שירה איסקוב מול בעלה לשעבר: "הוא חנק אותי עם שתי הידיים שלו"

שירה איסקוב מול בעלה לשעבר: "הוא חנק אותי עם שתי הידיים שלו"

"אמרתי 'תפסיק, אני רוצה לחיות', והוא המשיך עם הדקירות. ואז אני זוכרת את השכנים מחזיקים אותי ואומרים שעוד מעט האמבולנס יגיע" שירה איסקוב העידה היום מול בעלה לשעבר בבית המשפט

author-image
מול בעלה לשעבר: "הוא חנק אותי עם שתי הידיים שלו"

העדות המצמררת: שירה איסקוב התייצבה הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כדי להעיד במשפטו של אביעד משה, בעלה לשעבר שניסה לרצוח אותה בספטמבר האחרון. משה הגיע לאולם כדי לשמוע את העדות, לאחר שבשעוב שעבר בית המשפט דחה את בקשתו שלא להגיע לדיון בשל מגפת הקורונה.

עוד באותו נושא

הדיין איים בצינוק, שירה איסקוב זכתה לגט


28

לפני עדותה, הפרקליטה השמיעה את ההקלטה מהטלפון של איסקוב המתעד את נסיון הרצח, כששני בני הזוג לשעבר השפילו את מבטיהם. "זה היה אחרי שאמרתי לו שאני נוסעת לצפון להורים שלי לחג. אחרי חילופי מילים בינינו, אמרתי שאני לא יכולה להישאר יותר איתו" תיארה איסקוב את השתלשלות העניינים. "עשרה ימים לפני המקרה עברתי גרידה. היה לי קשה להתמודד עם האובדן של העובר. האובדן קרה אחרי שאביעד כעס עליי וצעק עליי. אני כעסתי וצעקתי בחזרה. אחרי זה היו לי כאבים חזקים בבטן ונפלתי לרצפה".

"יום אחרי זה רציתי ללכת למיון. הוא לא רצה להוציא את הילד, אז הלכתי אחרי. אמרו שאין דופק לעובר. ארבעה ימים אחרי זה עברתי גרידה" סיפרה איסקוב בכאב. "הייתי שבוע בבית ולא הלכתי לעבודה. יום שישי הגיע, וכמה ימים זה היה חילופי מילים בינינו".

לדבריה, "לא הייתה הכלה מצידו על האובדן של העובר. הוא רצה תאומים ישר אחרי. לפני שאני נכנסת לגרידה הוא מבקש תאומים. לא היה בעצם שנייה אחת לאובדן העובר ולהרגשה של כמה ימים אני עם תינוק מת בבטן, ישבתי שבעה. רק בכי. ביום חמישי הוא שלח לי וואטסאפ על מישהי שנכנסה להיריון ואמרתי שזה לא הסיפור שלי. הוא זה שהרס והחליט להכניס את המריבה של המשפחה שלו הביתה".

רק מנסה להקטין אותי ולהראות לי כמה אני לא מוצלחת

איסקוב המשיכה ותיארה את האירועים שהתרחשו לקראת ראש השנה: "ביום חמישי כבר התחלתי לבשל לערב החג, וביום שישי אביעד הלך לעשות עם הילד קניות השלמה. ביקשתי בקבוק יין מיוחד שיהיה לנו כיף. הוא אמר 'שום דבר לא טוב לך, כל דבר יש לך משהו להגיד'. כל מיני מילים לא נעימות. אמרתי 'הבנתי את הראש שלך, תן לי לסיים לבשל', והמשכנו את היום".

"בהמשך אביעד שטף את האוטו, הכניס את הצינור לבית ושטף את הרצפה. ביקשתי שלא יעשה את זה כי נשארים הרבה מים והילד יכול להחליק. הוא התעצבן וצעק 'גם כשאני עושה משהו את לא מרוצה'. הוא אומר לי משהו, אני אומרת לו משהו, וזה רק מתעצם" המשיכה. "ואז הוא בא ומנסה להקטין אותי ולהגיד לי כמה אני מכוערת ושאני כמו אישה בת 70. רק מנסה להקטין אותי ולהראות לי כמה אני לא מוצלחת ולא בסדר. הוא בא לי מול הפרצוף במטבח ואמר לי את זה".

לאחר העימותים המילוליים, הגיעה האלימות הפיזית מצד משה. "אני אומרת 'אני לא יכולה לשמוע את העלבונות האלה, אני לא יכולה להיות איתו בבית שלושה ימים בסגר. אסע לצפון להורים שלי. זה לא יהיה טוב לאף אחד מאיתנו שנישאר ביחד בבית'.  התקשרתי לטלפון של אבא שלי ואמרתי לו שאני באה. לקחתי את הילד להחליף לו חיתול, וכשיצאתי לחדר ליד לקחת שקית לחיתול אני בטלפון עם ההורים, אביעד לקח אותי ותפס אותי וזרק אותי על הרצפה".

