ועדת הבחירות עצרה לנתניהו את "סטנדאפ ניישן" - סרוגים

ועדת הבחירות עצרה לנתניהו את "סטנדאפ ניישן"

לאחר שצולמה כבר התכנית "סטאנדאפ ניישן" וצפויה להיות משודרת הערב בהשתתפות ראש הממשלה, יו"ר וועדת הבחירות השופט עוזי פוגלמן קבע כי בתקופה הסמוכה לבחירות מדובר בתעמולה אסורה

author-image
ועדת הבחירות עצרה לנתניהו את "סטנדאפ ניישן"
  (צילום: יחצ)

יו"ר וועדת הבחירות המרכזית השופט עוזי פוגלמן אסר על נתניהו להשתתף בתכנית "סטנדאפ ניישן", המשודרת ברשת 13. בטענה שזו תעמולה אסורה.

"ההכרעה כאן היא גבולית. בנסיבות שונות במקצת ייתכן שהייתי מגיע לתוצאה שונה. אך אני, כקודמיי בתפקיד, סבור שיש לתת משקל לצורך בוודאות, במיוחד בתקופה הסמוכה לבחירות, ולכך שפרסום תעמולת בחירות אסורה אינו ניתן לריפוי בדיעבד. מסר שהועבר בניגוד לדין, יצא לאוויר העולם והבוחרים כבר נחשפו אליו. בשקלול כל הנתונים במקרה שלפניי מצאתי שהספק בסיווג תומך במסקנה שמדובר בתעמולת בחירות", כתב השופט לעתירה שהגיש עו"ד שחר בן מאיר.

עוד באותו נושא

נתניהו למראיין: 'פאקה פאקה שאשא שאשא'.האזינו


65

בעיצומה של תקופת הבחירות ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע ביום ראשון לצילומי סטנדאפ nation בהובלת שלום אסייג וליטל שוורץ. התכנית צפויה לעלות הערב (שלישי).

בפרומו לתכנית נאמר כי זוהי פעם ראשונה שראש מממשלה בישראל מגיע לעשות סטנדאפ. את התכנית "סטנד אפ nation", שכולה על טהרת הסטנד אפ מובילים: הקומיקאי והשחקן שלום אסייג והקומיקאית ליטל שוורץ, לצידם מככבים הסטנדאפיסט והקומיקאים: קובי מימון, שלומי קוריאט ומני עוזרי.

בין הכוכבים שכבר התנסו לראשונה בחייהם בביצוע קטע סטנדאפ אישי בתוכנית, מככבים:  סטטיק ובן אל, זוכה הישרדות אסי בוזגלו, זוכת האח הגדול תקווה גדעון וזוכת המירוץ למיליון יעל כרמון.

בליכוד הגיבו: "אנחנו נערער על ההחלטה לצנזר את ראש הממשלה נתניהו הערב בערוץ 13. אותנו מצנזרים, בזמן שלא מצנזרים את הראיונות המלטפים של כל יתר הפוליטיקאים בתוכניות אירוח כמו אופירה וברקו או את התעמולה הפוליטית ב״ארץ נהדרת״. לא ייתכן שיהיה דין אחד לליכוד ודין אחר לכל השאר"

מרשת 13 נמסר: "ועדת הבחירות המרכזית לא אישרה לצערנו את שידור קטע מהתכנית סטנדאפ ניישן בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו. עם זאת, אנחנו מבטיחים לכם תוכנית מצחיקה, מבדרת ומהנה במיוחד.״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
כידוע ועדת הבחירות...
נו באמת | 02-03-2021 13:02
כידוע ועדת הבחירות מזמינה עתירות. האם אנחנו עד כדי כך סנילים ולא זוכרים שציפי לבני התארחה אצל ליאור שליין ואמרה שהיא מורידה את הזבל יחד עם הרצוג, בהתייחסה לנתניהו?
2
לא לבחור בביבי! כנסו
דוד | 02-03-2021 13:08
הוא מנסה בכל מיני דרכים שיבחרו בו- וזה סיבה מספיק טובה לא לבחור בו
רק ביביייי!!!!!!!!!
מישהי | 03-03-2021 16:45
בוחרים ליכוד!!
חחח
חחח | 02-03-2021 23:28
הצחקת, נבחר רק בו !
3
על חשבנינו
בדיחה | 02-03-2021 13:22
ביבי אוכל מה שבישל .... מה שבטוח אין שלטון בישראל .. יש מדינת בגץ ...וכנראה עד יעבור זעם נשאר עם ביבי וגנץ
4
צריך בדחיפות מנהיג!!!...
אני 2 | 02-03-2021 14:02
צריך בדחיפות מנהיג!!! אדם ישר כפיים ,ובר לבב; אשר לא נשא לשווא דברו ,ולא נשבע למירמה: ישא ברכה מאת ה' וצדקה מאלוהיי ישעו. בינימין נתניהו הוא עצמו תוכנית סטנדאפ מהלכת על שתיים. ורחוק מזרח ממערב מהצטוט שלעיל.
5
כואב להם
חמוצים | 02-03-2021 21:51
ביבי שובר את המסך בכל הופעה שלו ולא משנה באיזו תכנית. הוא מעניין ומסקרן יותר מכל מתחריו ויש אנשים ששורף להם ההצעה: אמבטיה קרה והשרייה לחצי שעה