברו לעזה רק באישור ראש הממשלה

הנשיאה חיות הוסיפה בהפנותה את דבריה אל ד״ר לאה גולדין, אמו של סרן הדר גולדין ז״ל, שבאופן חריג ניתנה לה רשות להציג את עמדתה: ״אני יכולה להבטיח לך שאם תהיה דרך לסייע לך בכלים שעומדים לרשותנו נסייע. לבנו אתכם״.

בתום הדיון בעתירה החליט בית המשפט להותיר אותה תלויה ועומדת עד לקבלת המידע שהעותרים ביקשו בהליך של בקשה לפי חוק חופש המידע, בו התבקש מידע על מעבר כל האנשים, הסחורות, המתקנים, הציוד, התרופות והחיסונים שעברו מישראל לרצועת עזה ולהיפך בשש וחצי השנים האחרונות מאז נחטף סרן הדר גולדין ז״ל

בתום הדיון אמר פרופ׳ אביעד הכהן: "הדבר היחיד שעומד לנגד עינינו הוא בשבת הבנים, החיילים והאזרחים, לישראל. זה לא הגיוני ולא מוסרי שישראל נוקטת במחוות הומניטריות מפליגות, ראויות כשלעצמן, בלא שאלה יותנו בהשבת הבנים".

העותרים, בני משפחת גולדין והקליניקות המשפטיות במרכז האקדמי ״שערי מדע ומשפט״ יוצגו על ידי פרופ׳ אביעד הכהן וד״ר חגי ויניצקי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
למה כשגרשו אותנו...
הגרוש שבר אותנו | 15-03-2021 14:47
למה כשגרשו אותנו מגוש קטיף ליבם לא היה איתנו, וניסו לעזור ככל יכולתם מכלים הקיימים
2
טוב
נועם | 15-03-2021 17:25
טוב שיש טרור לנצל את הפשעים היהודים