הרוגה ו-5 פצועים בתאונה קשה בגוש עציון - סרוגים

הרוגה ו-5 פצועים בתאונה קשה בגוש עציון

תאונה קשה אירעה הבוקר בכביש 60 בין צומת כרמי צור לחלחול. צוותים מתחנת כיבוי והצלה מחוז יו"ש חילצו לכודים ברמות פציעה שונות. אישה בת 50 נהרגה

הרוגה ו-5 פצועים בתאונה קשה בגוש עציון
  (צילום: כיבוי והצלה מחוז יו"ש)

לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה, פעלו לפני זמן קצר (שישי) לחילוץ לכודים בתאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב.

ממד"א נמסר: "בשעה 07:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על רכב שהתנגש ברכב שחנה בצד הדרך בכביש 60 קרית ארבע – ירושלים, בין חלחול ליישוב כרמי צור".

"חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של אישה בשנות החמישים, והעניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק, 5 פצועים, בהם: 1 במצב קשה, אשה כבת 50 עם חבלה בבטן, 3 במצב בינוני, נער כבן 17 עם חבלות בגפיים, נערה כבת 16, עם חבלה בבטן, וגבר כבן 50 עם חבלות בגפיים. בנוסף נער כבן 16 עם חבלה בגב במצב קל".

להב משנה ברק חסיד, סגן מפקד המשמרת, סיפר: "כשהגענו למקום זיהינו תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב שנפגעו בצורה קשה עקב אופי התאונה ובהם שלושה לכודים ברמות פציעה שונות".

"לאחר הערכת מצב ראשונית יחד עם כוחות הרפואה, הוחלט על תיעדוף הוצאת הלכודים. זירת החילוץ הייתה מורכבת וקשה עקב אופי התאונה וצורת הפגיעה של כלי הרכב אחד בשני. לאחר פעולות חילוץ מאומצות הוצאו שלושת הלכודים על ידי לוחמי האש באמצעות שימוש בכלים הידראוליים והועברו לטיפול גורמי הרפואה".

חסיד הדגיש כי "אנו נמצאים יום לאחר ירידת שלגים, הכבישים רטובים ומחליקים בעקבות הפשרת השלגים, אני מבקש מציבור הנהגים לנהוג במשנה זהירות".

(צילום: כיבוי והצלה מחוז יו"ש)

ממשטרת ישראל נמסר: "במוקד המשטרה התקבל דיווח על תאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 60 סמוך לצומת חלחול. כתוצאה מהתאונה ישנם מספר פצועים באורח שונה המטופלים על ידי מד"א. הכביש חסום לתנועה שוטרים במקום מכווינים את התנועה. בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו