אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

הסתיים בהצלחה: קהילות בני עקיבא אומרות תודה!

קהילות בני עקיבא בחצור, קרית ים, מגדל העמק וערד יצאו השבוע בקמפיין: "מחברים לבבות" בכדי שיוכלו להמשיך את פעילותם הברוכה בפריפריה ולעלות קומה בעשייה. הקמפיין הסתיים בהצלחה מרשימה והיו שותפים בו 3,175 תורמים שתרמו ביחד סכום של 1,668,305 ₪

הסתיים בהצלחה: קהילות בני עקיבא אומרות תודה!
  הסתיים בהצלחה קמפיין בני עקיבא

הסתיים בהצלחה מרשימה קמפיין גיוס ההמונים למען המשך הפעילות של הגרעינים התורניים

קהילות בני עקיבא בחצור, קרית ים, מגדל העמק וערד יצאו השבוע בקמפיין: "מחברים לבבות" בכדי שיוכלו להמשיך את פעילותם הברוכה בפריפריה ולעלות קומה בעשייה.

הקמפיין הסתיים בהצלחה מרשימה והיו שותפים בו 3,175 תורמים שתרמו ביחד סכום של 1,668,305 ₪.

עוד באותו נושא

קהילת בני עקיבא בקרית ים לא נותנת לקשישים למות לבד בבית

את הקמפיין הוביל משרד הפרסום 'ברלה פרמיום' המתמחה בקמפיינים של גיוסי המונים. אל צוות הליווי של הקמפיין מטעם המשרד הצטרף משה נעמן, מנהל בית המדרש הקהילתי ומוסדות הגרעין התורני בגבעת שמואל, שליווה את הצד המקצועי של רתימת הקהילות. נעמן נחשב לאחד המנהלים הצעירים המבטיחים בציונות הדתית עם ותק של 15 שנה בהקמת וניהול מוסדות הגרעין בגבעת שמואל. את הצד הטכנולוגי של הקמפיין הובילה חברת Givechak מבית טיקצ'אק, בניהולם של היזמים אשי הורוביץ ושיראל בלייכר.

ברל'ה קרומבי מנהל הקמפיין: "זה היה קמפיין מרגש ומיוחד שיצא מהלב ונכנס אל הלבבות. פגשתי אנשים מסורים עם חזון ונשמה ועשינו תהליך מדהים עם הקהילות. היה מרגש לראות איך אנשים נרתמים ולוקחים על עצמם יעדים והשותפות הופכת להיות ממשית. מעבר לזה, עשינו פה תהליך מקצועי משמעותי. דווקא בזמן משבר הקורונה, הקהילות למדו איך לגייס כסף ולשמור על מערך התורמים שלהם בזכות השותפות עם כל חברי הגרעין".

משה נעמן, שהיה שותף בלווי המקצועי של הקמפיין: "כחלק מעבודתי בליווי קמפיינים של גיוס המונים אני לוקח חלק במיזמים של משרד הפרסום 'ברלה פרמיום'. זו זכות גדולה עבורי להיות שותף בתהליך המדהים של גיוס המונים למוסדות החשובים לציונות הדתית.

מדובר על תהליך שאינו דומה באף צורה לבניית מערכת רגילה של גיוס כספים, אלא על רתימה של שגרירים והפיכת כל עובדי העמותה, החברים, השותפים והידידים לחלק פעיל בנושא גיוסי הכספים, דבר שהופך את התהליך למאתגר מאוד מחד, אך מאידך מהווה קפיצת דרך מדהימה לפעילות העמותה כשכל החברים הופכים להיות שותפים אקטיביים ומעשיים בתהליך בניית מערך גיוס הכספים. כעת אנחנו בונים יחד עם משרד הפרסום 'ברלה פרמיום' מערכת שתלווה את העמותות בסיום תהליך גיוס ההמונים ותשמר את התורמים ובכך מערכת גיוס כספים אפקטיבית גם בפעילות השוטפת, דבר שיקל מאוד על העמותות".

עמוס אליצור, רכז הקהילות של תנועת הבוגרים בבני עקיבא אמר בסיום הקמפיין: "תודה ענקית מהלב לכל 3,175 התורמים שעזרו לנו לחזק את האור בפריפריה ברוח בני עקיבא. התרגשנו מאוד מההתגייסות של כל עם ישראל שלקחו חלק והיו שותפים בעשייה שלנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אוהבים את ברלה...
גרעין בנ"ע ערד | 13-03-2021 20:19
אוהבים את ברלה ומשה! גרעין בנע ערד!!