טראמפ: "אולי אחליט להביס את הדמוקרטים שוב" - סרוגים

טראמפ: "אולי אחליט להביס את הדמוקרטים שוב"

בנאום ראשון מאז שעזב את הבית הלבן, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ תקף את ממשל ביידן ורמז כי יתמודד שוב בבחירות 2024: "הדמוקרטים הפסידו את הבית הלבן - אבל מי יודע מה יקרה בעתיד. אולי אחליט להביס אותם שוב"

author-image
טראמפ: "אולי אחליט להביס את הדמוקרטים שוב"
  (צילום: מאט סמית'\שאטרסטוק)

לראשונה מאז שעזב את הבית הלבן, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ נאם הלילה (שני) בכנס הוועידה השמרנית CPAC – ורמז כי ייתכן ויתמודד שוב בבחירות לנשיאות ב-2024. בדבריו תקף את ממשל ביידן וחזר על טענותיו לזיופים בבחירות – שוב מבלי להציג הוכחות לכך.

צפו בנאום המלא:

"אני עומד כאן בפניכם היום כדי להכריז שהמסע שהתחלנו יחד רחוק מלהסתיים" אמר טראמפ לתשואות הקהל. "התאספנו כאן כדי לדבר על העתיד – העתיד של התנועה שלנו, של מפלגתנו ושל המדינה האהובה שלנו".

בדבריו שלל את האפשרות של הקמת מפלגה חדשה לבחירות הבאות, כפי שנטען פעמים רבות מאז השבעתו של ג'ו ביידן. "התנועה רק מתחילה, ובסוף אנחנו ננצח. אני הולך להמשיך להילחם לצדכם" הבטיח טראמפ. "אנחנו לא מקימים מפלגות חדשות. יש לנו את המפלגה הרפובליקנית, שתהיה מאוחדת וחזקה יותר מתמיד".

עוד באותו נושא

"איתו לא ננצח": טראמפ נגד מנהיג הרפובליקנים


4

בהמשך תקף את התנהלותו של מי שהחליף אותו בבית הלבן, הנשיא ג'ו ביידן. "היה לו את החודש הראשון הכי גרוע מבין כל הנשיאים בהיסטוריה המודרנית" טען טראמפ – זאת למרות שסקרי התמיכה שנערכו בארה"ב הביאו לביידן שיעורי תמיכה גבוהים יחסית, שגם היו גבוהים יותר משיעורי התמיכה שטראמפ קיבל בתקופה המקבילה בכהונתו ב-2017.

עוד התייחס לטענות הזיופים בבחירות ואמר כי "יש לנו הליך בחירות חולה מאוד ומושחת שצריך לתקן אותו מיד. הייתה הונאה בבחירות הללו, ובית המשפט העליון ושאר בתי המשפט לא רצו לעשות דבר בנוגע לכך". עוד תקף את חברי מפלגתו שהצביעו בעד הדחתו ואמר כי "אם רפובליקנים לא מקבלים את זה ועוד דברים אחרים שאני אגיד, אז אתם צריכים – כמו בית המשפט העליון – להתבייש בעצמכם".

"הדמוקרטים הפסידו את הבית הלבן – אבל מי יודע מה יקרה בעתיד" הוסיף ורמז לאפשרות שיתמודד שוב בבחירות הבאות: "אולי אחליט להביס אותם שוב, בפעם השלישית". דוברת הבית הלבן ג'ן סאקי אמרה עוד לפני תחילת הנאום כי היא לא מתכוונת להתייחס לדברי הנשיא לשעבר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
אכן יש ביקוש...
פרשן בכיר | 01-03-2021 9:19
אכן יש ביקוש קשיח לדבילים, ולכן תמיד ימצא הדביל התורן שיספק את הדרישה, אבל נראה שטראמפ עצמו כבר סוס מת. יצטרכו למצוא דביל אחר
, מעניין...
טראמפיסט בדם | 01-03-2021 10:29
, מעניין היכן כל החסידים השוטים, שהיו בטוחים שברגע הנכון ייבקעו השמיים ובת קול תצא ותכריז על נצחונו של טראמפ והכתרתו כנשיא.... או אלה שהיו משוכנעים שטראמפ מחזיק בשרוולו קלף מנצח, ראיית זהב לזיוף, שתוצג בפני בית המשפט העליון, שיקבל את עתירת טראמפ ויכריז עליו כזוכה בבחירות - איפה הם כולם ? מה הם חושבים עכשיו ? או שמא העובדות לא משנות להם....