הרב יוני לביא: חמש תשובות לחמש טענות כזב של מתנגדי החיסונים - סרוגים

הרב יוני לביא: חמש תשובות לחמש טענות כזב של מתנגדי החיסונים

הרב יוני לביא בחמש תשובות לחמש טענות כזב של מתנגדי החיסונים: "במקום לרקוד משמחה ולרוץ לקבל את המתנה שאלוקים סידר לנו – הם עסוקים בהפצת ידיעות כזב"

author-image
הרב יוני לביא: חמש תשובות לחמש טענות כזב של מתנגדי החיסונים
  (צילום: ללא קרדיט)

1. "החיסון הזה מסוכן. אני מכירה מישהו שיום אחרי החיסון גילו אצלו קורונה".

בהחלט ייתכן, אך הסיבה לכך פשוטה: הוא נדבק קודם לכן. לנגיף יש דגירה של כשישה ימים לפני שניכרים תסמינים, כך שברור שההדבקה הייתה לפני החיסון ואינה קשורה אליו.

עוד באותו נושא

אדלשטיין: לא נכפה חיסונים, מי שיזייף יכול לסיים בכלא


5

בכל מקרה, חשוב לדעת שהחיסון אינו מבטיח חסינות מלאה, אלא 94% (שזה המון ביחס לחיסונים אחרים). ובכל מקרה הוא מועיל כך שגם מי שכן נדבק – יעבור את המחלה הרבה יותר בקלות.

2. "ואולי הסיבה שהיו בחודש האחרון כל-כך הרבה חולים היא דווקא בגלל התקדמות מבצע החיסונים? הם אלו שהדביקו את האנשים במחלה!".

בלתי אפשרי. החיסון אינו יכול לגרום לאדם לחלות בקורונה כיוון שלא מדובר ב'חי מוחלש' (או מומת) כמו שהיה בחיסונים מהדור הישן, אלא בשיטת פעולה מתקדמת שעובדת באופן שונה: מוכנס לגוף חלבון מסוים שמדרבן את הגוף לייצר נוגדנים שיגנו עליו במקרה שיחדור אליו בעתיד נגיף. להגיד שהחיסון גרם לאדם לחלות בקורונה הגיוני כמו להגיד שהאזנה למוזיקה קלאסית גרמה לאדם לחלות בקורונה.

3. "יש גם רופאים שמתנגדים לחיסון ואומרים שהוא מסוכן".

אז מה? וגם יש רופאים שמעשנים, אז המסקנה היא שעישון מועיל לבריאות? מה שקובע האם דבר אמיתי אינו זה שמישהו אמר אותו. כל שטות בעולם יהיה מי שיתנדב להגיד אותה. מה שצריך להנחות אותנו הוא דבר אחד: מה ההנחיה של רוב המומחים שעוסקים בנושא.

ובמקרה שלנו: רוב מוחלט של הרופאים וכל ארגוני הבריאות הגדולים בעולם, מאשרים את החיסון ומעודדים מאוד לקחת אותו.

4. "אז למה יש חיסיון של 30 שנה על דיוני הממשלה בנושא? זה מריח כאילו מנסים להסתיר מאיתנו משהו…".

ממש לא. זוהי המדיניות על כל דיוני הממשלה בכל הנושאים, והסיבה לכך פשוטה: הממשלה עוסק בהרבה נושאים רגישים ובעניינים ביטחוניים ואי אפשר שהכול יהיה חשוף.

עוד באותו נושא

בג"ץ אישר להעביר חיסוני קורונה לרצועת עזה


3

נוסף לכך, בנושא שלנו יש שיקול נוסף להשאיר את הדברים חסויים: אנחנו בשנת בחירות. אם כל משפט שייאמר בדיון בממשלה יוּצָא מיד לתקשורת, התוצאה תהיה שמה שיוביל את הדיון לא יהיה טובתם של אזרחי ישראל אלא שיקולים פופוליסטיים ויח"צניים.

כשהכול חסוי זה עוזר לפוליטיקאים שלנו להיות קצת יותר ענייניים ולחשוב על טובת הציבור נטו ולא על הרווח הפוליטי שיפיקו מהעניין.

