הקרב נגד שתיית הקולות

בנט בהקלטה: "לפוצץ את הספין של הליכוד"

בהקלטה פנימית לפעילים נשמע יו"ר ימינה, נפתלי בנט, מתדרך איך לפוצץ את הספין של הליכוד שאומר כי הבחירות הם בין לפיד לנתניהו. "אני מבקש לפוצץ את הספין המקושקש של הליכוד"

בנט בהקלטה: "לפוצץ את הספין של הליכוד"
צילום: (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

שבועיים לבחירות, בהקלטה פנימית שהגיע לידי סרוגים נשמע נפתלי בנט מתדרך את פעילי ימינה ומסביר מה 'הספין' שהליכוד מנסה לעשות.

בנט בהקלטה: "הספין כרגע של נתניהו, מירי רגב , אוסנת מארק וכל החבר'ה בליכוד זה שיש עכשיו קרב גוואלד בין שלטון הימין של נתניהו לשלטון השמאל בראשות לפיד. זה שקר בגלל שלכל השמאל יש 30 מנדטים ולימין יש 80 מנדטים. המערכה היא רק בתוך הימין הבחירות האלה זה בין לבחור בפולטיקאים שחושבים רק על עצמם ופעלו ברשלנות גדולה בשנה האחרונה ויגררו אותנו בלי לחשוב פעמיים לבחירות חמישיות ושישיות לבין ימינה שזו ממשלת ימין מקצועית שאכפת לה מהאזרחים אני מבקש שתעיפו את המסר הזה כדי לפוצץ את הספין המקושקש של הליכוד"

חדשות

00:00/00:00

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

58
32
שקדיה
10.03.21

לך תיתפוצץ אדון מחרבנט

1
יגור
10.03.21

מפלגה. מעצבנט מעצ בנט

2
מספר 5 בימינה
10.03.21

עמיחי שיקלי הוא כופר קונסרבטיבי מוצהר !!!!!!! אסור ליהודי ירא שמים להצביע לבנט !!!!!!!!!!!!!

3
לך לרפורמים בנט
10.03.21

בנט המנוול חזור לרפורמים בארה''ב לך עם זוגתך שקד לאכול נבילות

4
מאיר
10.03.21

שיתפוצץ בנט אדם לא אמין שהצביע עם המשותפת רוצה להיות ראש ממשלה לצחצח את הנעליים לביבי קודם תלמד ואחרי זה אתה יכול לנשק לו בת...

5
קברן
10.03.21

בקרוב גם אתה תהיה בחלק של הסטטיסטיקה של הניפטרים,

6
עובד
10.03.21

בקרוב תהיה חלק מהניפטרים כך יהיה מקום להגיב,ופחות סירחון שמאלני עלוב,

7
לשקדייה וכל חבריה
11.03.21

הגזענים של בן גביר בטוקבוקים אתם אלופים ב-24 בבוקר אתם תאכלו את הכובע ותסתכלו על הכנסת ממנורת הכנסת הציונות הדתית זה לא אתם אתם הגזענות של כהנא וחרדלות של סמוטריץ

8
נוכל רפורמי בנט
17.03.21

בנט מראשי הרפורמים וזוגתו שקד כנ''ל נוכל רפורמי בנט

9
עבאס פורש ומודיע מחל
10.03.21

נהנתניהו בפאניקה שולח טוקבקיסטים לסרוגים לביבי הרבה זכויות עבר. הבעיה שהוא קצת הזדקן, הסתאב והסתבך... שנתיים תקועים 4 מערכות בחירות בזבזניות, שנתיים כלכלת בחירות ובלי תקציב מדינה. אין אסטרטגיה. אחרי המבול. ה"קוסם" לא מצליח להקים ממשלה יציבה שנתיים. וזאת למרות שרוב גדול של הציבור בישראל ימני. התנהלויות מאולצות ובעייתיות. מעל 5000 הרוגים מיותרים. ילדים בוהים במסכים. ברוב המדינות (במיוחד מדינות אי כמונו) הרבה פחות סגרו את מערכת החינוך. ביבי הסתכסך עם יותר מידי יהודים וכבר לא יוכל לנהל טוב את המדינה פנימה. הוא עדיין טוב מול הגויים (כולל מנסור עבאס..) אבל הסתבך לאורך השנים עם הרבה יותר מידי יהודים, כולל אלה שעבדו תחתיו או אלה שמינה. גם לפני שעשה את שטות חייו וזרק את ימינה (שמשפחתו וחצרו רואים בהם כאוייב, יותר מאשר את מנסור עבאס ותנועתו) כבר הסתבך והסתכסך עם הרבה יותר מידי יהודים. צריך לשחרר אותו בכבוד ומהר. בנט יעשה את זה מצויין. המנהיג הכי ערכי מוכשר וישר שיש כיום בפול

