אחרי שחיקה את מגישת חדשות 12, יונית לוי באמצע ראיון, אמש (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו החל לשיר באמצע ראיון למגיש חדשות 13, אודי סגל.
נתניהו נשאל על תיק המתנות והשיב לסגל: "תשאל עוד פעם ועוד פעם, אני אלווה את זה במנגינה". נתניהו החל לזמר, וסגל השיב לו: "זה מזלזל, זה מוריד את הרמה, אתה ראש ממשלה, זה לא מתאים".

בנימין נתניהו| צילום: נתניהו מחקה את יונית לוי באמצע ראיון (מתוך חדשות 12)





תגובות
כשלגנב מבלפור אין תשובות - הןא מתחיל לשיר. לתשאות הביביסטים רפי השכל
בושה לביבי ממש בושה כנראה צריך בדיקה פסכולגית לאנשי בלפור
מתי תתפקחו שנתניהו מזלזל בכם?