בית המשפט דן בפסילת אבתיסאם מראענה - סרוגים

בית המשפט דן בפסילת אבתיסאם מראענה

בית המשפט העליון דן היום בפסילתה של אבתיסאם מראענה ממפלגת העבודה. בן גביר שהגיש את הבקשה: "הבוקר אנחנו נציג לשופטי בית המשפט העליון מאסה קריטית של ראיות נגד מי שמבקשת להשמיד את זכרון יעקב רק משום שגרים בה יהודים"

author-image
בית המשפט דן בפסילת אבתיסאם מראענה
  צילום: אברהם בלוך

בית המשפט העליון דן הבוקר (ד') בהחלטת ועדת הבחירות המרכזית לכנסת לפסול את מועמדותה של מועמדת מפלגת העבודה, אבתיסאם מראענה – החלטה שהתקבלה בעקבות עתירתו של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר (הציונות הדתית)

בן גביר יציג בדיון את שלל הראיות נגד מראענה שהוצגו בפני ועדת הבחירות, בהן קריאתה להשמיד את זכרון יעקב, לגלוגה על ניצולי השואה, וביזוי כבודם של חיילי צה"ל כאשר התגאתה שנסעה בעת הצפירה ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל. כזכור, ועדת הבחירות המרכזית קיבלה את בקשתו של בן גביר ופסלה את מרעאנה מהתמודדות, והבוקר, כאמור, יתבקשו שופטי בג"ץ לאשרר את החלטת הוועדה.

עוד באותו נושא

מנדלבליט מתנגד לפסילת אבתיסאם מראענה


10

עו"ד בן גביר מוסר כי "הבוקר אנחנו נציג לשופטי בית המשפט העליון מאסה קריטית של ראיות נגד מי שמבקשת להשמיד את זכרון יעקב רק משום שגרים בה יהודים, בזה לשואה וקוראת למחוק אותה מהזיכרון הלאומי שלנו, ומתגאה בכך שביזתה את כבודם של חיילי צה"ל כשהמשיכה לנסוע במהלך הצפירה ביום הזיכרון. למרות שאני לא מגיע עם ציפיות גבוהות לדיון, אני מקווה שאחרי שהצדק נעשה בועדת הבחירות שפסלה את מועמדותה של תומכת הטרור מראענה, בית המשפט העליון גם הוא לא יאפשר למי שרוצה להשמיד עיר ואם בישראל לדרוך בבית המחוקקים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
השופטים גרועים יותר מהמכשפה הפלסטינית
בן סירא | 24-02-2021 11:52
''והיו שופטייך מחריבייך ורמסו ודרסו את מאמיני בורא שמים וארץ. וביום ההוא אעשמידם ואפיצם כצמר ברוח זלעפות והיו לדראון עולם. ולא יבגצו עוד''
2
למה ליסבול פרצוף...
יופיטר | 24-02-2021 14:01
למה ליסבול פרצוף מכוער כמו הגויה המכוערת הזאת,מי צריך את כל הצאצאים של קטורה אצלנו למה לא תלכי למצרים,או לאירן,או ללבנון,את וכל הגזע שלכם מיותרים כאן,לא רצויים,ומי שרוצה אותן כאן,שיקח את המזודה ויצטרף אליה לאירן,ברה רוחי בנת אל כלב,