10
נהנתניהו-עבאס
10.03.21

נהנתניהו מחלל שבת ואוכל שרימפס. משמש וזורק ביבי התחייב למנסור עבאס ובנוסף מקבל בסקרים 3 מנדטים מהערבים, אך במקביל הבטיח למפלגת סמוטריץ–בן גביר תפקידי שרים (ושריון לאופיר סופר). בבחירות הקודמות מ"ממשלת ריבונות" נהנתניהו סיים בברית עם מנסור עבאס. מובן שביבי צריך קצת לשבור שמאלה כמו שאריק שרון עשה בזמנו כשהסתבך משפטית. מנסור עבאס זו רק ההתחלה.. יש עוד כאלה שמאמינים לו אחרי שהשתמש וזרק את ימינה, יש כאלה שמעדיפים לשקר את עצמם ולהתעלם מהעובדה שהוא מחלל שבת (עם סיגארים קובאנים) ואוכל שרימפס. יש כאלה שלוקח להם זמן לשנות דיעה ולהתפקח שביבי סיים את תפקידו, שה"קוסם" נכשל כבר 4 מערכות בחירות בזבזניות להקים ממשלת ימין יציבה, למרות כלכלת קורונה בחירות הרסנית לעתידנו. אין תקציב מדינה. כמו במדינות נכשלות שלא מתכננות עתיד. כבר שנתיים נכשל להקים ממשלת ימין, למרות שרוב הציבור בישראל ימני. בקיצור יש כאלה שלוקח להם יותר זמן לשנות דיעה ולהבין שביבי סיים את תפקידו.

31
יגור
10.03.21

רשלנות . דואגים לעצמם אתה מצחיק . אתה מהמר הרסת את הבית היהודי .רכבת על הציונות הדתית הכל רק לקידומך האישי . כרישים. ואוו אתה טורף.......

1
בני
10.03.21

מאיפה אתה יודע כל זה? היתה בתוך הצלחת של נתניהו? אפילו אנשי השירות לא רשאים להיתקרב לצלחת שלו,אז אתה כבר יודע מה הוא אוכל בלי שאנשי היחידה לאבטחת אישים יודעת עליך? מוזר כמה יצירתיות חלולה יש ביצורים כמוך,רק נתניהו וכל השאר סתם חולנים

2
סמוטריץ וחגית משה
10.03.21

סמוטריץ וחגית משה - כיסאולוגיה או אידאולוגיה? עכשיו זה ברור. נהנתניהו שמחלל שבת ואוכל שרימפס, פשוט בפאניקה מנפתלי בנט. את עיקר מאמץ הקמפיין שלו הוא מכוון נגד נפתלי בנט. לא יאומן. מנסור עבאס כבר בכיס שלו. נהנתניהו מחלל שבת (עם סיגארים קובאנים ביחד עם מנסור עבאס) ואוכל שרימפס. עוד טעות של נהנתניהו. גם השתמש וזרק את ימינה מהגוש, וגם ממשיך להפסיד את הציבור המסורתי ואת הציונות הדתית. מי האמין שנהנתניהו שדיבר על "ממשלת ריבונות" יגיע לבריתות עם מנסור עבאס ויחזר באופן משפיל אחרי הקול הערבי, ועדיין לא הצליח להאריך את כהונת ממשלתו למרות הברית עם מנסור עבאס. איך יכול להיות שרוב גדול בציבור ימני, ונהנתניהו לא מצליח להקים ממשלה יציבה למרות כלכלת בחירות שנתיים בלי תקציב מדינה. הוא לא מבין שתם זמנו ? הוא לא רוצה שנגיד לו תודה באופן מכבד אלא מעדיף שנזרוק אותו? מה השתבש אצלו ? כשאריק שרון הסתבך משפטית, הוא התאתרג עם תוכנית ה"ההתנתקות" והביא עלינו טילים מעזה. הב

30
יש אלוהים
10.03.21

בנט הנחש. בנט אתה נחש אתה תענש על מעשיך יש אלוהים שמעניש .