ואז החבטה הראשונה הגיעה בראש

"אמרתי לו 'הבטחת שלא תיגע בי. אני לא מזמינה משטרה. פעם שנייה שאתה נוגע בי זה גירושים. אני לא רוצה להישאר יותר'. חזרתי לשטוף את הילד, ואני ממשיכה להיות עם ההורים שלי בטלפון. תוך כדי לוקחת את התיק, שמה בגדים לי ולילד. הלכנו לחדר שלו להלביש אותו. התיק שלי היה בחדר העבודה. אביעד ניסה להחביא אותו ושם אותו מתחת למיטת התינוק. אביעד אחריי. הוא רוצה כנראה לשמוע מה אני אומרת להורים שלי. הכנסתי בגדים שלי לתיק. חזרתי לסלון לקחת בקבוקי מים, כמה ספרים לדרך שיהיה לו. נעמדתי ליד הדלת ורציתי לצאת".

בשלב הזה משה החל בנסיון הרצח, לאחר שחסם את דרכה של איסקוב שרצתה לצאת מהבית. "הוא לא נתן לי לצאת, נעל את הדלת וסגר את התריס והחלון. אומר לי 'את לא הולכת' ורצה להצטרף. אמרתי 'אתה כבר לא בא איתי לשום מקום'. הוא החזיק לי את הידיים ומונע ממני להגיע לדלת. המטרה שלי רק הייתה לצאת מהבית".

"כשהילד יורד מהידיים אני מסתובבת כדי לתפוס אותו – ואז החבטה הראשונה הגיעה בראש. ועוד אחת ועוד אחת. ועוד הרבה, ואני צועקת ומבקשת ממנו שיפסיק" המשיכה. "צרחתי שיפסיק וביקשתי סליחה. ביקשתי עזרה מאבא שלי. הם היו על הקו. הילד צרח וזעק לשמיים. ביקשתי ממנו שיהיה עם הילד וייקח אותו ויחבק אותו וירגיע אותו. הילד התיישב לידי. כולו התמלא בדם שלי. אני הייתי על הרצפה, שכבתי על הרצפה, והילד היה משבצת לידי. פשוט התיישב וזעק לשמיים ובכה".

 

לאחר הפסקה קצרה שבה משה התבונן באשתו המעידה, איסקוב תיארה כיצד בעלה לשעבר החל לדקור אותה בסכין. "הוא ניגש למגירה של הסכום ומוציא סכין. ואני מבקשת ממנו שלא יעשה את זה. הוא אומר לי 'את לא תהיי אימא של הילד, לא תהיי אימא שלו'. הוא ניגש אליי וחונק אותי ואומר לי 'תמותי'. אני מבינה בדיעבד למה לחש. הוא חנק אותי עם שתי הידיים שלו. אני שוכבת, הוא עליי, העיניים שלו עליי, והוא מחכה שאאבד הכרה. אני רואה את השנאה שלו בעיניים, 'למה הבחורה עדיין לא מתה?'".

"בין לבין הגיעה גם השכנה. אמרתי 'תפסיק, אני רוצה לחיות', והוא המשיך עם הדקירות. ואז אני זוכרת את השכנים מחזיקים אותי ואומרים שעוד מעט האמבולנס יגיע. שתי שכנות לידי, אמרתי שאין לי אוויר וביקשתי שישמרו לי על הילד. הרגשתי שאני כבר הולכת, שאין לי כוחות, אין לי אוויר, אין לי כלום".

בסיכום העדות איסקוטב תיארה את הפציעות שלה ושל בנה מהאלימות. "כל הראש שלי תפרים, ויש לי המון כאבים. ארובת העין נשברה והקרנית נפגעה. אני לוקחת כדורים נגד כאבים. הלחי תתאחה לבד. הלסת. השיניים שנשברו. יש לי ניתוח להשתלת עצם בלסת ואחר כך השתלת שיניים. אני לומדת סיבולת לב ריאה כדי שאוכל לחזור לריצות והליכות. יד שנשברה ואצבע שנכרתה. אני בפיזיותרפיה. פעמיים בשבוע אני לוקחת את הילד לטיפול, לקלינאית תקשורת. אחרי האירוע הוא הפסיק לדבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
נורא ואיום
מישהו | 25-02-2021 0:02
שישרף בגיהנום המטומטם הזה
2
הרבי
נועם | 30-03-2021 17:16
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
3
אנחנו
נועם | 19-05-2021 5:47
אנחנו במשפחה מרוקאים רומנים ישראלים אמריקאים פולנים כורדים פרסים תימנים
4
עזבו
נועם | 20-08-2021 9:13
עזבו אותכם מעדות יש ארץ ישראל