העבודה דורשת: "לחקור התנהלות ועדת החריגים" - סרוגים

העבודה דורשת: "לחקור התנהלות ועדת החריגים"

מפלגת העבודה הגישה תלונה במשטרה בעקבות הדיווחים על אופן ההתנהלות של ועדת החריגים: "לא ניתן לועדות פוליטיות למנוע מאזרחים מעורבים לממש את זכותם הדמוקרטית להצביע בבחירות"

העבודה דורשת: "לחקור התנהלות ועדת החריגים"

חברי רשימת מפלגת העבודה לכנסת, אמילי מואטי והרב גלעד קריב, הגישו הבוקר (ראשון) תלונה במשטרת תל אביב-יפו נגד התנהלות עבודת ועדת החריגים שמתכנסת על מנת לאשר את היתרי הכניסה והיציאה מישראל בהתאם לתקנות שאישרה הממשלה. התלונה הוגשה בגין מרמה והפרת אמונים בהתנהלות הוועדה, אשר על פי הפרסומים בסוף השבוע האחרון פעלה תוך התעלמות מהקריטריונים שנקבעו בתקנות.

על פי החשד, ועדת החריגים מתנהלת משיקולים פוליטיים, אישיים ולא עניינים. "הזכות להצביע בבחירות היא נשמת אפה של כל דמוקרטיה מתפקדת, לא ניתן לועדות פוליטיות למנוע מאזרחים מעורבים לממש את זכותם הדמוקרטית ולהצביע בבחירות לכנסת ה24" אמרה מואטי. "מפלגת העבודה תפעל מיד כדי שכל אזרח ישראלי השוהה בחו"ל באופן זמני יוכל להצביע בנציגויות של מדינת ישראל ברחבי העולם".

"העובדות הקשות שנחשפו בתקשורת סביב פעולתה של ועדת החריגים ממחישות למה בדיוק מתכוונים ראש הממשלה ושותפיו כאשר הם צועקים מבוקר ועד ערב: משילות, משילות משילות!" הוסיף קריב. "לאור העובדה שהבחירות לכנסת ניצבות ממש בפתח, מוטלת על רשויות האכיפה, ובראשן היועץ המשפטי לממשלה והמשטרה, החובה לפתוח באופן מידי במהלכי חקירה. רק כך תבלם השחיתות וימנע הניסיון לשבש את הבחירות ולהטות את תוצאתן".

עו"ד עמרי שגב, יועמ"ש מפלגת העבודה, אמר בפנייה: "כפי שעולה מהפרסומים ביחס לעבודת ועדת החריגים, קיים חשש ממשי שמא השיקולים שבבסיס החלטותיה אינם על יסוד הקריטריונים הקבועים בתקנות אלא על סמך שיקולים שאינם ענייניים. מדובר בהפרה חמורה של הוראות הדין ולפיכך הגשנו הבוקר תלונה למשטרת ישראל בגין מרמה והפרת אמונים של חברי ועדת החריגים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ברכיים מכוערות
משה | 28-02-2021 14:08
נשים, תרחמו עלינו
2
דרישה לועדת חקירה...
פיני | 28-02-2021 15:55
דרישה לועדת חקירה איך נכדה של נאצי ימח שמו קסטנר ניכנסה לכנסת ישראל,וגם חייבים להגיש תלונה על גוי מיתחפש לרב,להחליף את השם של המפולגת למילגת האלמנה נכדת הנאצי,מאחל לך ולגוי הזה בקרוב מאוד שנכם חולים בנגיף עים כל המוטציות,
... אם...
. | 28-02-2021 19:58
... אם טמטום היה מחלה , אתה לא היית איתנו , וכנראה עוד הרבה ביביסטים ...
תטיף לאימא...
עובד | 28-02-2021 19:17
תטיף לאימא הארורה שלך,שהביאה חולני כמוך לעולם,מי אתה דפקט חולני שתטיף? סתום פיך ותן גז דביל שמאלני,
, אוףףףף....
נצור לשונך מרע ושפתיך מדבר מירמה | 28-02-2021 17:37
, אוףףףף. כמה שינאה יש בך. הרבה יותר מדי עבור אדם אחד.
3
מה יש לחקור...
הזבל החרדי ... לא לחינם האל מתחשבן איתם ... | 28-02-2021 20:12
מה יש לחקור ? מי לא מכיר את כל המאכרים הדתיים/חרדיים ... פגשנו אותם בכל המשרדים החינוך , הבריאות , החוץ , הפנים וכמובן מחוץ לוועדות היתרי בניה בכל הערים הגדולות ... אין מי שמתחרה בהם בקומבינות , שקרים , ואישורים מזויפים למינהם ...