ציר נתניהו-עבאס: הליכוד לא יתמכו בפסילת רע"מ - סרוגים

ציר נתניהו-עבאס: הליכוד לא יתמכו בפסילת רע"מ

בליכוד החליטו שלא להשתתף בדיון לפסילת הרשימה המשותפת ורע"מ: "אזרחי ישראל יודעים שהרשימות הערביות לא מייצגות אותם". בן גביר בתגובה: "שיהיו נאמנים למה שהם אומרים"

author-image
ציר נתניהו-עבאס: הליכוד לא יתמכו בפסילת רע"מ
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

רגע לאחר פסילתה של אבתיסאם מרעאנה ממפלגת העבודה, בליכוד הודיעו היום (רביעי) כי לא ישתתפו בדיון לפסילת הרשימה המשותפת ומפלגת רע"מ של מנסור עבאס.

"הליכוד החליט לא להשתתף בדיון לפסילת הרשימה המשותפת והרשימה המאוחדת, עקב העובדה שאזרחי ישראל הערבים כבר יודעים שהרשימות הערביות לא מייצגות אותם והן נעלמות מאליהן" אמר ח"כ שלמה קרעי, חבר נשיאות ועדת הבחירות המרכזית, בדיון בוועדה. "אזרחי ישראל הערבים מאסו באלו שלא דואגים להם והם כבר מבינים שהליכוד בראשות נתניהו הוא זה ששומר על בטחונם ורווחתם של כל אזרחי ישראל".

בן גביר לסרוגים: "מקווה שהליכוד יהיו נאמנים למה שהם אומרים"

רגע לפני הודעת הליכוד, יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר אמר לסרוגים כי הוא חושש שחברי הליכוד לא יתמכו בפסילת המפלגות הערביות. "יש לנו אינדיקציות לכך, ואני מקווה שחברי הליכוד יהיו נאמנים לכל מה שהם אומרים לאורך כל השנים – שמי שמתנגד למדינה ותומך בארגון טרור לא צריך להיות בכנסת" אמר. "אנחנו הבאנו ראיות, ומצפים מהליכוד לתמוך בפסילה גם של המשותפת וגם של רע"מ".

בהמשך התייחס לפסילה של מועמדת מפלגת העבודה ובירך על החלטת ועדת הבחירות. "זה חשוב מאד שמועמדת שמדברת על להשמיד עיר ואם במדינת ישראל נפסלת" אמר. "בזכרון יעקב לא גרים רק אנשי ימין, דתיים או חרדים. גרים שמה דתיים וחילונים, שמאלנים וימנים, ואלה ואלה יש להם את הזכות לחיות בישראל בכבוד".

עוד באותו נושא

בן גביר: "מה זה אם לא תמיכה בארגון טרור?"


3

"כשמועמדת ממפלגת העבודה קוראת להשמיד את זכרון יעקב, זה מצמרר, מרגיז, ומהווה עילה לפסול אותה מהכנסת" הוסיף. "אני מקווה ששופטי בג"ץ ינהגו לפי החוק. על פרומיל מהדברים האלה פסלו את מיכאל בן ארי, ברוך מרזל ובנצי גופשטיין. צדק צריך להיעשות, וגברת כזאת לא צריכה להיות בכנסת ישראל, לא רק לזכות האזרחים אלא לזכותה של מפלגת העבודה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
נתניהו והליכוד הם...
עידן | 17-02-2021 11:15
נתניהו והליכוד הם תומכי טרור שמאפשרים העברת כספים למחבלים וכן העברת מלט שבעזרתו הם בונים מנהרות.
לך לכל...
דודו | 17-02-2021 14:39
לך לכל הרוחות שמאלני קטן ורדוד,ולא מבין כלום שכל זה לאנשים,אצלך אין דבר כזה איש,ילדון חסר מוח,
2
קרעי ???? פתאום...
צביעות מגעילה. קרעי יצא מן הארון : הוא אוהב ערבים ! | 17-02-2021 11:18
קרעי ???? פתאום לא צריך לפסול רשימות ערביות ? אוי, כמה עמוק יכולה לשון להיכנס ? כמה מוכן פוליטיקאי לבגוד בעצמו כדי לשרוד פוליטית ? כמה מוכן קרעי לשכב על הגדר, כדי שביבי יוכל להישען על הערבים בדרך לראשות ממשלה ? יש גבול לרמת הגועל...קרעי הגדיל לעשות. להגן על הרשימות הערביות בטענה שהציבור יודע מה טוב ????
, לגמרי...
דאע"שניק בדם | 17-02-2021 16:01
, לגמרי ברור. האיסלאמיסטים פתאום אנשים טובים ורצויים....אם הם יאפשרו לביבי להתחמק ממשפט הם בכלל יגיעו למעלת קדושים וטהורים. כמה שטויות אפשר לכתוב כדי לשטוף את המוח לציבור ?
ערבים כמו...
ראובן | 17-02-2021 14:38
ערבים כמו עבאס הם יותר אנושיים מאנרכיסטים,ומשוברים שתיקה הארורים,ומכל השמאלנים המגעילים שהולכים למכור את צהל לאויבנו באירופה תמורת מימון של כסף ארור ,ועדיף בטוח מימך דביל חולני
3
איתמר בן גביר...
משענות קנה | 17-02-2021 11:32
איתמר בן גביר לא היה זה שהבטיח: הגענו לסמל נגיע גם לרבין? ביבי צריך גם אותו וגם את הערבים כדי למנוע את קיום המשפט.
4
ביבי הוא עולב עלובים שרוצה קואליציה עם עבאס
צוריאל | 17-02-2021 12:09
ביבי הוא עולב עלובים שרוצה קואליציה עם עבאס
, ובעוד...
הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו - אלא רק של האחרים | 17-02-2021 13:06
, ובעוד קרעי מצדיק את הליכוד שרוצה להישען על הערבים כדי להבטיח לביבי ראשות ממשלה - הוא תוקף את סער באותה נקודה ממש....
5
ביבי פלוס עבאס...
יוסי | 17-02-2021 17:45
ביבי פלוס עבאס שווה חיזבלה
קרעי נראה כמו...
אלחנן | 17-02-2021 22:05
קרעי נראה כמו ערבי, נשמע כמו ערבי ועכשיו גם תומך ברשימה המאוחדת. מה בליכוד לא יעשו בשביל לקבל את תמיכת האחים המוסלמים בחוק צרפתי ופיסקת התגברות שימנעו את כניסת בן העוולה לבית סוהר