"מגילת אסתר הורגן": יוסי דגן במחווה לזכר הנרצחת - סרוגים

"מגילת אסתר הורגן": יוסי דגן במחווה לזכר הנרצחת

ראש מועצה אזורית שומרון, יוסי דגן, העניק לבנימין הורגן עותק מודפס ממגילת אסתר שאויירה עי אשתו לפני שנרצחה בפיגוע: "מרגש ומחמם את הלב"

"מגילת אסתר הורגן": יוסי דגן במחווה לזכר הנרצחת
  (צילום: רועי חדי)

מחווה מרגשת: במועצה אזורית שומרון הפיצו כ-11,000 עותקים של מגילת אסתר שאויירה עי אסתר הורגן הי"ד לפני שהיא נרצחה בפיגוע ביער ריחן. במגילה נכתבה גם ברכה ע"י נשיא המדינה.

(צילום: רועי חדי)

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן העניק את אחת המגילות לבנימין הורגן, שהביע את התרגשותו מהמחווה. "אני מתרגש מאוד, לקבל את הגרסה הזו שקצת נשכחה מלב אבל עכשיו בזכותך ובזכות המועצה הדפיסו אותה ואנחנו רואים קצת מהאור של אסתר" אמר. "כעת כל תושבי המועצה יוכלו להנות ממנה במעגלים רחבים יותר על ידי החוברת הקטנה גדולה הזו".

"כולנו נקרא במגילת אסתר מחר וביום שישי וחלק גדול מאנשי המועצה בזמן קריאת מגילת אסתר יהיה להם בראש גם את אסתר שלנו" הוסיף ואמר לדגן. "אני מקווה שזכרה יתן הרבה מאוד אור ואהבה לתושבים לכל עם ישראל ולעולם כולו ויש למועצה חלק גדול בדבר הזה. אני מודה לך מאוד".

עוד באותו נושא

תיעוד: צה"ל הורס את בית המחבל שרצח את אסתר ז"ל

"כולנו התרגשנו מדמותה של אסתר. תוך כדי השבעה המשפחה הסבה את תשומת לבנו שאסתר הייתה אמנית ואיירה את המגילה לפני 20 שנה בדיוק, כשעברו לגור בטל מנשה" אמר דגן בתגובה. "הוצאנו אותה לאור מחדש, באדיבות המשפחה ואברהם כהן מארז הוצאה לאור".

כזכור, אסתר הורגן הי"ד נרצחה לפני כחודשיים בפיגוע אכזרי ביער ריחן שבצפון השומרון, בזמן שהייתה בריצה ספורטיבית באיזור. אסתר הייתה מטפלת ואמנית, ובין השאר איירה מגילת אסתר שהופצה לתושבי המועצה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זה יהודי זה...
משה | 25-02-2021 16:05
זה יהודי זה מחושך לאור מגלות לגאולה