אחרי שנחשדה ברצח תאיר ראדה; א.ק. נחשפת. צפו - סרוגים

אחרי שנחשדה ברצח תאיר ראדה; א.ק. נחשפת. צפו

אחרי שנוקתה מכל חשד, לראשונה מספרת אולה קרבצ'נקו (א.ק) את הצד שלה בפרשת תאיר ראדה, ומספרת למצלמה בפנים גלויות מה עבר עליה בימים שמדינה שלמה האשימה אותה ברצח. צפו

אחרי שנחשדה ברצח תאיר ראדה; א.ק. נחשפת. צפו
  (צילום: יוטיוב / כאן 11)

אחרי שנוקתה מכל חשד, לראשונה מספרת אולה קרבצ'נקו – המוכרת בשם א.ק. – שהואשמה על ידי בן זוגה לשעבר ברצח תאיר ראדה ז"ל, את הצד שלה בפרשה ומספרת למצלמה בפנים גלויות מה עבר עליה בימים שמדינה שלמה האשימה אותה ברצח.

הסרט "צל כבד", שישודר ביום שבת, 20 במרץ, בשעה 21:15 ב- כאן 11, מביא את סיפורה של אולה, מתמודדת נפש בת 38, המוכרת כא.ק.

החשדות כנגד אולה הועלו לראשונה בסדרת הטלוויזיה "צל של אמת", שם טען בן זוגה לשעבר שאולה התוודתה בפניו על כך שרצחה את הנערה תאיר ראדה ז"ל.

לאחר שטענותיו הושמעו, הן נבדקו על ידי המשטרה והפרקליטות לעומקן והמדינה ניקתה לחלוטין את אולה מכל חשד ומעורבות ברצח. בנוסף, המדינה קיבלה כי מדובר בעלילת שווא נקמנית של בן זוגה לשעבר.

