מפלגת צומת הגישה עתירה נגד הליכוד: "הטעייה" - סרוגים

מפלגת צומת הגישה עתירה נגד הליכוד: "הטעייה"

לאחר שאתמול התריעה המפלגה על הטעייה בשילוט חוצות של הליכוד, הגישה מפלגת צומת עתירה לוועדת הבחירות המרכזית, בה היא דורשת מהליכוד להוריד את השלטים שמשתמע שצומת מביעה תמיכה בליכוד

author-image
מפלגת צומת הגישה עתירה נגד הליכוד: "הטעייה"

מפלגת צומת בראשותו של משה גרין הגישה עתירה לוועדת הבחירות המרכזית נגד הליכוד בטענה כי מופצים שלטי חוצות בה לכאורה המפלגה מביעה תמיכה בליכוד, זאת בניגוד לעובדה שהמפלגה רצה עצמאית לבחירות לכנסת ה-24.

צומת הגישו עתירה להוצאת צו נגד מפלגת הליכוד, בטענה כי הם עוברים על חוק הבחירות (דרכי תעמולה) שאוסר על מפלגה "הפרעה בתי הוגנת של תעמולת בחירות מטעם מפלגה או רשימת מועמדים אחרת או למענה"

מתמונות שהגיעו לסרוגים, מודעות נתלו בצמתים ברחבי הארץ עם הכיתוב: "צומת עם הליכוד" ועם פתק ההצבעה "מחל". עד כה נצפו שלטים בכמה מוקדים באזור הדרום, כמו בצומת קסטינה ובצומת פלוגות.

לדברי גורמים במפלגה מדובר בהטעיית בחירות בוטה. לאור עובדה כי בבחירות הקודמות, לכנסת ה-23, מפלגת צומת אכן פרשה מהמירוץ והביעה תמיכה בליכוד, עם הבטחה לקדם את הצרכים של המגזר החקלאי.

בתגובה מסר משה גרין, יו"ר מפלגת צומת: "מפלגת "צומת" לא הולכת עם הליכוד, היא רצה לבד ולא רק שהיא תיכנס לכנסת היא תהיה גם הפתעת הבחירות עם 5 מנדטים. בסקר שערך עבורנו מכון פאנלס עולה שמפלגת "צומת" עוברת את אחוז החסימה."

"סקר זה נעשה בקרב האוכלוסייה הכללית וללא המושבים. הליכוד קיבל את הסקר ומבין שצומת עוברת את אחוז החסימה ולכן יוצאים עם המהלך שאומר שהליכוד וצומת הולכים יחד."

אחרי 22 שנות היעדרות מהכנסת, מפלגת צומת מתמודדת שוב בבחירות לכנסת ה-24. כזכור, בבחירות 2019 מועד א' בראש רשימת המפלגה הועמד אורן חזן והמפלגה קיבלה כ4,000 קולות, בבחירות 2019 מועד ב', גרין עמד בראש והמפלגה אמנם גדלה ל15,000 קולות אך גם אז לא עברה את אחוז החסימה. לקראת בחירות 2020, פרשה המפלגה והביע תמיכה פומבית בליכוד. הפעם, החליט גרין להתמודד שוב בצורה עצמאית ומבטיח שיתמודד עד הסוף והפעם – ייכנס לכנסת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 20-06-2022 19:53
הרבי מלובביץ' ישו