חששו מצבע העור הכהה של התינוק: הארי ומייגן בראיון לאופרה וינפרי - סרוגים

חששו מצבע העור הכהה של התינוק: הארי ומייגן בראיון לאופרה וינפרי

לאחר שבועות של ציפייה, הראיון המדובר של הארי ומייגן עם אופרה וינפרי עלה הלילה וחשף את הכביסה המלוכלכת של בית המלוכה החל מאמירות גזעניות על צבע עורה של הדוכסית ועד לניסיון הסתרה של מצבה הנפשי

חששו מצבע העור הכהה של התינוק: הארי ומייגן בראיון לאופרה וינפרי
  הנסיך הארי ומייגן מרקל צילום: shutterstock By ComposedPix

הפצצה הוטלה, הראיון הסנסציוני של הנסיך הארי ומייגן מרקל לאופרה וינפרי שודר הלילה (יום ב לפנות בוקר שעון ישראל) והיו בו כמה אמירות שבהחלט הולכות לטלטל את בית המלוכה הבוקר. בתחילה התראיינה מייגן לבדה ולאחר מכן במחצית השניה של השידור, הצטרף אליה הנסיך.

מרקל סיפרה לאופרה על כך שהחיים בבית המלוכה הפכו אותה לאובדנית אך בארמון סרבו להגיש לה עזרה מקצועית מחשש שמצבה ידלוף לתקשורת.

בהמשך שיתפה הדוכסית הפורשת בביטוי גזענות מצד בני המלוכה, מה שגרר תגובת 'מה??' המומה מהמראיינת

מרקל סיפרה כי בעת הריונה עם ארצ'י בני המלוכה הביעו חשש מצבע עורו של התינוק שעתיד להיוולד למרקל שאמה אפרו-אמריקנית. בשונה מהפרוטוקול האומר שברגע שהנסיך צ'ארלס יורש את אליזבת כמלך ארצ'י מקבל אוטומטית תואר נסיך, במשפחת המלוכה שקלו לשלול את הזכות הזו מבנם של הדוכסים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CBS (@cbstv)

"התביישתי להודות בכך בפני הארי. ידעתי שאם לא אגיד את זה, אעשה את זה. פשוט לא רציתי להיות בחיים יותר" סיפרה מייגן בת ה-39 על מצבה הנפשי בתוך סיפור 'האגדה' של נסיכה בארמון בו הרגישה כ'אסירה' לדבריה.

במשך ארבעה חודשים יצאה מרקל מהארמון לבדה רק פעמיים, באחת הפעמים שהייתה אמורה להיפגש עם חבריה העירה לה אחת העוזרות שהיא חשופה מדי.

על הסיקורים השלילים להם זכתה מייגן בבריטניה אמר הארי "הדאגה הגדולה ביותר שלי הייתה ההיסטוריה שחוזרת על עצמה" זאת בהקשר של אמו המנוחה דיאנה שנהרגה במרדף צלמי פפראצ'י, אירוע שהיה לו חלק בהחלטה שהתקבלה לפני שנה, לברוח מאור הזרקורים, לפרוש מהתפקידים המלכותיים לטובת מגורים בארה"ב כאנשים מן המניין.

מחנה קייט VS מחנה מייגן

אחד הדברים המעניינים טרום הראיון היה אימות השמועות על יחסים רעועים עם הגיסה קייט מידלטון, באחד מרגעי הטלוויזיה היותר 'טראשים' שיתפה מרקל בכך שהדוכסית מקיימברידג' הביאה אותה לדמעות במחלוקת על תלבושת 'נערת הפרחים' בחתונתה ולא להיפך כפי שדווח בצהובונים שקייט היא זו שבכתה.

"כמה ימים לפני החתונה היא הייתה נסערת ממשהו – כן, הנושא היה נכון, לגבי שמלות 'נערות הפרחים' – וזה גרם לי לבכות וזה ממש פגע ברגשותיי" שיתפה והוסיפה כי מידלטון התחרטה והביעה זאת במחווה "היא התנצלה, והיא הביאה לי פרחים ופתק שמתנצל, וזה מה שאעשה אם אדע שפגעתי במישהו … פשוט לקחת אחריות על זה." 

מרקל אמרה כי קייט היא 'אדם טוב' וכי נראה שהתקשורת הבריטית חיפשה נרטיב של 'גיבור ונבל' "אם אתה אוהב אותי, אתה לא צריך לשנוא אותה. ואם אתה אוהב אותה, אתה לא צריך לשנוא אותי" סיכמה

יחס חם מהמלכה

לאורך האירוע הטלוויזיוני שהוציא את כל הכביסה המלוכלכת החוצה, נשאר גשר אחד וחשוב שבני הזוג נזהרו שלא לשרוף והוא דמותה של המלכה אליזבת.

על הקשר עם סבתו של הארי אמרה מרקל שניהלה עמה תמיד מערכת יחסים חמה והנסיך ציין כי שוחחו טלפונית מספר פעמים במהלך השנה החולפת בה פרשו מבית המלוכה וזאת לעומת הקשר עם הנסיך צ'ארלס שעבר על פי דרישתו של האב, להתכתבות בלבד.

החלקים הפחות מלוכלכים בראיון נגעו לחייהם הנוכחיים של בני הזוג בקליפורניה שמנותקים כלכלית מבית המלוכה אך מסתדרים תודות לירושה של הנסיכה דיאנה. מרקל אף חשפה את מין העובר החדש – בת הפעם.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
בגלל זה בדיוק...
גם אצלינו | 08-03-2021 10:23
בגלל זה בדיוק שרה דואגת שלאבנר תהיה חברה בהירה, ושליאיר יהיה חבר בהיר...
רוצה ילד...
נסיך שחור | 15-03-2021 13:49
רוצה ילד ?
נהדר...ומצחיק מאד..מקורי...
עידית | 08-03-2021 18:21
נהדר...ומצחיק מאד..מקורי מאד..חוש הומור פנטסטי..שאפו
2
הנסיך הטיפש קיבל...
עדית | 08-03-2021 18:20
הנסיך הטיפש קיבל את התואמת של שרה נתניהו..רק מה...ההבדל... צעירה יותר יפה יותר חכמה יותר.ושחקנית טובה...ושזאת שתביא כושי למשפ המלוכה כמו של הארי שחור הייתה בחיים הייתה מביאה ערבי למשפ..שזה בלתי נסבל לחלוטין. איזו תסבוכת...ח.ח.ח
מרקל יפה?...
א אהרון | 09-10-2022 11:57
מרקל יפה? שאלוהים ישמור. מכוערת, הבעה פנים רעה תמיד, מלאה בניתוחים פלסטיים וקלעפטע רצינית. מה הוא מצא בכוניפה הזאת? טוב גם הוא לא העפרון הכי חד בקלמר. עכשיו הם הסטריים, רוצים כסף ומעמד. זוג עלוב.
טיפשה!!! ...
איה | 12-03-2021 13:30
טיפשה!!!
3
היה דיבור גזעני...
אבי | 08-03-2021 21:39
היה דיבור גזעני גם בדור הזה ותמיד תהיה גזענות , בוש וחרפה
4
לשון הרע ולכן...
רחלי | 11-03-2021 23:03
לשון הרע ולכן לא מצחיק ????
5
את מטומטמת גזענית...
חיימה | 07-12-2022 17:19
את מטומטמת גזענית שמאל אהבל