בנט: נתניהו חשש מהאג - בסוף אין ריבונות ויש חקירה - סרוגים

בנט: נתניהו חשש מהאג – בסוף אין ריבונות ויש חקירה

במהלך אירוע של הסלון הבינלאומי בתל אביב, נפתלי בנט תקף את בית הדין בהאג ואת רה"מ: "במשך שנים נתניהו עצר דברים כמו פינוי חאן אל-אחמר בגלל החשש מתגובת האג וחקירה נגדנו"

בנט: נתניהו חשש מהאג - בסוף אין ריבונות ויש חקירה
  (צילום: עדינה ולמן\דוברות הכנסת)

יו"ר ימינה נפתלי בנט התייחס הערב (רביעי) להחלטה של בית הדין הבינלאומי בהאג והתנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשנים האחרונות אל מול האפשרות שבית הדין יחליט לפתוח בחקירה נגד ישראל. באירוע שקיים בסלון הבינלאומי בתל אביב הזכיר גם את נושא הפינוי של חאן אל אחמר וחיזק את כוחות צה"ל בהתחייבות שיפעל למענם.

עוד באותו נושא

מתקפה על בית הדין בהאג: "פוליטיקאים בגלימות"

"ראש הממשלה אמר במשך שנים שאנחנו לא יכולים להחיל ריבונות ביהודה ושומרון, ואף עצר דברים כמו פינוי חאן אל אחמר – הכל מכיוון שהיה חשש מהתגובה של בית הדין הבינלאומי בהאג והאפשרות שיפתחו בחקירה נגדנו" אמר. "בסוף יצא שאנחנו לא החלנו ריבונות, והם עדיין פתחו בחקירה נגדנו".

לדבריו, "בית הדין בהאג הפך לארגון אנטישמי שפועל נגד ישראל ורוצה לפגוע בנו במסווה של החוק הבינלאומי, למרות שבית הדין בכלל הוקם מסיבה אחרת לגמרי – כחלק מהפקת לקחים ממלחמת העולם השנייה, ורצון שיהיה מקום לטפל בפשעים נגד האנושות. על מה הם מדברים עכשיו?".

