ח"כ ינון אזולאי באולפן סרוגים: "לא יהיו פשרות, לא בגיור ולא בגיוס"

ח"כ ינון אזולאי באולפן סרוגים: "לא יהיו פשרות, לא בגיור ולא בגיוס"

ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) אומר באולפן: "היחידים שהוכיחו ממי שמתיימר להיות חלק מגוש הימין ותמיכה בנתניהו, זאת ש"ס". בנושא חוק הגיור: "בג"ץ רוצה להיות הרשות המחוקקת וגם המבצעת"

אזולאי באולפן: "לא יהיו פשרות, לא בגיור ולא בגיוס"

ח"כ ינון אזולאי, מקום 7 ברשימת ש"ס, אומר באולפן כי ש"ס הוכיחה שהיא נאמנה בנתניהו: "הולכים איתו באש ובמים". הוא גם תוקף את מכחישי הקורונה ומתנגדי החיסונים, שמגיעים גם מתוך המגזר החרדי: "אלה אנשים שופכי דמים".

צפו בראיון המלא באולפן:

בהתייחסות לפסיקת בג"ץ על סוגיית הגיור, אזולאי טוען: "זה לא נושא של דת ומדינה, זו מדינה יהודית או לא יהודית. אני לא "דואג" לנו כחרדים, אני מסתכל על המעגל השני, אותם אלו שיכול להיות שהילדים שלהם יתחתנו עם אחת שעברה גיור רפורמי, הווה אומר, שהנכדים שלהם כבר לא יהיו יהודים."

לשאלה האם אין גם למפלגות החרדיות אחריות לכך שלא חוקק חוק גיור ממלכתי, הוא משיב: "מבחינת משיכת הזמן – גם לנו יש אחריות. אני לא מתנער מאחריות, אבל בג"ץ רוצה למשול ולהיות הרשות המחוקקת וגם המבצעת. מה שבג" ץ עושה כאן זו התערבות ברוטלית במערכת הבחירות. זה לא מתיר לבג"ץ להתערב בהלכה. למה יש בחירות? שהנשיאה תהיה ראש הממשלה ונסגור את הסיפור."

"פסקת ההתגברות תהיה ויהיה חוק גיור שיתאים לרוח היהודית של מדינת ישראל. על היהדות לא מתפשרים – לא נתפשר על קוצו של יוד בנושא דת. לא יהיו פשרות לא בגיור ולא בגיוס."

עוד באותו נושא

פרס ישראל למפעל חיים תשפ"א: יהודה משי זהב

"ש"ס היא תנועה ימנית"

פחות משלושה שבועות לבחירות, ח"כ אזולאי מביע תקווה שהפעם תהיה הכרעה: "יש חוסר משילות וצריך להגיע הפעם להכרעה. אם הפעם העם ייתן הכרעה אחת ולתמיד- לא יהיו בחירות חמישיות. והכרעה זה 61 מנדטים לגוש נתניהו"

לדברי אזולאי, ש"ס מכוונים להביא עוד מצביעים מחוץ לגוש, גם להביא מצביעים שמתכננים להישאר בבית אבל גם מצביעי עבודה שפעם שעברה בחרו בעמיר פרץ בשל המצע החברתי: "בעקבות המצע החברתי והעשייה החברתית של ש"ס אנחנו רואים שמצביעי עמיר פרץ והבוחרים שהנושא החברתי כלכלי בוער בהם יעברו אלינו. ש"ס זה הבית האמיתי שלהם."

"היחידים שהוכיחו ממי שמתיימר להיות חלק מגוש הימין, תומכים בנתניהו, זאת תנועת ש"ס. אנחנו הולכים איתו באש ובמים. ש"ס היא תנועה ימנית, תנועה של תורה ושלמות הארץ"

עוד הוא אומר כי הציבור הספרדי הוכיח הקפדה יתרה בכל נושא הקורונה, כולל סגירת הלימודים, שפגע קשות בנוער וטוען שיש מיעוט בציבור החרדי שפוגע בכולם: "מכחישי הקורונה ומתנגדי החיסונים אלה אנשים שופכי דמים."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
ינון היקר אתם מאבדים זמן יקר
ינון היקר | 03-03-2021 11:05
מפלגת שס אתם מאבדים זמן יקר חבל שלא חשוב לכם גיור והגיוס אם זה היה חשוב לכם זה כבר היה עובר מזמן וזה לא חשוב לכם אז הגיע הזמן שתפסיקו לדבר ותתחילו לעבור... אגב מה עם פסקת ההגברות??????????????????? הסדרת ההתישבות הצעירה זה נעלם?????????????
חשוב, אבל...
איש | 03-03-2021 12:20
חשוב, אבל לא הכי חשוב, הכי חשוב ביבי,
2
אסור שום פשרה...
לא לוותר | 03-03-2021 11:39
אסור שום פשרה בגיוס! אם יאלצו לגייס אברכים לצבא השמד, זה יהיה סוף המדינה! עדיף לשלוח לקרב בנות חילוניות מאשר אברכים יראי שמיים שעלולים חלילה להפגע!
3
פרזיטיות
פיני | 03-03-2021 11:57
שס ימנית אבל שאחרים ילחמו
4
מדהים! קודם נתניהו...
שמיל | 03-03-2021 12:13
מדהים! קודם נתניהו אחר כך אלוהים, תצהירו אמונים לביבי ותגידו לביבי שישלם לכם משכורת,
5
ניקח מיכם את...
איש ישר | 03-03-2021 12:13
ניקח מיכם את האזרחות הישראלית. נפסיק להעביר לכם כספים שאנחנו משלמים מעמל כספינו. ואתם תמשיכו לקלל ולהדיר אחרים. פשיסטים אתם
אם היית...
נו באמת | 03-03-2021 12:30
אם היית איש ישר, לא היית מקלל אחרים ישרים ממך
6
החרדים לא יהודים. אשב שבעה על כלה חרדית
שאול | 03-03-2021 13:04
את הפלג החרדי צריך להגדיר כפסולים לכל דבר ועניין.
גם לכנסת...
משה | 04-03-2021 1:11
גם לכנסת וגם לקופת המדינה
7
שמעתי את כבודו...
יורם | 03-03-2021 16:24
שמעתי את כבודו על הערכים הבסיסים של היהדות .כמובן היהדות האורתודוקסית זא החרדים . אני חושב שהערכים הבסיסים של החרדים הם קבלת כסף של החילונים כי הם לא כל כך אוהבים לעבוד .וגם את הישיבות אנחנו צריכים לממן ..אני מרחם על יוצאי המזרח שהם יהודים מסורתיים אוהבי אנשים ודת אנושית בגלל דרעי שלמד בישיבה אשכנזית וחבר לאשכנזים כזנב לאשכנזים .
8
ברור אין פשרות...
משה | 04-03-2021 1:09
ברור אין פשרות לגיוס ולא לגיור.לפחות המתגירים משרתים בצהל.תורמים למדינה אתם לא מתפשרים ולא תורמים למדינה אלה מתפללים וכמו הרב בוגר מעשיהו.מעדיף להתפשר על התנאים הכלא אוכל כשר.חחחח
9
שקדיה, מי שתומך...
ימני | 06-03-2021 12:34
שקדיה, מי שתומך בעבריין ובשלטון הפשע ומצטרף לביבי, את ובנט לא ראויים להבחר, הצביעו לסער או ללפיד.