כשהתלמידה נזפה במועמדים לכנסת: "אתם צריכים לשמש דוגמה"

כשהתלמידה נזפה במועמדים לכנסת: "אתם צריכים לשמש דוגמה"

פאנל של ח"כים ומועמדים לכנסת התקיים בתיכון בבנימינה. ח"כ עמית הלוי העיר בעוקצנות על הניסיון של מועמדי השמאל, ואלה תקפו בחזרה, עד שתלמידה נאלצה לנזוף בהם "תזכרו שאנחנו לוקחים דוגמה מהדיבור שלכם"

author-image
התלמידה נזפה בח"כים: "אתם צריכים לשמש דוגמה"
  צילום: על משמר הכנסת

כשהוויכוח בין המועמדים לכנסת הידרדר להשמצות, תלמידת תיכון נאלצה לקרוא אותם לסדר.

בפאנל בתיכון כרמים בבנימינה שאורגן על ידי מכון 'על משמר הכנסת' מיסודה של התנועה הקונסרבטיבית (המסורתית), השתתפו: ח"כ עמית הלוי (ליכוד), ח"כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד), אפרת רייטן (העבודה), מיכל אורון אזעני (ישראל ביתנו) וקטי פיאצסקי (מרצ).

עוד באותו נושא

רוטמן השתתף בפאנל של התנועה הקונסרבטיבית


19

ח"כ עמית הלוי דיבר על ההצלחה של ראש הממשלה נתניהו בניהול משבר הקורונה, והוסיף הערה עוקצנית "אני אומר את זה באחריות רבה, המזל שלנו שאפרת ויוראי לא ניהלו את המדינה בשנה האחרונה, כיון שהאנשים האלה אולי טובים בניהול מתנ"ס, אבל לא בניהול מדינה".

אנחנו לוקחים דוגמה מהדיבור שלכם

רייטן התפרצה ואמרה: "אתה לא יכול לדבר כך, זו לא תרבות דיון, חבל מאוד, כי זו בדיוק הדרך שאותה אנחנו רוצים למנוע."

הלוי ניסה להבהיר: "זאת לא הייתה השמצה אישית"

להב-הרצנו קטע אותו ואמר: "זו כן הייתה".

בשלב זה עברה זכות הדיבור לתלמידים, והראשונה לדבר, נזפה בח"כים: "תזכרו שאתם מדברים מול תלמידי תיכון ובסופו של דבר אנחנו לוקחים דוגמה מהדיבור שלכם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תקווה-ימינה = מפלגת...
יוסף בן אליה | 23-02-2021 19:18
תקווה-ימינה = מפלגת שלטון , כרגע 27 מנדטים ,(ליכוד 28 כרגע) ויכולים להגדיל עד לפחות 32-36 אם , עובדים נכון , צריכים להצהיר שאם יש רוטציה (נפתלי וגדעון שני צדדים של אותו מטבע ממש)תהיה רק בין נפתלי וגדעון ראשון מי שהכי הרבה מנדטים, תקווה-ימינה : מפלגת שלטון ימנית , מוסרית ופעמיים יותר קלין-מן מיאיר , כי יאיר קלין-מן מבחינת החלק הדמוקרטי רק , גדעון ונפתלי קלין-מן מבחינת הדמוקרטי והיהודי , מדינה יהודית ודמוקרטית . האלטרנטיבה לליכוד( ביבי גם לא קלין -מן דמוקרטי (המשפט), וכל שכן לא קלין-מן יהודי (פחות דתי מגנץ ואפילו מיאיר (יאיר שומר כיפור) תקווה-ימינה : מפלגת שלטון , תקווה (הצד לך ביבי מהמטבע) תשתה מנדטים ממחנה לך-ביבי כי רק תקווה-ימינה , מפלגת שלטון עם 27 מנדטים אלטרנטיבה אמיתית לביבי . ימינה (צד ימני של המטבע ,מסורתי ועם יותר נציגים מזרחים ב% מהליכוד תשתה מנדטים ממחנה הימין כולו כולל חרדים כי תקווה-ימינה היא מפלגת שלטון דמוקראטית , נקייה , מסורתית ואפילו מזרחית יותר מהליכוד וכמובן רעננה , אפילו בבגץ(מועצת הזקנים) , (אפילו דוד המלך שלט עד גיל 70) בני 70 , לא מכהנים וכל שכן שלא מתחילים קדנצייה חדשה , שלום וברכה מאת יוסף בן אליה