התחקיר השנוי במחלוקת של חדשות 12 על ועדת החריגים בנתב"ג, מביא את יו"ר כחול לבן בני גנץ לאיים כי לא ימשיך לתמוך בסגירת השמיים לכניסה ויציאה מישראל.
גנץ משמש גם כשר המשפטים, הודיע היום (שבת), על רקע המתרחש בוועדת החריגים בנתב"ג, כי ידרוש להכניס נציג מטעם משרד המשפטים לדיוני הוועדה וכן לחשוף לציבור באופן שקוף את הקריטריונים שלפיה היא פועלת.

בכוונת גנץ להודיע בישיבת הממשלה שתיערך ביום שני, כי אם לא יתקבל מתווה שבמסגרתו כל ישראל שמעוניין להגיע ולממש את זכות ההצבעה שלו, לא יוארכו התקנות על נתב"ג המסתיימות ב-10.3 כלל, וזה יהיה באחריותו הבלעדית של נתניהו ויוכיח שהוא דואג לפוליטיקה לפני שהוא דואג לחיי אדם. גנץ ציין, כי יש זמן רב להיערך, וכי הוא קורא לנתניהו לא להביא להפקרות.
גנץ אמר הערב, כי המציאות בשטח מזעזעת, ואין ספק שיש לחשוף באופן דחוף את הקריטריונים שלפיהם עובדת הוועדה, ולדאוג שיש נציג מטעם משרד המשפטים שדואג שלפיהם היא מתנהלת. עוד ציין גנץ, כי משרד הביטחון סייע בהתקשרות עם חברה שיכולה לספק אלפי בדיקות ביום בנתב"ג, ואין כל בעיה להביא ארצה את כל הישראלים שנמצאים בחו"ל ומעוניינים לשוב ארצה, ולחייב אותם בשתי בדיקות ביום לצורך מימוש זכותם הדמוקרטית.





תגובות
האם גנץ רוצה להיות הורג המונים? בכמה יהודים הוא מנסה לפגוע?
, לא הבנתי : הרי כן נתנו לגנץ לנהל את צהל - הוא היה רמטכל. וכן נתנו לגנץ לנהל את מדיניות הביטחון - הוא שר הביטחון....
לביבי יש פרצוף של נוכל כל הופעתו , מכפות רגליו עד רום פאתו הסגולה היא זיוף. קול הבריטון ותנועותיו - הכל מעושה. שחקן. לא מנהיג. והחמור מכל - מנהל מחורבן. המנהל הגרוע בעולם. לא מסוגל לנהל חנות רהיטים. בטח לא מדינה. ערוותו נחשפה בניהול משבר הקורונה. החלטות בלי כל בסיס של נתונים והגיון. לא היה לא מושג ירוק מה לעשות בניהול המשבר
אתה שמאלן מכוער בן של מכוערת,בן של מכוער, מישפחה מכוערת היא חולה במחלה של כיעור ללא הפסקה,במצבכם כדאי לישקול לעשות הרדמה כללית לכל המישפחה,ויתחילו בך מכוער,
יאפס אתה נוכל ביבי הוא נהיג דגול ומה אתה אפס מאופס
חפשו מלוכה ומצאו חמור...
אני הבנתי שהאבא שלך זה החמור ומחמור וחזירה יוצא שמאלני כמוך דביל,מזל שלא הביאו עוד יצורים כמוך,אתם נטל על הקופה הציבורית פרזיטים
המזל שלך שאתה מאחורי המיקלדת,כי הפרצוף המכוער שלך עושה לך חרדות בכל פעם שאתה מביט במראה,רק בקשה מימך אחרונה, לך ומהר כפרה על נתניהו והמישפחה ועל כל הימנים, תיתעלה על עצמך ותתחיל,
הרב לסרי: לברך הגומל שהחמור לא בצה''ל יש לגנץ פרצוף של אהבל. נולד אהבל. ממשיך להיות אהבל ויתפגר בקרוב כאהבל. איזה מזל היה לעם ישראל. שלא נתנו לחמור הזה לנהל את צה''ל. הכל עשו בלעדיו. כי בכל מקום שידו של החמור גנץ שם, הכל הולך לאבדון
, עדיף שייכנסו עם בדיקות ומיתווה מסודר , מאשר עם אישורים מזוייפים ובגלל התערבות ח"כים חרדים. המצב הנוכחי פשוט הזוי.
לא כל הרמטכלי"ם היו עילויים, במיקרה של גנץ,הוא לא היה בצבא בזמן שחיפשו רמטכ"ל,אז הוא היה ברירת מחדל. ולא משהו שאפשר להיתגאות בו,
ראיתי את האשמת השווא של גנץ וערוץ 12 בתקשורת. שביבי מאשר למקורבים להיכנס
, ערוץ 12 הביא עדויות מוקלטות ומצולמות : חרדים שנכנסים עם אישורים מזוייפים ובגלל התערבות פוליטית. לצעוק שזה האשמת שווא - נראה קצת מנותק...
מזל שנתניהו לא משחרר את נושא הביטחון,לסמוך על דחליל אפילו חקלאי לא סומך על דחלילים,זה לא מבין, לא יודע,לא נימצא בכדור הארץ,כל הזמן מרחף וחסר חשיבות,בואו ניראה מי עזבו אותו, אשכנזי,ניסנקורונה,שי,וההוא מתל אביב,ועומר,רונן צור,ועוד מי נישאר? חולה טרופר,שוסטר,ותמהשטה,ובקיצור כל הדימנטים חסרי גב