גדעון סער מודיע: "לא נתקוף יותר את בנט" - סרוגים

גדעון סער מודיע: "לא נתקוף יותר את בנט"

לאחר הדיווחים על קמפיין הרשת של תקווה חדשה, גדעון סער הודיע כעת כי יפסיק את המתקפות כלפי נפתלי בנט: "אתה לא היריב שלנו, והמשך ההתגוששות בינינו תשרת רק את נתניהו"

author-image
גדעון סער מודיע: "לא נתקוף יותר את בנט"
  (צילומים: פלאש 90)

הודנה בימין: אחרי שבועות של מתקפות הדדיות אחד כלפי השני, יו"ר תקווה חדשה גדעון סער הודיע היום (חמישי) כי יפסיק את המתקפות כנגד נפתלי בנט ומפלגת ימינה. בדבריו קרא לבנט לפעול באופן דומה, אך הבהיר כי לא ימשיכו במאבק בכל מקרה.

"נפתלי בנט, לישראל חשוב שנלך ביחד ונעשה שינוי במדינה. טובת המדינה מחייבת את החלפת נתניהו כדי לאחד את העם ולהקים ממשלה יציבה. תקווה חדשה תתמקד רק בכך" אמר סער. "אתה לא היריב שלנו, והמשך ההתגוששות בינינו תשרת רק את נתניהו. לפיכך, היא תיפסק מצידנו, גם אם זה יהיה באופן חד-צדדי".

עוד באותו נושא

סער: "בנט מתנשא ומכפיש, עסוק רק בשיווק וביח״צ"


20

כזכור, בשבוע האחרון חברי ימינה ותקווה חדשה תקפו אחד את השני כמעט ללא הפסקה, כשכל הצהרה או ראיון מצד אחד המפלגות זכה לתגובה חריפה מצד המפלגה השנייה. אמש העימות הגיע לשיא כאשר פורסם כי מפלגת ימינה עתרה לוועדת הבחירות המרכזית נגד חברת אאוטבריין העולמית, בתלונה נגד מפלגת תקווה חדשה על כך שהיא קידמה תוכן שלילי נגד בנט באופן אנונימי ברשת.

בעקבות הפרסום, בנט כתב פוסט בפייסבוק בו פנה ישירות ליריבו: "גם אתה, גדעון? פרסמת נגדי שורה של כתבות אישיות משמיצות, והתחבאת בפחדנות ובנכלוליות מאחורי חשבונות אנונימיים. לא מתאים לך, גדעון, כי אתה מטיף לפוליטיקה חדשה ולאחדות. ככה לא בונים אחדות".

"אם זה לא היה ברור אז אחדד: במשך שנים יוצא רעל גם מסביבת נתניהו וגם ומהשמאל כלפיי" הוסיף והבהיר. "‏אתם יודעים שאני עשוי מחומר שלא מתרגש מכתבות מכפישות, אז פשוט מאכזב לראות את סער שמתיימר להחליף את נתניהו משתמש באותן שיטות בזויות".

עוד באותו נושא

בנט מגיב לסער: "לא מתאים לך, ככה לא בונים אחדות"


6

סער אמר בתגובה בפוסט משלוט כי "נגדך לא נעשה דבר שאינו תקין. אבל אתה ואנשיך תוקפים אותי ואת תקווה חדשה מיום הקמתה באופן חסר מעצורים. אתה עובד בשירות נתניהו, כדי לפגוע באלטרנטיבה לשלטונו – בי ובתקווה חדשה – ומשתמש באותה טרמינולוגיה נגדי בה הוא ואנשיו משתמשים".

"אתה יודע היטב איזה נזקים גורם נתניהו לישראל ועדיין מסרב להתחייב שלא תתן יד להקמת ממשלה בראשותו. ללא בושה, אתה מתנשא ומכפיש. מדבר על ״פקידים" ומשקר על "עריקים". אתה שנים ספורות במערכת הציבורית ואתה יודע היטב שאתה רחוק מאוד מהניסיון ומההישגים שלי בעשיה למען הציבור. אבל אתה, כהרגלך, מתרברב. לא הבאת שום ״פרנסה ובטחון לאזרחי ישראל״. אתה עסוק רק בשיווק וביח״צ ובזה אתה מצוין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
סער
א | 18-02-2021 12:33
השקרן רואה שיורד בסקרים נכנס לפניקה מבקש עזרה מבנט גדעון אתה אפס אחד גדול לך הביתה תציל את עצמך מבושות העם מבין היום שאתה כלום אפס
2
חחח. סער המפגר....
נוני | 18-02-2021 12:40
חחח. סער המפגר.
3
תשכרו ביחד חדר...
נו באמת | 18-02-2021 12:59
תשכרו ביחד חדר
4
למה לא נשמה...
חיים | 18-02-2021 13:36
למה לא נשמה תמדיכו שניכם לא תקבלו את מה שמנבאים לכם אין לכם מה ךהפסים רק אנו נהנה מהקומדיה
5
כולם קשקשנים, רק ביבי הקליבר היחיד !
אור פרידמן | 18-02-2021 16:39
לא להאמין לקישקושים של סער או של בנט [כן, וכמובן גם של לפיד]. הקליבר היחיד גם כיום הינו ביבי, כמובן.
6
בנט+סער=רפורמים+ארורים
ראה בפנים | 19-02-2021 10:25
ראה לעיל
7
מה זה משנה...
שושי | 20-02-2021 8:45
מה זה משנה סער תוקףאת בנט בנט תוקף את סער העיקרשיש לנו את המלך בינימין נתניהו ראש הממשלה לעולמים תפנמוי למוח הקטן