5. "מנכ"ל פייזר בעצמו הודה בראיון שהוא לא התחסן. מה נראה לך? הוא יודע שהחיסון מסוכן…".

עוד באותו נושא

הרב יובל שרלו: מתנגדי החיסונים משתמשים בשקרים


15

אלברט בורלא (דרך אגב, יהודי, בן לניצולי שואה), מנכ"ל חברת התרופות המפורסמת, הסביר בראיון את הסיבה לכך: הוא לא רוצה 'לעקוף את התור'. הוא בן 59 וגר ביוון ועבור אנשים בגיל שלו טרם הוקצו חיסונים ביוון. הוא לא רוצה לתת דוגמא שלילית ולנצל את מעמדו כדי לחסן את עצמו לפני אחרים שזקוקים לכך יותר בדחיפות.

ישראל היא המקום היחיד בעולם בה כל נער מגיל 16 יכול לגשת באופן מיידי ולהתחסן. ומה עושים אנשים? במקום לרקוד משמחה ולרוץ לקבל את המתנה שאלוקים סידר לנו – הם עסוקים בהפצת ידיעות כזב ובהפחדת אנשים תמימים מלהגן על בריאותם ולהתחסן.

=======

המאמר פורסם בעמוד הפייסבוק של הרב יוני לביא

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
18 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
אם הייתם נותנים במה לד"ר מיכל הרן ואריה אבני
אלי | 18-02-2021 19:45
אז הייתי קורא את השטויות שלכם גם. אבל אם אתם הכי חכמים בעולם, אז אני חייב לשמוע לכם גם בלי נימוקים... אז אל תתן לי נימוקים, אלא תאכף את עצמכם. חי ותן לחיות.
אין לו...
ליאור הצדיק | 23-02-2021 8:24
אין לו מושג, הוא אומר מה שאומרים לו להגיד
, מה...
פירוש רש"י | 18-02-2021 19:54
, מה לכל הרוחות רצית לומר ?
2
אני מאוד מעריך את הרב אך יש כמה אי דיוקים
אחיה | 18-02-2021 21:22
קודם כל, לפי דעתי, אין תפקידם של בנים להורות הלכה ברפואה, אבל נעזוב את סה ואתיחס לגופם של דברים. פעם הבאה, במקום לשאול את השאלות בעצמך ולתת תשובות שנוח לך, אשמח אם תתן לדר או פרופסור או אפילו לכל מישהו שקרא על החיסונים ושהוא ישאל את השאלות, כי לדוגמא, אני, לא מתחסן בעיקר מסיבות אחרות. לגבי זה, שמנכל פייזר לא התחסן, הרב כתב בכתה שהסיבה היא כי לא הגיע התור שלו, אך זה אינו מדוייק, הוא באמת אומר את זה אך בסוף, לפני כן הוא אומר שהוא בן 59 והקורונה לא מסוכנת לו ולכן הוא לא חייב חיסון, ובנינו, גם אם נגיד שהסיבה זה כי לא הגיע התור שלו, זה אשכרה מנכל החברה!!, הוא הראשון שצריך להוות דוגמא. עצוב שיש אי דיוקים בכתבה, שלרובם לא התייחסתי בכלל, ועצוב שמשתיקים כאלה שחושבים אחרת. אני חושב, שצריך להראות לכולם את הנתונים ומי שרוצה יתחסן ומי שלא, לא. זהו. בהצלחה לכולם!
3
רמת הטימטום
אב | 18-02-2021 23:13
