סגן שר הבריאות, יואב קיש: "שאשא ביטון עשתה לתפיסתי הכי הרבה נזק"

סגן שר הבריאות, יואב קיש: "שאשא ביטון עשתה לתפיסתי הכי הרבה נזק"

בפאנל בחירות האשים סגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש (הליכוד), את יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא ביטון (תקווה חדשה): "פעלה בצורת חסרת אחריות ומסכנת, מנעה מאתנו את יכולת הפעולה הדיפרנציאלית"

קיש: "שאשא ביטון עשתה לתפיסתי הכי הרבה נזק"
  צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת

בשיחת "אחד על אחד" בהנחיית דפנה ליאל, שארגנה רשת דיור מוגן מגדלי הים התיכון בבית בנורדיה, הרחיב ח"כ יואב קיש על ניהול וועדת הקורונה של הכנסת: "שאשא ביטון לקחה את הוועדה לכיוון פוליטי והיא יצרה משבר בכוונה. כשבאים ממשרד הבריאות שממליצים לסגור והיא רוצה לפתוח, היא מסכנת את הממשלה…שאשא ביטון פעלה בצורת חסרת אחריות ומסכנת."

"שאשא ביטון עשתה לתפיסתי הכי הרבה נזק ליכולת של הממשלה להתמודד עם הקורונה, כי היא מנעה מאתנו את יכולת הפעולה הדיפרנציאלית…קשה אולי לשמוע את האמת אבל זאת האמת".

בהתייחס לטענות הקשות על חוסר ההוגנות בוועדת החריגים שעלו בכתבה במהדורת אולפן שישי: "אני מקבל ביקורת על אכיפה בחברה החרדית. מה שהצגתם בנושא וועדת החריגים, זה עליהום על החרדים שלא בצדק. להגיד ש-90 אחוז מהאנשים זה חרדים זה שקר.. בטיסות לניו יורק תמיד יש חרדים…בתור נציגת 12 אתם הלכתם במכוון לחרדים, ובחרתם להראות את הציבור החרדי. זה היה במכוון מראש לכתבה, שלצערי היא שקרית".

"בהקשר לאנשים שלא הספיקו לחזור לישראל ולהיפרד מהוריהם הגוססים, אמר: "כל מקרה כזה הוא מצער וזאת טעות. זה לא המטרה למנוע את זה. אבל כשיש לך אלפי פניות כל יום והמשימה שלך מהצד השני למנוע את כניסת המוטציה, אם הייתי מאפשר לכל אחד להיכנס אני פוגע באחריות האישית שלי"

עוד באותו נושא

שבח שטרן על 'הפקה פקה': לא אשתמש בביטויים כאלה"

"בן גביר? לא יהיה שר"

עוד הוסיף כי: "בכל מגזר יש מפרים. אני שמח לומר ואני מאמין שההפרות האלה הן לא במיינסטרים, זה בשוליים, גם במגזר החרדי. גם חגיגות פורים זה בשוליים…איך התחלואה במגזר החרדי ירד אם זה לא בשוליים? הסגרים בסופו של דבר הוכיחו את עצמם. אם עוד שבועיים נראה עלייה בתחלואה, אגיד שצדקת זה לא היה בשוליים, זה במיינסטרים".

