מוזיקה

האחים סולמון בשיתוף פעולה עם כוכב 'דה וויס'

האחים סולומון חוזרים בשיר חדש ומפתיע בו משתפים פעולה עם כוכב העונה החמישית של 'דה וויס' - שים לופז, כשעל ההפקה המוזיקלית הופקד המפיק אלנתן שלום. צפו

האחים סולומון, בחגיגת קרליבך
האחים סולומון, בחגיגת קרליבך | צילום: לוי גרינברג

לכבוד חזרת עולם התרבות לחיים, האחים סולומון משיקים היום (ד') שיר חדש ומפתיע באנגלית בו מארחים את כוכב "דה וויס" – שים לופז, כשעל ההפקה המוזיקלית הופקד המפיק אלנתן שלום.

לטובת מי שלא זוכר שים (שמחה) לופז, כיכב בנבחרת של דורון מדלי בעונה האחרונה של 'דה וויס' וסיים במקום הרביעי. כשהיה בן 16, לופז החליט לעבור תהליך גיור ועלה לבדו לישראל.

כזכור גם האחים סלומון כיכבו בתכנית "דה וויס", בעונתה הרביעית ששודרה ב-2017 ברשת.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
טוב!!!
10.03.21

זה שיר אדיר!! אין על הסולומונים האלה