"איתו לא ננצח": טראמפ נגד מנהיג הרפובליקנים - סרוגים

"איתו לא ננצח": טראמפ נגד מנהיג הרפובליקנים

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ תקף את מנהיג הרפובליקנים בסנאט, מיץ' מקונל, לאחר שטען כי הוא אחראי לפריצה לקפיטול. בדבריו טראמפ אמר כי "אם הרפובליקנים ישארו עם מקונל, לעולם לא ננצח שוב"

author-image
"איתו לא ננצח": טראמפ נגד מנהיג הרפובליקנים
  (צילום: שאטרסטוק)

המתיחות במפלגה הרפובליקנית: נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ תקף בחריפות את מנהיג הרפובליקנים בסנאט מיץ' מקונל, זאת לאחר שהסנאטור הצביע נגד הדחתו של טראמפ, אך אמר כי הוא אחראי לפריצה לקפיטול "באופן מוסרי ומעשי". בדבריו טראמפ האשים את מקונל, מי שהיה בעבר אחד מבעלי הברית הנאמנים ביותר שלו, באחריות לאובדן הרוב הרפובליקני בסנאט בבחירות האחרונות.

עוד באותו נושא

מנהיג הרפובליקנים בסנאט: לא אתמוך בהדחת טראמפ

"המפלגה הרפובליקנית לא תוכל לחזור למעמדה המכובד והעוצמתי כאשר 'מנהיגים' פוליטיים כמו מקונל מובילים אותה" טען טראמפ בהצהרה שפרסם. "היעדר הידע הפוליטי והכישרון שלו דרדרו אותו ממנהיג הרוב למנהיג המיעוט בסנאט, וזה רק ימשיך ויהיה גרוע יותר בעתיד".

מנהיג הרפובליקנים בסנאט, מיץ' מקונל (צילום: כריסטופר האלורן\שאטרסטוק)

לדבריו, "מיץ' הוא קודר, זועף ולא מחייך – ואם הרפובליקנים ישארו איתו, לעולם לא ננצח שוב. הוא בחיים לא יעשה את מה שצריך להיעשות, או את מה שנכון לעשות, עבור המדינה". עוד טען כי מקונל "התחנן" לקבל את תמיכתו במרוץ למושב שלו בסנאט: "אני מתחרט על כך שתמכתי בו. אם לא הייתי עושה זאת, הוא היה מפסיד במרוץ".

עוד רמז כי הוא יפעל נגד מקונל בפריימריז הרפובליקנים הבאים, שצפויים להתקיים לקראת בחירות האמצע ב-2022. "בכל מקום שיהיה הכרחי והולם, אגבה יריבים מפלגתיים שמצדדים בגישתנו להפוך את אמריקה לגדולה שוב, ובמדיניות שלנו המציבה את אמריקה תחילה" הבהיר. "אנחנו רוצים מנהיגות מבריקה, חזקה ומלאת מחשבה. מקונל הורס את הצד הרפובליקני בסנאט, ובעצם כך פוגע באופן קשה במדינה. לא ניתן למנהיגים סוג ג' להכתיב את עתידנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
טראמפ חולה נפש....
משיגינע אחד משגע מדינה שלימה. | 17-02-2021 11:05
טראמפ חולה נפש. הוא זה שהפסיד בבחירות, למרות שהוא נשיא מכהן ונשיא מכהן לרוב מנצח - אבל הוא תוקף רפובליקנים שפויים, שלא מוכנים לאמץ ערכים של אספסוף נבער ושטוף מוח. מי שהציע לאזרחים לשתות אקונומיקה כתרופה נגד קורונה - מוטב שיסתום את הפה וישחק גולף באחוזתו, בין חקירות לדיונים משפטיים שיחלו במהרה.
TROLL
אדם | 17-02-2021 16:45
טרול שמאלנציק תחזור לקפץ במזרקה של בלפור דגנרט גזעני
2
צ
יהודי | 17-02-2021 14:35
טיפש.........טראמפ כמעט היחיד שמבין את המטריה..............
3
מקונל באמת נראה כמו פקיד,מי יצביע לו?
משה | 17-02-2021 19:35
אבל טראמפ כבר צריך לדאוג ליורשו