אני כבר לא מאמין למה שאני רואה. טענות כאלו מגוחכות. עיוורון אין סופי למציאות אמיתית. אין מה לכתוב כי אין כבר מי שיתעורר. הרכבת כבר המשיכה. מי שלא קפץ בזמן, חבל. תשמעו1 זה בכלל לא רלוונטי עם החיסון מזיק או לא, זה בכלל לא הנקודה. הנקודה זה חופש הבחירה ברמה הכי שורשית שלה! מצח הנחש שורש חכמי הטבע והמדע רוצה לנטוע בנו היהודים תודעת דטרמינסטית לחלוטין חסרת אלוהות וכייון. ורבני הציונות הדתית למינהם באופן הזוי וחסר שחר משתפים פעולה עם השטן בעצמו שמנהל פה את הגלובוס על ידי זריעת פחד ודמונזציה של איזה וירוס, כל העולם הפך להיות מערכת שיווקית מי שלא קולט את זה פשוט שקוע בתוך אמון דביק במערכת שפשטה את הרגל מזמן. זה כבר בלתי ניסבל רמת הטימטום והחידלון של חובשי בתי המידרש. זכה נעשית לא סם חיים. לא זכה סם מוות. ומה הוא המוות שהתורה הופכת להיות כלי ריקן מתוכן שכל מהותו להצדיק את הגחמות של עובדי עבודה זרה גמורים. חברים!!! WAKE UP
, השטן עצמו...
החסר משוגעים אנכי ? | 19-02-2021 9:04
, השטן עצמו מנהל את העולם....עושה דמוניזציה של איזה וירוס....התורה הופכת כלי ריקן מתוכן שכל מהותו להצדיק את הגחמות של עובד עבודה זרה גמורים....אם אלה נימוקיך לא להתחסן - הבנו הכל. פשוט שכחת את הכדור הוורוד אתמול בלילה ואת הכחול בבוקר. קח את הכדורים ותרגיש טוב יותר.
4
שטיפת המוח התקשורתית...
אבג | 19-02-2021 11:50
שטיפת המוח התקשורתית בגיבוי הציונות הדתית הקלאסית ממשיכה עם הדיקטטורה של להחליט לציבור כי הם החליטו שזה טוב בתחפושת של עניין רפואי גרידא. אז אם מסתכלים על הנושא הזה בכללותו צריך להבין שלא הכול שחור=לבן. ישנם אנשים בסיכון גבוה בשל חולי בריאותי אחר ובהתאם לרופאים מומחים עדיין לא מתחסנים כי בשביל מה לאתגר את הגוף החלש שלהם בעוד תרכיב זר? מה גם שחולים שנוטלים תרופות שונות צריכים לוודא האם יש חשש לאינטרקציה בין חומרים שבתרופות הקבועות שהם נוטלים לבין רכיבי החיסון. ועוד שלל התלבטויות רפואיות מקצועיות גרידא. אז בבקשה להפסעק עם התעמולה התקשורתית הזו. אנחנו חיים במדינה יהודית דמוקרטית
5
החיסון משחרר
יוסי | 19-02-2021 14:16
המציג אינו רופא אינו מדען אינו מבין בחיסונים אינו דר אינו פרופסור מושפע מהתקשורת אם הוא רב אינו מביא שום נימוק הלכתי ומתיימר להיות רופא ויש אפדימיולוגים גדולים שאומרים בצורה ברורה שזה מסוכן, צריך לקחת את דעותיו באופן מוגבל מאוד
כל מי שמגדיר...
ישי | 25-02-2021 22:51
כל מי שמגדיר עצמו כדתי אמיתי, לא צריך לחפש,לחקור ולחפור. יש לנו דעת תורה מגדולי ישראל, ראשי העם הנבחרים ורבנים יראי שמיים שהקבה מדבר מגרונם. בניגוד לכל המזוייפים שמחפשים כל במה אפשרית להתראיין ולהפיץ שקרים על החיסונים. דברי אמת ניכרים למי שלא מבלבל את עצמו עם עשרות סרטונים ביום. זה אמר, וההוא אמר, והם חושבים וההם העידו... מבולבלים.נקודה. יש רב ראשי לישראל, הקבה עומד מאחוריו ולא יתן לו להכשיל את עם ישראל הקדושים. מה שהרב אומר, קדוש! והוא אומר לרוץ להתחסן מיד.
לא יפה...
שי | 20-02-2021 18:40
לא יפה לטעון על הכשרים....ישנם הרבה מומחים שטוענים אחרת מארגון הבריאות העולמי שהוא חלק מהאום ... תכתבו אג'נדה 21 בגוגל ואולי תתחילו להבין מה קורה