"בעבר ניסו להשמיד את ישראל בדרכים אחרות, פעם זה היה טרור קונבציונלי, עכשיו זה בטרור משפטי. הם רוצים לקשור את ידיהם של חיילי צה"ל כדי שלא נוכל להילחם ולהגן על עצמנו" סיכם. "הפתרון הטוב ביותר לכך – עלינו להמשיך להילחם כאילו בית הדין הזה לא קיים. אני אומר כשר ביטחון לשעבר וכמי שמקווה להיות ראש הממשלה של ישראל בעתיד – אנחנו איתכם. אף אחד לא יוכל לעצור אותנו מלהגן על עצמנו ועל ארצנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
צודק הגיע הזמן...
Its bannete time | 03-03-2021 21:37
צודק הגיע הזמן לשינוי זהו זמן בנט. יאללה בכל הכח
הנואף הגדול, תמונות בפייסבוק איך מתנשק עם שקד
ומה האיש בתמונה | 04-03-2021 6:34
עשה, היה צר ביטחון, כלומניק אידיוט, כל ימני שיצביע סער בנט ושקד שידע הקול שלו עובר אוטומטית ללפיד לברמן העבודה מרצ והמשותפת, בנט החלאה ביום הבחירות נראה כמה אתה שווה, סער בנט ושקד מתוחזקים על ידי עיתונאי השמאל נגד נתניהו, חתיכת קקאר, מה אתה עשתה מאז שהרונצקי הביא אותך ואת שקד, ספר לכולם מה נתתה לו בעד זה שתמך בחלאה כמוך, ספר לכולם מה אשת האיש השקדיה הנוכלת נתנה לרונצקי הזה, חתיכת כלומניק, מי ששמע את חכ קרע אומר מפורשות מה התגובה הזו כותבת, כל קול לסער בנט ושקד יעבור לשמאל, והראשונים שיסבלו הם כל ישוביי ישע והמוסדות הדתיים, חרדים וציונות דתית, ראו הוזהרתם מהנואף בתמונה שגרר את הציונות הדתית לשבת דה פאקטו עם המשופת, ראו הוזהרתם, חדשות אמתיות על החלאות סער בנט שקד זה רק דפי פייסבוק, ראו הוהרתם ימינה זה שמאלה ודאי, תקווה חדשה זו תקווה בזויה, החלום הרטוב של לפיד בור ועם הערץ, כסיל שרוצה להיות ראש ממשלה כשנכשל במשרד האוצר, הוזהרתם כל אלה יחריבו את האתרים הדתיים, לפי שעה אתם משרתים את השמאל מצויין וזה יבוא על ראשכם ששתפתם פעולה עם השמאל, רפורמים נוכלים גנבים רמאים, רפורמים מחללי שבת בפרהסיה זה סער תקווה בזויה בנט ושקד ימינה זה שמאלה לאורך כל הדרך, פושע הביתה, חלאה עם איזה כיפונת שמתחלקת לו מהפדחת כמו האחוריים שלו, עדיף חילונים ולא חלאות כאלה, היזהרו מהצבועים לפני שיהיה מאוחר ועל הישובים יעקרו, הבנתם את זה? ימינה זה שמאלה.
בנט הרשע. אתה גרוע מרשעי האג.רפורמי מקולל
בנט המנוול | 03-03-2021 21:54
יה''ר שלא תעבור את אחוז החסימה כמו בפעם שעברה
2
בנט הלוזר הדמגוג!
אמ | 03-03-2021 21:41
זה אותו בנט שדרש לפני זמן קצר מסמוטריץ, ציטוט: לשים את הזהות היהודית של המדינה בצד... זה אותו בנט שהוא ושקד הכריזו בסוף השבוע, מה שידענו מזמן, שהם יתאחדו לסיעה אחת עם סער בממשלת שמאל עם לפיד, מרצ, העבודה בראשות מיכאלי ואבתיסאם מראענה,ותומכי הטרור, שאיתם בנט יציל את ההתנחלויות, את הביטחון ובכלל את הזהות היהודית!... ובנט הדמגוג המעוות בית המשפט בהאג היה נרתע בפחד וחלחלה, עד כדי בקשת מחילה מישראל!...
3
תכל'ס בנט צודק....
ברוכי | 03-03-2021 21:54
תכל'ס בנט צודק. ואני באמת חושב שבכל מה שקשור להתיישבות וליחסינו עם הפלסטינים- בנט פי אלף יותר טוב מנתניהו (אפילו שאני לא מצביע ב')
4
מי זה נתניהו...
ימני יהודי | 03-03-2021 23:22
מי זה נתניהו שמאלני עבס שקרן נוכל למעשיהו בנט המלך
, וואללה...
מגיב שפוי | 04-03-2021 7:03
, וואללה - נימקת בצורה משכנעת, הגיונית, מבוססת עובדות. אין כמוך. גבר גבר. מקלל יופי.
בטנט האשפה כמוך, בור ועם האר, אתה והוא
תלכו כולם | 04-03-2021 6:36
לגהנום, תהיה בטח שסופכם יגיע, חתיכת אפס אפסים על יד ראש הממשלה בנימין נתניהו, עלאק ימנים, שמאלנים בתחפושת ימנית, לגהנום שם מקומכם.
5
ככה זה כשאתה שמאלן
אומר | 03-03-2021 23:32
ככה זה להיות שמאלן ביבי, ככה בדיוק נראה לוזר. פחדן היית ופחדן תישאר. אם היית טיפה ימני היית לוקח ריבונות ב 2 ידיים ושיקפצו כולם. שמאלן תמיד מפסיד את 2 הציפורים
, ברור....
ראש בקיר. הכי טוב. | 04-03-2021 7:05
, ברור. עוד טיפה ימינה ולא רק בכירים ייעצרו בשדות תעופה - אלא כל אזרח ישראלי שיגיע לחול. כן. כולל דובאי.
6
מה שלא רואים...
אופיר | 18-07-2021 22:34
מה שלא רואים מכאן רואים משם. להיות ראש ממשלה עם שיקולים לאומיים זה קשה מנשוא ודורש וויתורים כואבים. את זה לא רואים באופוזיציה....
7
בניטו
ש | 18-09-2022 13:54
לבניטו אפשר לחשוב שאתה הצלחת לפנות אל-אחמר-הרי ידוע שאתה פחדת כי יש תביעה נגד גנץ בבית משפט באג