סגן שר הבריאות לא מתחייב שהכל יפתח ביום ראשון - סרוגים

סגן שר הבריאות לא מתחייב שהכל יפתח ביום ראשון

לקראת קיום הפעימה השלישית בתכנית היציאה של משרד הבריאות ביום ראשון הקרוב, אומר סגן שר הבריאות יואב קיש כי שום דבר עדיין לא סגור והכל תלוי בנתוני התחלואה

סגן שר הבריאות לא מתחייב שהכל יפתח ביום ראשון
  (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

סגן שר הבריאות יואב קיש לא מתחייב שביום ראשון המשק יחזור על פי התו הירוק והסגול כפי שאישרה הממשלה. בראיון לאתר YNET, אמר קיש כי "שום דבר עדיין לא סגור לגבי יום ראשון הקרוב".

"ההחלטה תתקבל היום בהתאם לנתוני התחלואה – בדיוק כמו שהתנהלנו לכל אורך המגפה. אין פה שום שינוי", אמר קיש בראיון והוסיף כי אם מקדם ההדבקה לא יעבור את ה-1, ייתכן שהדבר היחיד שיפתח הוא מתווה החינוך של תלמידי כיתות ז' עד י' שעד עכשיו לא למדו. 

עוד באותו נושא

"איך ארגיש אם כמה נדבקו ונפטרו בגלל הופעה שלנו?"


3

לדברי קיש: "יש הבדל עצום בין מקדם הדבקה מתחת ל-1, שזה אומר מגפה מתכווצת, לבין גבוה מ-1 שהמשמעות היא מגפה מתרחבת. אם ה-R, כלומר המקדם, יעלה בצורה מובהקת אנחנו לא נאשר פתיחה, נמליץ לעצור אותה" 

ביום שני האחרון הממשלה אישרה עקרונית את קיום הפעימה השלישית בתכנית היציאה של משרד הבריאות שתוכנן ליום ראשון הקרוב (ה-7.3.21).

חינוך: בנוסף לקיים כיום, יתאפשרו לימודים בכיתות ז'-י' בערים ירוקות וצהובות, וכן בערים כתומות בהן 70% מחוסנים ותכנית מגן חינוך.

ללא תו ירוק: בנוסף לקיים כיום, תתאפשר ישיבה בחוץ בבתי קפה ומסעדות בהתאם לכללי התו הסגול.

באמצעות תו ירוק: בנוסף לקיים כיום, תתאפשר ישיבה גם בפנים וגם בחוץ בבתי קפה ומסעדות, פעילות מלאה של בתי המלון, גני אירועים, אטרקציות וכנסים.

מגבלת התקהלות: 20 בפנים ו-50 בחוץ (מלבד בערים אדומות שבהן תישאר המגבלה של 10:20).

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו