האוזר: מרצ יכולה להצטרף לממשלה בראשות סער - סרוגים

האוזר: מרצ יכולה להצטרף לממשלה בראשות סער

לאחר סערת ח"כ הורביץ, חבר מפלגת תקווה חדשה, ח"כ צביקה האוזר, אמר היום כי אם מרצ תקבל את קווי הייסוד של ממשלת סער היא יכולה להצטרף לממשלה בראשותו של גדעון סער

author-image
האוזר: מרצ יכולה להצטרף לממשלה בראשות סער
  אבשלום ששוני/פלאש 90

ח"כ צביקה האוזר ממפלגת תקווה חדשה אמר היום (שני) במהלך ראיון ברדיו 103FM כי מפלגת מרצ יכולה להצטרף לממשלה בראשות גדעון סער, במידה ותקבל את קווי היסוד של ממשלתו.

האוזר התייחס להצטרפות מפלגת מרצ לקואליציה בראשות גדעון סער, בעקבות אמירתו של יו"ר מרצ, ניצן הורוביץ, כי יש הצדקה לפתיחה בחקירה פלילית נגד מדינת ישראל בגין ביצוע פשעי מלחמה.

לדברי האוזר, "גם לפני האמירה המבישה והאומללה של הורביץ אמרנו שנקים קווי יסוד ונילחם מלחמת חורמה בהחלטה של בית הדין בהאג. האם מרצ תצטרף? הכל תלוי אם היא תקבל את קווי היסוד".

עוד באותו נושא

יו"ר מרצ: היה מקום לפתוח בחקירה פלילית נגד ישראל


6

בנוסף, האוזר טען כי יו"ר מפלגת ימינה, נפתלי בנט, עובד אצל ראש הממשלה נתניהו וכי הוא על סף מועמד קש שלו. לדבריו, "בנט לא באמת מעוניין להחליף אותו. אם הוא היה רוצה להחליף את נתניהו הוא היה יכול להחליף אותו אחרי הבחירות השלישיות – הייתי במו"מ הזה בצורה האינטימית ביותר".

"בנט העדיף להיות שר ביטחון 26 שבועות, הוא לא רוצה להחליף את נתניהו, הוא עובד אצלו על סף מועמד קש. אם בנט יהיה קטן במידה זו הדרך היחידה להביא שינוי במדינת ישראל. אגב, בנט לא מכחיש את זה. הוא אמר שהוא לא יישב עם לפיד, אבל הוא לא אמר את אותו הדבר על נתניהו".

האוזר הוסיף ודיבר על הרכבת הממשלה לאחר הבחירות: "אם לגוש ביבי-בנט יהיה 61 כנראה שאנחנו נמשיך באותו הקו באין מוצא של נתניהו, אבל אם לא אז סער יהיה זה שירכיב את הממשלה".

לדבריו, "הוא היחיד שיכול לאחד את הקצוות, ויש לו את הניסיון הפוליטי ואת הרצון להחליף את נתניהו. יש סקר ויש סקר, אבל מה שהכי חשוב זה תוצאות האמת בבחירות. נמתין ליום הבחירות ונראה".

בנוגע להקמת ממשלה בראשות יאיר לפיד, אמר: "לגדעון סער יש יותר מאפשרות אחת, והוא הגורם היחידי במערכת הפוליטית שאינו מוחרם, ויכול להיות הגורם היחידי שיחבר את כל הקצוות".

"אין שום היתכנות לממשלה בראשות יאיר לפיד כמו שאין היתכנות לממשלה בראשות פיטר פן. אין ליאיר לפיד היתכנות להקים ממשלה. הסיפור גמור. הוא אמר שהוא צריך את בל"ד בשביל להקים ממשלה ופה נגמר הסיפור".

בנוסף, האוזר סירב לענות לשאלה האם בתקווה חדשה השאירו עריקים שיפרשו מהליכוד לאחר הבחירות, ואמר: "תסתכלו על שלטון נתניהו. שלטון נתניהו הוא שלטון פחד ויותר ויותר אנשים בליכוד מבינים שאין תוחלת להמשיך את המצב הקיים".

"אגב, רבבות אנשים שהצביעו לנתניהו מצביעים עכשיו לתקווה חדשה. עמדותיהן של חברי הליכוד ידועות ומדוברות בשיחות הפרטיות. תבינו, השלטון הוא שלטון פחד. אין מפלגה כזו בשום מקום במערכת הפוליטית. יש פער עצום בין העמדה האישית לבין הצייתנות. הם רק עומדים ומחכים כמו כולנו שהוא יתחלף".

במפלגת ימינה הגיבו: "מפלגת העריקים של גדעון ממשיכה בקמפיין הכפשות גלוי ואנונימי. ישראל לא זקוקה לעוד עסקנות פוליטית של סער, אלא למנהיגות של נפתלי בנט שיזניק את כלכלת ישראל באמצעות הורדה חדה ומידית של נטל המיסים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מרצ לא עוברת את אחוז החסימה למרצ אין אומץ
דויד וקלע באבן נחל ב | 08-03-2021 11:08
גם העבודה מנדל פריד מרצ תחזק את המערך ולא תפרוש מרצ כל הקולות יזרקו לפח וחבל
2
מוכרים את המדינה...
אלפסי שמעון | 08-03-2021 11:44
מוכרים את המדינה בשביל לשבת בכנסת בוגדים
3
בתיאור שמתחת לכותרת כתוב...
עמיחי הוויט | 08-03-2021 12:12
חבר מפלגת ימינה
4
הוא לא סומך...
אונרא | 08-03-2021 12:12
הוא לא סומך עליכם הנזל וגרטל, עריקים כל הזמן,אין אפשרות סבירה לכונן משהוא יציב כי אתם כבר שלוש פעמים בשנה אחת ברחתם,מי יקנה מיכם אפילו פחית שתיה,אתם מעורערים,וחייבים כל מחנה הפליטים כולל הגוי עלקין להיות מחוץ לבית הניבחרים,העם צרית יציבות שילטונית,ולא אנרכיה,הבנתם הנזל וגרטל,וכל מחנה הפליטים,
5
ימין
האוזר כנס | 03-05-2021 17:22
רק בדבר אחד אתם צודקים רק סער יכול להקים ממשלה גם מהשמאל וגם מהימין מעריכים אותו רק שכחתם שהעם הוא זה שמחליט ולא לפיד ליברמן מיכאלי הורביץ רק שכחתם שעם חמשה מנדטים ואת השישית קיבלתם בהסכם עודפים