לנדב אבקסיס נמאס: "לנצח לא יקראו לטיבי פשיסט" - סרוגים

לנדב אבקסיס נמאס: "לנצח לא יקראו לטיבי פשיסט"

חבר הכנסת אחמד טיבי התראיין בשפה הערבית ושם אמר כי הוא נגד קהילת הלהט"ב וחקיקה חוקים לטובת קהילת להטב", נדב אבקסיס השתומם מההנחה שעשו לו, הנחה אותה לא מקבל סמוטריץ'

author-image
לנדב אבקסיס נמאס: "לנצח לא יקראו לטיבי פשיסט"
  נדב אבקסיס יחצ

הסטנדאפיסט והשחקן נדב אבקסיס שיתף סרטון של חבר הכנסת אחמד טיבי מערוץ בשפה הערבית הלא טי.וי, בו הוא אומר שהוא מתנגד ללהט"בים ולחקיקה שמקדמת להט"בים.

התגובות הרפות יחסית לטיבי עוררו את חמתו של אבקסיס שכתב: "הדברים שטיבי אמר נגד הלהט״ב, גרועים יותר מכל מה שאמר סמוטריץ אי פעם (והוא לא. הוא תמיד אומר שהוא מכבד, אבל לא מסכים) אבל לנצח יקראו לו פשיסט והומופוב. אבל על טיבי תשמעו; ״אחמד ילד גדול״, ״אחמד תתנצל״ והכי נורא- ״אחמד- נפגעתי״! בבקשה, תמשיכו"

גם יותם זמרי תקף את אלדד יניב  שכתב שזה נורא כי סמוטריץ' ירטווט (ישתף בטוויטר), בכל הכוח. "הבנתם? מה שנורא זה לא מה שאחמד חושב על להט"בים, אלא שסמוטריץ' יוכל להשתמש בזה. וזה איש משמרות האמת אלדד יניב", צייץ זמרי.

חבר הכנסת עידן רול מיש עתיד שהוזכר בסרטון של טיבי כאחד שרצה לקדם חוק הורה 1 והורה 2, הגיב לאחר מכן: "אין גבול לצביעות. שנים הוא צווח על זכויות אדם אבל לדרוך על להט"בים ולחבור לקיצונים שבימין כדי להפלות אותנו – זה בסדר. טיבי, אנחנו לא ״תופעה״. המשפחה שלי לא ״תופעה״. יש עתיד תמשיך להיאבק למען הקהילה הגאה. כן, גם למען להט״בים ערבים שחיים בפחד וסבל בגלל פוליטיקאים כמוך".

גם חברת הכנסת אבתיסאם מראענה מרשימת העובדה לכנסת החליטה להגיב לטיבי: "קהילת הלהט״ב והטרנסג׳נדר, היא לא תופעה. אחמד טיבי תפסיקו עם ההומופוביה וההתנשאות. תפסיקו להדיר, להשתיק ולרמוס את זכותיהןם של קהילות שיש להןם את מלוא הזכויות לחיות בכבוד ולהקים משפחות. מה שמגיע לך מגיע לכולן".

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אופס... מה זה...
אז??? | 03-03-2021 15:48
אופס... מה זה אומר? עכשיו אחמד טיבי עדיף על בנט ושקד, עדיף על אוחנה ורגב?
2
ימח שמו וימח...
שלומי | 04-03-2021 17:41
ימח שמו וימח זכרו נבלה גזען הומופוב מגעיל
3
דר'.טיבי. אתה רופא?...
מרצל לופו | 15-12-2022 9:05
דר'.טיבי. אתה רופא? לא מבין תופעת הלהטב? אולי רופא וטרינר?