יהדות התורה נגד סער: אי אפשר לסמוך עליו - סרוגים

יהדות התורה נגד סער: אי אפשר לסמוך עליו

במפלגה החרדית תוקפים את גדעון סער בעקבות פרסום המצע של מפלגתו לקהילת הלהט"ב: "בפעם הבאה שהוא יספר לכם על 'קרבה למסורת ושמירת שבת' תזכרו את הקריצות שלו ללהט"ב"

author-image
יהדות התורה נגד סער: אי אפשר לסמוך עליו
  (צילום: פלאש90)

במפלגת 'יהדות התורה' תוקפים בחריפות את יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער, בעקבות המצע שפרסם מוקדם יותר הערב בנושא הקהילה הלהט"בית.

כזכור, סער מתבטא לא מעט על הקשר המיוחד שיש לו על חוגים רבים בציבור החרדי, עם זאת נראה כי המצע שלו עשוי להבריח ממנו לא מעט קולות שמרניים.

גורם ביהדות התורה צוטט באתר 'וואלה' תוקף את סער ואומר: "זהו עוד ניסיון נואש של סער לקבל קולות במסגרת המרדף אחר קולות אנטי-דתיים והתחרות בינו לליברמן ולפיד".

לדברי הגורם: "בפעם הבאה שגדעון יספר לכם על 'קרבה למסורת ושמירת שבת' תזכרו את הקריצות שלו ללהט"ב. על הכלאיים הזה אי אפשר לסמוך".

עוד באותו נושא

סקר: בנט מתחזק ועוקף את סער; גוש נתניהו נוסק


82

 

סער התגאה בפרסום המצע ואמר: "אנו מחוייבים כאנשי ציבור, בכל מקום ותפקיד, לראות מה באפשרותנו לקדם כדי לתרום למאבק למען שוויון זכויות פרט".

עוד הוא הוסיף כי "כאשר הקמנו את "תקווה חדשה", קמה גם תקווה חדשה עבור קהילת הלהט"ב. בפעם הראשונה קמה מפלגת מרכז ימין ליברלית, אשר נוקטת קו ברור ואמירה חד משמעית בנושאים אלה".

בין היתר הבטיח סער לתקן את חוק הפונדקאות שלדבריו "מפלה זוגות מהקהילה המבקשים להקים משפחה לבצע הליך זה". עוד נכתב במצע כי המפלגה מתחייבת "לקדם פתרון המכיר במיסוד הקשר הזוגי בקהילה ומעניק מעמד שווה זכויות אזרחיות לזוגות מהקהילה הגאה.".

עוד באותו נושא

"תקווה חדשה תפעל למען זכויות הלהט"ב במעשים"


12

המצע מתייחס גם לאיסור טיפול המרה לקטינים: "נקדם חקיקה האוסרת טיפולי המרה שתכליתם לשנות את נטייתו המינית של האדם. יתאפשרו טיפולים פסיכולוגיים מקצועיים שנועדו לסייע לנער ולנערה".

סער מבטיח להכניס את נושא הלהט"ב גם לבתי הספר: "נתקצב פיתוח תכניות על מנת להטמיע את ערכי השוויון, הסובלנות והכבוד לכל אדם, במערכת החינוך, במערך הסוציאלי ובמשטרה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אפשר לחשוב שביהדות...
צדיקי הדור ... טלו קורה מבין עיניכם ... החברה שלכם רקובה ... | 04-03-2021 21:47
אפשר לחשוב שביהדות התורה אין הומוסקסואליות ... עבירות המין במגזר החרדי הן הרי רבות מספור , ובכללן כנגד ילדים קטנים , אין גבול לצביעות ולטפשות ...
2
סער לא משדר...
דליה | 05-03-2021 17:48
סער לא משדר אמינות בשום נושא משעמם וחסר כריזמה
... הבנו...
. | 22-03-2021 19:05
... הבנו ... כי מושחתיהו משדר אמינות , יושרה , וטוהר מידות .... חה.. חה.. חה..
3
לא, עליכם אפשר...
נפלתי ברצפה | 05-03-2021 18:00
לא, עליכם אפשר לסמוך, חבורת עסקנים אוכלי חינם...