ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין הבוקר (שני) לאריה גולן ב'כאן רשת ב', ואחרי ה"נה נה נה נה נה" ליונית לוי, והשיר לאודי סגל, סיפק רגע נוסף של שעשוע או זלזול – תלוי את מי שואלים.
נתניהו דיבר בראיון על הצלחת מבצע החיסונים. גולן שאל אותו אז איך יש כל כך הרבה מתים וחולים. בתגובה ענה לו נתניהו: "תשאל את פאקה פאקה, שאשא שאשא", כשהוא רומז כמובן ליו"ר ועדת הקורונה לשעבר, חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון.

בנימין נתניהו| צילום: נתניהו מחקה את יונית לוי באמצע ראיון (מתוך חדשות 12)
תגובות
איפה הדף מסרים, אריה אמרתי לבני להעביר לך אריה, אריה, איפה הדף מסרים, תגיד לי, אני בטוח ששמת את העותק שם מתחת לכוס קפה כתחתית, איפה זה?