הח"כ החרדי נגד נתניהו: "עושה תו ירוק לעצמו" - סרוגים

הח"כ החרדי נגד נתניהו: "עושה תו ירוק לעצמו"

חבר הכנסת יעקב אשר מצטרף לחברו למפלגה, יצחק פינדרוס, ותוקף את הליכוד ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו: "עושים תו ירוק לעצמם בזמן שחתנים וכלות כוססים ציפרניים"

author-image
הח"כ החרדי נגד נתניהו: "עושה תו ירוק לעצמו"
  (צילום: מרים אלסטר\ פלאש90)

אחרי המתקפה של חבר הכנסת יצחק פינדרוס מיהדות התורה על הממשלה, יו"ר ועדת חוקה, יעקב אשר, ממשיך במתקפה נגד הליכוד בעקבות כנס בחירות שהמפלגה מתכוונת לערוך לבעלי דרכון ירוק בלבד.

אשר תקף את הליכוד ואת ראש הממשלה נתניהו ואמר: "מצער מאוד שבזמן שאלפי חתנים וכלות כוססים ציפורניים בחוסר ודאות, ומחכים לשווא לפתיחת אולמות השמחה בפעימת התו הירוק, הליכוד עושה תו ירוק לעצמו בכנס בחירות עם מאות משתתפים".

עוד באותו נושא

ליצמן: "היטפלות ועלילת דם מרושעת"


10

אשר הוסיף כי "חשוב לקיים כנסי בחירות אבל חשוב יותר לשמור על סדר עדיפויות נכון. הגיע הזמן לשחרר חמשה מיליון מחוסנים ומחלימים ולאפשר להם לחזור לחיים".

המתקפה של אשר על הליכוד מצטרפת לדברים קשים שאמר מוקדם יותר פינדרוס בעקבות האכיפה הסלקטיבית נגד הציבור החרדי בשושן פורים.

פינדרוס אמר כי "מי שיוצר אנרכיה בישראל זו הממשלה. הייתי מציע לאזרחים לתבוע את שרי הממשלה על התקנות האלה" אמר פינדרוס בזעם. "אנשי 'הליכוד', נסחפתם אחרי שהתחננתם לחתימת גפני. אנחנו לא נהיה למרמס".

עוד באותו נושא

יצחק פינדרוס: נמליץ על גפני לראשות הממשלה


10

אמש שר השיכון יעקב ליצמן תקף גם כן את ביטול התחבורה לירושלים כצעד למנוע הפרות תחלואה. "ההחלטה הפתאומית לבטל שירותי תחבורה ציבורית היום לירושלים הותירה רבבות משפחות על ילדיהם, תקועות בדרכים, בפקקים, חלקם תוך סיכון לבטחונם, ללא תכנון אפשרי וללא מענה תחבורתי הולם, עד לשעות אלו", אמר ליצמן.

"אין דרך להגדיר זאת אחרת אלא כהיטפלות סלקטיבית בחרדים. שכן לצערנו מול זאת ראינו אוזלת יד משוועת ואי אכיפה מוחלטת במסיבות שוק בת”א, בחיפה ועוד" הוסיף. "נוכח המראות הקשים של אלפי איש שהורדו מאוטובוסים ואולצו לצעוד רגלית במשך שעות, נדרוש הסברים להחלטה זו, ולא נעבור על כך לסדר היום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אתה הפכתה להיות...
אבריימי | 01-03-2021 21:07
אתה הפכתה להיות נטל,חשבתי שאתה תהיה יותר מתון לגבי הממשלה והכנסת,אבל לא התבדתי,לא מוצא הבדל בינך לבין המתועבת שאשאשאשאשא. שעשתה הכל נגד החלטות הממשלה,מקוה מאוד לא לראות אותך בבית הניבחרים,
2
פינדרוס לא ראוי
יהודי פשוט | 02-03-2021 8:35
איפה היה פינדרוס בהתנתקות? באפן אישי לא עוזר וכשעוזר ממהר ליחצן לפרסם, תנסו ותראו! יעקוב אשר ומלב קשובים הרבה יותר. מזלכ
ואיפה היה...
תולון | 02-03-2021 12:04
ואיפה היה אורי אריאל בגירוש?