טרגדיה בי-ם: צעיר נפצע אנוש במהלך התפרעויות - סרוגים

טרגדיה בי-ם: צעיר נפצע אנוש במהלך התפרעויות

צעיר כבן 30 נפצע אנוש לאחר שנדרס במהלך התפרעויות בשכונת מאה שערים בירושלים. הוא פונה לבית החולים תוך אמצי החייאה. לפי שעה נסיבות האירוע טרם ברורות

author-image
טרגדיה בי-ם: צעיר נפצע אנוש במהלך התפרעויות
  (צילום: דוברות איחוד הצלה)

גבר כבן 30 נפצע באורח אנוש לאחר שרכב הסעות פגע בו במהלך התפרעויות של אזרחים בשכונת מאה שערים בירושלים. הוא פונה לבית החולים תוך כדי מאמצי החייאה.

ממד"א נמסר: "בשעה 19:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב החומה השלישית בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים 'הדסה הר הצופים' גבר כבן 30 במצב אנוש עם חבלת בטן תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".

חובש רפואת חירום במד"א, אלי ריימונד, ופראמדיק מד"א, שלום גליל, סיפרו: "כשהגענו למקום הפצוע שכב על המדרכה בסמוך לחלקו הקדמי של הרכב המסחרי כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה קשה בפלג גופו העליון. מיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
לגיהנום ...
יגיג | 28-02-2021 22:16
לגיהנום
2
הייתי ליד המקום באותו זמן
אני | 28-02-2021 22:22
היו המון שיכורים שנכנסו לכבישים.. עצוב
3
סרטון קשה לצפיה.עצוב...
אחת | 01-03-2021 7:01
סרטון קשה לצפיה.עצוב ממש
4
אני בצד של...
משה | 01-03-2021 8:08
אני בצד של החרדים ומבין שיש גם עליהום תקשורתי עליהם,אבל די כבר הם הגזימו, פורים שמורים, שבו בבית תכניסו מחשבים וטלוויזיה ותפסיקו עם עבריינות והאלימות, וכל הקטע הזה של להשתכר בפורים מפורש בצורה לא נכונה,עד דלא ידע הכוונה שקצת מבולבל קצת ראש טוב קצת קרחנה לא ההשתוללות העבריינית הקלאסית הקלגסית הקוזאקית של זריקת אבנים וכל האלימות הזאת,מצטער. הגיע הזמן לחשבון נפש החברה החרדית החל מהתקהלויות בהדבקה ההמוניות ועד ההתנגדות הנלוזה לחיסונים מיילי החיים