, אין...
שקר שקר תרדוף | 20-02-2021 7:16
, אין שום אפידמיולוגים גדולים שאומרים בצורה ברורה שזה מסוכן. הדבר המסוכן היחיד הוא השקר הזה שאתה מפיץ מדמיונך ויש מי שמתפתה להאמין שהוא אמת.
6
כדאיל לכם לבוא
יוסי | 19-02-2021 14:16
החיסון משחרר
7
ראשית ממליץ לכולם...
עידן | 20-02-2021 21:06
ראשית ממליץ לכולם לראות את מה שפרסם דר גיל יוסף שחר שקרא את המסמכים של פייזר על הניסויים שעשתה. ועכשיו אעשה לטענת הרב הממסדי: 1. ישנם מקרים שלא מופיעים בתשקורת על תופעות לוואי חמורות ואפילו מקרי מוות כיום יומיים ואפילו שבוע לאחר החיסון. 2. איך ייתכן שהיה גם סגר והיה גם חיסונים ומספר המאומתים עלה כך שהיו יותר מאשר בכל תקופת הקורונה? 3. רפואה היא לא דמוקרטיה ולא הולכת לפי רוב הרופאים אלא הולכת לפי מדע והוכחות ויכול להיות רופא אחד עם הוכחה מוחצת שיכול להכריע אלף רופאים. הרופאים המתנגדים מציגים עובדות שאף אחד לא התמודד מולם. 4. ענייני רפואה שונים מענייני ביטחון. בעוד שבביטחון מובן לגמרי החיסיון וזה כדי שהאויב לא ישיג מידע, בעניין הקורונה מה הפחד האם יש חשש שהוירוס ידע מה מתכננים מולו? אם בשעת מגיפה יש חשש שהכל יהיה פוליטי אז זה מראה את הרמה של הפוליטיקאים שלנו. ממליץ לשמוע את שאול אמסטרדמסקי שמפריך טענות אלו. 5. הטענה כל כך מגוחכת הוא מנכל החברה ואם הנגיף כל כך מסוכן כמו שטפטפו הרי הוא כמעט בגיל שישים ובסיכון וכן בשעת פיקוח נפש האדם עצמו קודם לכל אחד להצלת נפשו. ישראל היא מעבדת הניסוי/מחקר של העולם ולכן אנחנו ראשונים לחיסונים. זה לא שאנחנו היינו נחמדים יותר ועובדה שההסכם מושחר ולא יודעים הרבה על ההסכם.
8
חבל שרב שלרוב...
דתי שחושש מהחיסון | 20-02-2021 22:03
חבל שרב שלרוב אני מאוד אוהב לשמוע את דעתו נופל לפח של המיינסטרים החמים. גם במאה שעברה היה משטר שהחליט על קבוצת אוכלוסיה מסוימת שהיא מפיצה מחלות והתבסס על המדע ולכן בהתחלה סימן אותם ואחכ סגר אותם במחנות ולבסוף פתר את הבעיה בדרכו.
9
לא יודע. שטחי...
לביאה | 21-02-2021 1:16
לא יודע. שטחי ורדוד
10
שאלה: איך אפשר...
@@@@ | 22-02-2021 22:59
שאלה: איך אפשר לפתח חיסון למחלה שבקושי מכירים?
בדיוק כמו שאפשר...
י | 25-02-2021 22:42
בדיוק כמו שאפשר להתחתן עם בחורה שבקושי מכירים, אבל יש קליק. בדיוק כמו שאוכלים גלידה חדשה שבקושי מכירים. יש עוד... רוצה? שטפו לך את המוח, אם אני אמשיך אני אתנהג בדיוק כמותם(הקונספירטורים).
11
מחשבה נכונה יש...
מלכיאל שליט | 24-02-2021 17:36
מחשבה נכונה יש לרב כשהכול חסוי זה עוזר לפוליטיקאים שלנו להיות קצת יותר ענייניים ולחשוב על טובת הציבור נטו ולא על הרווח הפוליטי שיפיקו מהעניין. הציבור ממילא לא מבין כלום, אבל אם באמת רוצים שהפוליטיקאים יהיו יותר ענייניים ולא יחשבו על רווח פוליטי, צריך לבטל את הבחירות המטופשות אחת ולתמיד.