הרשת גועשת: האם גל גדות בהריון שלישי? - סרוגים

הרשת גועשת: האם גל גדות בהריון שלישי?

רבים ברשתות החברתית כמעט בטוחים שהוונדר וומן הישראלית, גל גדות בהריון שלישי וכל זה *רק* בגלל הבחירה האופנתית שלה לטקס גלובוס הזהב - ומה אנחנו חושבות על השמועות?

הרשת גועשת: האם גל גדות בהריון שלישי?
  צילום: Kathy Hutchins / Shutterstock.com

טקס גלובוס הזהב ה-78 שנערך אמש, הביא איתו לא מעט רגעים מרגשים ונוצצים במיוחד. בין רשימת הכוכבים המכובדת שצעדו על השטיח האדום בטקס היוקרתי לאחר שנה של קורונה, נראתה גם הכוכבת הישראלית גל גדות שהגישה פרס בטקס וגנבה את ההצגה.

גדות בחרה לחגוג את הערב החגיגי, עם שמלה לבנה ורחבה מבית ז'יבנשי ותכשיטים של מותג היהלומים היוקרתי 'טיפאני', כשבעלה ירון ורסנו צופה בה מאחורי הקלעים ובנותיה הקטנות מהסלון בבית.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JaronVarsano (@jaronvarsano)

אך לא הפרס שהגישה גדות לזוכים בפרס הסרט הזר הטוב ביותר ואפילו לא היהלום הענק שעליה, לא עניינו יותר מידי את הרשת. מה שדווקא העסיק גולשים רבים ביממה האחרונה, היא דווקא השמלה של גדות.

גולשים רבים ניסו להבין האם השמלה הרחבה רומזת על בטן הריונית שמסתתרת לה או האם מדובר בסתם צירוף מקרים. אפילו כותבת השירים קריסטן אנדרסון לופז צייצה בחשבון הטוויטר שלה: "די בטוחה שגל גדות אולי בהריון".

המצב רק החמיר לאחר שלופז צייצה כמה שעות מאוחר בתגובה: "היא בהריון! הוכרז ב23/2". על אף שלא ציינה מה המקור ואיפה בדיוק הוכרז משהו שכזה, השמועות ברשת המשיכו להתפשט כאש בשדה קוצים ורבים כמעט בטוחים שהבחירה בשמלה הרחבה מעידה על הריון שלישי של הוונדר וומן הישראלית.

ומה אנחנו חושבות על השמועות? על אף שמדובר בהחלט בבשורה משמחת (במידה והיא בעתיד תתברר כנכונה), אנחנו מעדיפות לוותר על הניחושים וההשערות ובמקום זה להשאיר לגל גדות את זכות הבחירה לספר לעולם על מצב חיי המשפחה האישיים שלה, בזמן וברגע שהכי נכונים ומדויקים עבורה.

בינינו…אף אישה, גם אם היא בחרה להיות הכוכבת הכי גדולה בהווליוד או סתם מישהי אנונימית – לא אוהבת שנכנסים לה לרחם. אז לסיכום  – צאו לה מהרחם!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
זה כל כך...
ליאורה | 02-03-2021 7:13
זה כל כך חשוב בציבור שלנו? למה המידע הזה?
כן ממש
דנה לוי | 02-03-2021 17:07
מאוד מרגש מה ההינו עושים בלי המידע הזה?