עוד באותו נושא

תעלומה: הראיה שנעלמה מזירת הרצח של תאיר ראדה


10

אולם ניקויה מהחשדות לא מנע את הביקורת הציבורית ואת הפיכתה של אולה לקורבן להתנכלויות ונאצות, ובעקבותיהן אולה נאלצה לעזוב את הארץ ולחיות עם סבתה בכפר ליד אודסה (אוקראינה), עיר הולדתה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
25 תגובות - 19 דיונים מיין לפי
1
עדויות חושפות: יהודה...
גם משי זהב נחשף | 11-03-2021 21:43
עדויות חושפות: יהודה משי זהב תקף וניצל מינית ילדים, נערים, נערות ונשים
2
אני לא יודע...
נפתלי | 11-03-2021 23:14
אני לא יודע מי רצח אבל ברור לי שהראיות נגד זדורוב הם כלום לעומת הראיות נגדה. וזה עדיין לא אומר שהיא או זדורוב הם הרוצחים
, איזו...
חוקר בכיר | 12-03-2021 8:17
, איזו עמדה נחרצת....קראת את תיק הראיות ? מניין לך שהראיות נגד זדורוב הן כלום ? כל פושק שפתיים מחליט על סמך רסיסי כתבה בתקשורת אם אדם אשם או זכאי, שקרן או דובר אמת. במציאות הדברים קצת יותר מורכבים. לא כך פועל בית המשפט.
זדורוב הוא...
נו באמת | 12-03-2021 7:53
זדורוב הוא הרוצח
אין שום...
מ | 12-03-2021 0:36
אין שום ראיות נד זדורוב, אפילו אחת לא.
3
פרשת הרצח תותאה...
דודו | 12-03-2021 7:04
פרשת הרצח תותאה של התרבות החילונית שהשמאל רוצה לטפח
רבין גם...
נשר | 14-03-2021 3:03
רבין גם היה רוצח
יגאל עמיר,...
ברור... | 12-03-2021 18:17
יגאל עמיר, יונה אברושמי, ישי שליסל... חילונים כולם. ככל שהרוצח אדוק בדתו כך הוא משוכנע בצדקת הרצחנות שלו.
4
זו כתבה, זו?
רן | 13-03-2021 0:05
חרטא בארטא, - נוקתה מכל חשד? מי כתב את הדברים האלה?
5
רומן הוא הרוצח...
קובי | 13-03-2021 9:37
רומן הוא הרוצח מה יש לבלבל את השכל
אתה חצוף,...
תומר | 16-03-2021 10:06
אתה חצוף, אין בדל ראיה נגדו, ואפילו יש לו אליבי ברור שהמשטרה שיבשה כדי להתעלם ממנו ולהדביק חו את התיק.
6
א.ק הרוצחת
אני | 14-03-2021 15:13
איזה מדינה רשלנית וטייחנית , הרי ברור כבר שנים שא.ק היא הרוצחת הבלעדית של תאיר ראדה, פסיכופטים ידועים כמכחישי אמת וכחיים בשקר , ומציגים עצמם תמיד כקורבן, והם גם שחקנים מאוד טובים ומקצועיים. א.ק חולה בנפשה ופסיכופטית . ויש מספר הוכחות לא מבטול שהיא הרוצחת של תאיר , לדוגמא : החשק המתועב והחולני שלה לשחות בתוך דם ולטייל במעיים לדמיין שאנשים הם המבורגר מהלך , הציורים שלה מלאים בקריפיות , סכינים , בייחוד הציור של הילדה שיושבת בשרותים , העדות שמסרה למשטרה בחקירה הראשונה , 2 החברות שהכירו אותה שהודו כי שיתפה אותן בפשע שרצחה את תאיר , הפוסט שהעלתה לרשת החברתית שבה תיארה את הילדה כאבן חן ששייכת לה עכשיו , ורוצה לעבור הלאה לאבן חן הבאה . ועוד הרבה הוכחות שהמשטרה שומרת לעצמה כדי לטייח . א.ק היא הרוצחת היא הפסיכופטית שעשתה את המעשה הנתעב , ועד היום מסתובבת חופשי ומשחקת היטב עם השקרים שלה , אסור לתת לה במה להשמיע את שקריה , פסיכופטים אנשים מסוכנים ותחמנים , עבר מספיק זמן , הגיע זמן לקחת לה את החופש ולהכניס אותה עמוק לכלא .
7
משי. צרייך. לחזייר...
אלי | 14-03-2021 15:44
משי. צרייך. לחזייר את הנשמה לאבא
8
א.ק
אני | 14-03-2021 15:54
איזה מדינה רשלנית וטייחנית , הרי ברור כבר שנים שא.ק היא הרוצחת הבלעדית של תאיר ראדה, פסיכופטים ידועים כמכחישי אמת וכחיים בשקר , ומציגים עצמם תמיד כקורבן, והם גם שחקנים מאוד טובים ומקצועיים. א.ק חולה בנפשה ופסיכופטית . ויש מספר הוכחות לא מבוטל שהיא הרוצחת של תאיר , לדוגמא : החשק המתועב והחולני שלה לשחות בתוך דם ולטייל במעיים לדמיין שאנשים הם המבורגר מהלך , הציורים שלה מלאים בקריפיות , סכינים , בייחוד הציור של הילדה שיושבת בשרותים , העדות שמסרה למשטרה בחקירה הראשונה , 2 החברות שהכירו אותה שהודו כי שיתפה אותן בפשע שרצחה את תאיר , הפוסט שהעלתה לרשת החברתית שבה תיארה את הילדה כאבן חן ששייכת לה עכשיו , ורוצה לעבור הלאה לאבן חן הבאה . ועוד הרבה הוכחות שהמשטרה שומרת לעצמה כדי לטייח . א.ק היא הרוצחת היא הפסיכופטית שעשתה את המעשה הנתעב , ועד היום מסתובבת חופשי ומשחקת היטב עם השקרים שלה , אסור לתת לה במה להשמיע את שקריה , פסיכופטים אנשים מסוכנים ותחמנים , עבר מספיק זמן , הגיע זמן לקחת לה את החופש ולהכניס אותה עמוק לכלא .
9
רוצחת!!! ...
שיר | 15-03-2021 8:02
רוצחת!!!
10
‎אהה המשטרה והפרקליטות...
ASI n | 15-03-2021 9:00
