תלמידי ז'-י' חוזרים לכיתה; שנת הלימודים תוארך בחודש - סרוגים

תלמידי ז'-י' חוזרים לכיתה; שנת הלימודים תוארך בחודש

ראש הממשלה ושר החינוך יביאו לאישור הממשלה מחר את חזרתם של כלל התלמידים לבתי הספר כבר ביום שלישי הקרוב על פי מתווה הרמזור. בנוסף: נתניהו יודיע הערב על הארכת שנת הלימודים

תלמידי ז'-י' חוזרים לכיתה; שנת הלימודים תוארך בחודש
  (צילום: גרשון אלינסון/ פלאש90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החינוך יואב גלנט, ויו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס, יביאו לאישור הממשלה מחר (שני) את חזרתם ללימודים של כיתות ז'-י' בערים ירוקות, צהובות וכתומות עם אחוזי חיסון גבוהים.

הכוונה של נתניהו וגלנט היא להחזיר ללימודים את כיתות ז'-י' כבר ביום שלישי הקרוב. בנוסף, בהצהרה שיישא הערב צפוי נתניהו להודיע על הארכת שנת הלימודים בחודש נוסף עד סוף חודש יולי.

לפי התוכנית, תלמידי א'-י"א ימשיכו ללמוד גם במהלך חודש יולי, והמורים יקבלו תשלום של חודש נוסף. על ההחלטה יודיעו הערב נתניהו, גלנט, ביבס, יפה בן דוד, רן ארז ומירום שיף.

הנהגת ההורים הארצית הגיבה להודעה הצפויה ומסרה כי "רק לאחר שבג"ץ חייב את המדינה להתייצב לדיון בדרישת הנהגת ההורים הארצית והורה לה להשיב עד 24 שעות לפני הדיון, מצאו משרדי הבריאות והחינוך דרך להחזיר את תלמידי כיתות ז'-י' לבתי הספר כבר ביום שלישי הקרוב".

עוד באותו נושא

יפה בן דוד היא האישה הנכונה במקום הנכון | דעה


34

"חבל שנדרשנו להפגין כוח ולנקוט הליכים על מנת להביא לפתרון הרצוי. עוד יותר מטרידה העובדה שהמדינה מחפשת דרכים להימנע מדיון עקרוני בסוגיה מהותית שוודאי ניתקל בה גם בעתיד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
ביבי גמור ...
רועי | 28-02-2021 17:35
ביבי גמור
2
????????????????חחחחייים בסרטטט חברות...
איקס=תלמידת י"א | 28-02-2021 18:05
????????????????חחחחייים בסרטטט חברות שחי כבר בקושי נכנסות לזום ויש לי כמה חברות שעזבו לכמרי את האולפנה...הארכה של הלימודים תייאש אותם באופן טוטאלי ורק תנסו להחזיר אותם ללמידה באולפנה מארבע עד חמש לעוד חודש נוסף..וגם הבנות שממש השקיעו ולמדו ברצינות למרות הזום כמוני פשוט מותשותתתת רוצים לגרום לתלמידים להתאבד???? ????????אני חייבת את החופש הזה כמו אוויר לנשימה אחרי הזום... ????????????בא לי לבכותתת זה לא נראה לי הגיוני...כל התלמידים המורים והההורים יעשו מרד...צריך לקצר את החופש כדי לפצות את התלמידים ובזמן הזה לתת אפשריות תגבור לילדים שצברו פערים ולא להמשיך להריץ את כולם בחומר באופן לא מאוזן!!! זה עוול לתמידים ולא יקרה כלום אם נלמד רק 70 אחוזים מהחומר!!!????????????פשוט מנותקים לחלוטין מהתלמידים, מההורים ומהמציאות....
3
למה למה למה??????...
. | 28-02-2021 20:27
למה למה למה?????? אווףףףףףף!!??
4
רעיון מצוין. נוכל...
מור | 28-02-2021 21:25
רעיון מצוין. נוכל להשלים פערים
5
למהההה אני גם...
תלמידה | 01-03-2021 3:43
למהההה אני גם ככה לחוצה כל היום בגלל הזומים... הדבר האחרון שאני צריכה עכשיו עוד לחץ וחרדות פאקקקק
6
ממש ממש לא,...
שביעסטית | 01-03-2021 13:31
ממש ממש לא, אני בתור תלמידת יא למדתי כל הזמן הזה, באיזה קטע הם מתכננים להאריך את הלימודים?!?!
7
אנחנו התלמידים לומדים...
הראל נימני | 01-03-2021 18:06
אנחנו התלמידים לומדים מאוד קשה במיוחד בתקופה זו! לא מתחשבים בנו רק בגלל שאין לנו קול! אין לביבי אינטרס לרצות אותנו כי אנחנו לא יכולים להצביע? תחשבו על עצמכם בתור ילדים מה זה הזלזול הזה בתלמידים? למה אנחנו צריכים ללמוד בחופש שלנו? זה הזמן היחיד שלנו בשנה להתפנק לעשות מה שבא לנו בלי להיות תלויים במשהו ובייחוד בתקופה זו שאנחנו רק מתאכזבים ומתאכזבים בבקשה שנו את ההחלטה!