תלמידי המכינה בעלי לרמטכ"ל: מה נעשה כדי להשיב את הנעדרים?

תלמידי המכינה בעלי לרמטכ"ל: מה נעשה כדי להשיב את הנעדרים?

במכתב שהוציאו היום (ד') תלמידי המכינה הקדם-צבאית "בני דוד" בעלי, הם פונים לרמטכ"ל, אביב כוכבי: "צריך לייצר משוואה ברורה ונחרצת: העברת חיסונים תמורת השבת לוחמינו"

תלמידי עלי לרמטכ"ל: מה נעשה להשיב את הנעדרים?
  (באדיבות המשפחות)

במכתב שנשלח מטעם תלמידי המכינה "בני דוד" נכתב: "ייחודו של צה"ל מוכר בכל העולם ככזה שאינו משאיר פצועים מאחור ועושה הכל עד לשובו של אחרון חייליו מהמערכה".

התלמידים מתייחסים כאמור לחללי צה"ל ממבצע צוק איתן, אורון שאול והדר גולדין. גולדין, כזכור, הוא בוגר המכינה, התגייס לצה"ל והיה לקצין מצטיין בסיירת גבעתי.

"כשואפים לשירות משמעותי בצבא, יש לנו לא מעט תהיות כלפי התנהלות המערכת הצבאית בסוגיה זו. בעוד כשנה נלבש בגאון את מדי הזית ונשרת במגוון יחידות בצה"ל, אולם תחושותינו הן כי לא נעשה מספיק כדי להשיב הביתה את החיילים ששלחנו לשדה הקרב. תחושה זו נוגדת את סולם הערכים אשר עליהם התחנכנו בבית הספר, בתיכון ולבסוף גם במכינה הקדם-צבאית."

"הצבא והמדינה אינם מנצלים את חלון ההזדמנויות"

"ייחודו של צה"ל מוכר בכל העולם ככזה שאינו משאיר פצועים מאחור ועושה הכל עד לשובו של אחרון חייליו מהמערכה. הדר גולדין, בוגר המכינה, התגייס לצה"ל והיה לקצין מצטיין בסיירת גבעתי.

"במסגרת עיצוב תודעת השליחות שלנו כתלמידי המכינה הן בשירות הצבאי ולאחר מכן כאזרחי המדינה, אנו נחשפים לדמויות הנופלים ומורשתם והידיעה כי הדר עדיין לא הגיע למנוחת עולמים כואבת ולא נותנת לנו מנוח."

עוד באותו נושא

עדנה סרוסי, ארוסתו של הדר גולדין הי"ד, התארסה


20

"אנו מצרים על כך שהצבא והמדינה אינם מנצלים את חלון ההזדמנויות שנוצר עם משבר הקורונה כדי להחזיר הביתה את חיילי צה"ל ומתנים את העברת החיסונים בהשבת חיילנו. צריך לייצר משוואה ברורה ונחרצת: העברת חיסונים תמורת השבת לוחמינו."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אם בארזים נפלה...
בצלאל אלשלם מקלר | 03-03-2021 16:03
אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר? גם אני בוגר המכינה ועומד ומשתומם על מכתב זה. זה החינוך שקיבלתם במכינה? האם צריך להעדיף צער של משפחה יחידה על פני צער משפחות רבות? הרי המחיר להשבת הגופות ברור, והוא טומן שחרור מחבלים שיגרמו לעוד אובדן חיים בעם ישראל. במקום ללחוץ על הרמטכל ליזום וויתורים מול האויב יש לחזק את המשפחה בכאבה ואת הדרג המדיני להיות נחוש שלא לשחרר מחבלים ולהפך, להכניע את החמאס בעזה כדי שירד מדרישותיו.
מדוע לא קראת...
יניב | 04-03-2021 11:16
מדוע לא קראת עד הסוף? נראה שהדגשת רק את היותך בוגר המכינה קצת רצינות
2
המכתב נשלח בשיתוף...
דוד | 03-03-2021 18:15
המכתב נשלח בשיתוף עם המשפחה וודאי ודאי שמתנגד לשחרור מחבלים אלה להומאניטרי תמורת הומאניטרי. תקרא את המכתב!