בהתייחס להתמודדותו של בן גביר טען כי: "הוא לא יהיה שר בממשלה. השאלה למה מצביעים? לאיזה ממשלה תהיה במדינת ישראל? יש 2 אפשרויות- ממשלת ימין ברשות נתניהו עם החרדים, סמוטריץ' ובן גביר עם בנט, והאפשרות השנייה זה ממשלה שיהיה חיבור של כמה מפלגות של גדעון, בנט ולפיד. זאת ממשלה שתצטרך להיכנס להסכמי רוטציה כלשהם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
עוד סמרטוט עליו ביבי מנגב את הרגליים
אממממ | 01-03-2021 15:29
עוד סמרטוט עליו ביבי מנגב את הרגליים והוא מקשקש בזנב ומקריא מדף המסרים
לרונן: זקנתו של קיש אכן מביישת את נעוריו
משה | 01-03-2021 16:36
זקנתו של קיש מביישת את נעוריו - יצא נגד נהנתניהו וזה נתן לו ג'וב כדי שיתיישר ויתחיל לדקלם יחד עם המקהלה של עלובי הנפש את דף המסרים.... מי אחראי על פתיחת השמיים לאמירויות משם חזרו מאות חולים שהדביקו אלפים?????
הינה הטינופת...
רונן | 01-03-2021 16:04
הינה הטינופת הסידרתי של המגבבים,והמגמגמים,אתה אפילו לא מגיע לדש הזקט של האיש היקר הזה,אפילו לא תדע מה היה תפקידו בחיל האויר,ומה היתה תרומתו בזמן שירותו בחיל ולאחר מיכן, יש פישפשים שנידבקים לאדם ולא מצליחים להיפטר מהם,זה אתה מגמגם וחסר שכל,לך לטול כרם שם עושים הכנות להשתלת מוח,וגם מטפלים במפגרים כמוך,
2
הנזק שהלוזרית שברחה...
רופא | 01-03-2021 16:10
הנזק שהלוזרית שברחה וערקה למחנה פליטים עשתה הוא בלתי יתואר,ישנם הרבה מאוד ניפטרים שהדם שלהם נימצא על ידה,וכל ההחלטות כיושבת ראש הועדה היא קיבלה ממניעים לא מיקצועיים,אלא ממניעים פופוליסטים כדי לתת גיבוי לבעלי עסקים,לבעלי חנויות רחוב,ולכל מי שלחץ על היצור הניבזה הזאת קיבל מבוקשו בניגוד להחלטות הממשלה,במדינה מתוקנת היא לא היתה עורקת,היא היתה מוכנסת לתא עד להעמדה לדין, עכשיו היא מבקשת פרס על מניעת קבלת החלטות הממשלה, יצור נאלח,
עלאק רופא........
בניה | 01-03-2021 16:27
עלאק רופא..... היא עברה למפלגה של אנשים עם עמוד שדרה להבדיל ממפלגת הליקוק המלאה בסמרטוטים עליהם ביביהו וצרתו מנגבים את הרגליים.
3
כן נכון ...עכשיו...
שאשאשא | 01-03-2021 16:22
כן נכון ...עכשיו הדם על הידיים עבר לשאשא..חחחח..סתומים...מי קיבל החלטות בקבינט הקוקורונה??
אתה כנראה...
אביגדור | 01-03-2021 17:18
אתה כנראה מוגבל בהבנה שחך. הכוונה לא יכולה להיות על המנשלה כי בממשלה הצביעו על סגר לפי בקשת מומחי משרד הבריאות. הכוונה היא רק על שאשאשא כי היא יצאה נגד !! וכך סיפה עוד יותר מתנגדים ומפירי סגר. תשתדל להבען במה מדובר לפני שאתה מגיב. גכה תוכיח חפחות שאתה מבין ולא רפה שכל סידרתי רק להיות הגד. הבנה חמוד. הבנה מינימאלית.
4
קיש
איש | 01-03-2021 16:23
קיש- מוטציה של נתניהו.
צודק מאה אחוז...
ברון רחמים | 01-03-2021 16:55
צודק מאה אחוז .שאשא ביטון לטעמי חשבה שמדובר בעבודת דוקטורט.רק שהיא שכחה שמדובר בחיי אדם וכשמדובר בחיי אדם אן פועלים לפי שיטטה שיש או אין הוכחות צריך להחמיר ולא להקל.כל הקלה משמעותה חיי אדם אז שלא תברח מאחריות.דוקטור היא למדה וזה יפה מאוד אבל זה לא ממש מה שהיא למדה וחבל שלקחה על עצמה משהו שהיא לא מבינה בו היא צריכה להיתנצל וללכת להרבה מאוד אנשים שאינם איתנו היום.
5
צודק! שאשא ביטון...
הכל נכון | 01-03-2021 17:17
צודק! שאשא ביטון פתחה את שדה התעופה לכולם! דאגה לייבא מוטציות מברוקלין ודובאי, ובסוף במקום להתנצל, נסעה ביום כיפור לטבריה בזמן הסגר ואף גרמה אישית להפצת המגיפה!!