‎אהה המשטרה והפרקליטות בדקו לעומק וניקו אותה מכל חשד. ברור. אין ספק. זה אמין מאד. המשטרה והפרקליטות אלו גופים שמומחים בחקר האמת ובעשיית צדק. הכי מומחים שיש. הם בכלל לא שיכורי כוח או מכורים להרשעות. הם תמיד יודעים לבדוק את עצמם ולקבל ביקורת חיצונית. זה הכל כל כך ברור. יש משטרה ופרקליטות במדינת ישראל, והם לא ישנים בלילה אם הייתה להם טעות אפילו קטנה. הם בחיים לא יתנו לפושעים להסתובב חופשי ובחיים לא יכניסו אדם חף מפשע לכלא. הם לא נחים עד שלא מתקנים את הטעות, ואם ראיתם אותם לא מתקנים משהו זה רק כי לא הייתה טעות. ככה זה כשפועלים מתוך שליחות ובשם הצדק והאמת. תחי מדינת ישראל.
11
מצאו שערה של...
רחל | 15-03-2021 14:43
מצאו שערה של האקס שלה בתא השירותים!!! למה מתעלמים מזה???
12
היא ברחה לרוסיה...
תהילה | 15-03-2021 22:43
היא ברחה לרוסיה שלא יתפסו אותה בכל זאת
13
היא עדיין החשודה...
תתביישו | 16-03-2021 10:05
היא עדיין החשודה המרכזית, לא נוקתה מכלום ולא נעליים, היא אפילו לא נחקרה באזהרה. בושה של כתבת יחצ, גם פה וגם בטלויזיה.
14
חקירת הרצח של...
מיה | 16-03-2021 12:07
חקירת הרצח של הילדה הזו תחשב לדיראון עולם של הפרקליטות והמשטרה בפרט. בנקל יכלו למצוא את הרוצח/ת.. חלמאות לשמה , ככה לאבד ראיות פורנזיות יקרות ערך.
15
מי כתב את השטויות האלה? היא לא נוקתה משום חשד
ענת גולדבלום | 16-03-2021 22:16
להפך, על הגוף של תאיר רדה נמצאה שערה שמחזקת את החשד נגדה.
16
לא מאמינה לכם!...
אורחת | 17-03-2021 12:32
לא מאמינה לכם! זו עלילת דם ולשון הרע! האיש הצדיק הזה לא יעשה מעשים כאלה בשום פנים ואופן!!!
17
א.ק
אני | 21-03-2021 9:00
בושה לתקשורת שנותנים במה לרוצחת ,בייחוד כאן 11, בהתחלה נתתם במה לאביעד משה ,התחרטתם ומחקתם את הראיון ועכשיו לא.ק תתביישו לכם . הרי ברור כבר שנים שא.ק היא הרוצחת הבלעדית של תאיר ראדה, פסיכופטים ידועים כמכחישי אמת וכחיים בשקר , ומציגים עצמם תמיד כקורבן, והם גם שחקנים מאוד טובים ומקצועיים. א.ק חולה בנפשה ופסיכופטית . ויש מספר הוכחות לא מבוטל שהיא הרוצחת של תאיר , לדוגמא : החשק המתועב והחולני שלה לשחות בתוך דם ולטייל במעיים לדמיין שאנשים הם המבורגר מהלך , הציורים שלה מלאים בקריפיות , סכינים , בייחוד הציור של הילדה שיושבת בשירותים , העדות שמסרה למשטרה בחקירה הראשונה , 2 החברות שהכירו אותה שהודו כי שיתפה אותן בפשע שרצחה את תאיר , הפוסט שהעלתה לרשת החברתית שבה תיארה את הילדה כאבן חן ששייכת לה עכשיו , ורוצה לעבור הלאה לאבן חן הבאה . ועוד הרבה הוכחות שהמשטרה שומרת לעצמה כדי לטייח . א.ק היא הרוצחת היא הפסיכופטית שעשתה את המעשה הנתעב , ועד היום מסתובבת חופשי ומשחקת היטב עם השקרים שלה ,אסור לתת לה במה להשמיע את שקריה , פסיכופטים אנשים מסוכנים ,תחמנים , מצטיינים בהסתרת האמת ,שחקני על ושקרנים פתולוגיים שמאמינים לשקרים של עצמם, עבר מספיק זמן , הגיע זמן לקחת לה את החופש ולהכניס אותה עמוק לכלא .
18
א.ק
אני | 21-03-2021 9:16
בושה לתקשורת שנותנים במה לרוצחת ,בייחוד כאן 11,הרי ברור כבר שנים שא.ק היא הרוצחת הבלעדית של תאיר ראדה, פסיכופטים ידועים כמכחישי אמת וכחיים בשקר , ומציגים עצמם תמיד כקורבן, והם גם שחקנים מאוד טובים ומקצועיים. א.ק חולה בנפשה ופסיכופטית . ויש מספר הוכחות לא מבוטל שהיא הרוצחת של תאיר , לדוגמא : החשק המתועב והחולני שלה לשחות בתוך דם ולטייל במעיים לדמיין שאנשים הם המבורגר מהלך , הציורים שלה מלאים בקריפיות , סכינים , בייחוד הציור של הילדה שיושבת בשירותים , העדות שמסרה למשטרה בחקירה הראשונה , 2 החברות שהכירו אותה שהודו כי שיתפה אותן בפשע שרצחה את תאיר , הפוסט שהעלתה לרשת החברתית שבה תיארה את הילדה כאבן חן ששייכת לה עכשיו , ורוצה לעבור הלאה לאבן חן הבאה . ועוד הרבה הוכחות שהמשטרה שומרת לעצמה כדי לטייח . א.ק היא הרוצחת היא הפסיכופטית שעשתה את המעשה הנתעב , ועד היום מסתובבת חופשי ומשחקת היטב עם השקרים שלה ,אסור לתת לה במה להשמיע את שקריה , פסיכופטים אנשים מסוכנים ,תחמנים , מצטיינים בהסתרת האמת ,שחקני על ושקרנים פתולוגיים שמאמינים לשקרים של עצמם, עבר מספיק זמן , הגיע זמן לקחת לה את החופש ולהכניס אותה עמוק לכלא .
19
א.ק
אני | 29-08-2021 15:11
א.ק רצחה את תאיר , יש ראיות נגדה כולל פורנזיות, והיא פסיכותפתית מה שאומר שחקנית מעולה בעלת יכולות שקר אבסולוטיות , אכזרית , היתה צמאה לדם וכך עשתה, הם חושבים רק על עצמם ללא חרטה!!!