נפתלי בנט באולפן סרוגים: "לא אתנצל שיש לנו אנשים לא דתיים"

נפתלי בנט באולפן סרוגים: "לא אתנצל שיש לנו אנשים לא דתיים"

בראיון באולפן סרוגים, אומר יו"ר ימינה נפתלי בנט כי ימינה היא הבית של הציונות הדתית ושל כל עם ישראל, לדבריו: צריך להגיד לנתניהו תודה ולהעביר את המקל לדור הצעיר

בנט באולפן: "לא אתנצל שיש לנו אנשים לא דתיים"

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט בראיון מיוחד באולפן סרוגים מתייחס לסיכויים שלו להקים ממשלה על אף תמונת המנדטים ודברי נתניהו שלא תהיה רוטציה, כמו כן הוא מתייחס לפניה לציונות הדתית ולהיפרדות מבצלאל סמוטריץ'.

"האובססיה שלי זה לא תפקיד אלא איך אנחנו מוציאים את ישראל מהברוך הנורא. משימת העל זו פרנסה. זה להחזיר מיליון אנשים לעבודה. זה שנתניהו כשל לא יוכל לתקן זה ברור. שאני מסתכל על לפיד וסער, שהם פוליטיקאים מיומנים ונצטרך שהם יהיו בקואליציה, אני לא רואה מישהו אחר שיוכל להוציא אותנו מהבוץ הזה".

לגבי שאלת ההמלצה על מועמד לראשות ממשלה ושייכות לגוש, ענה בנט: "מה שאני אעשה עם הכוח פוליטי שיהיה לי, אני בוחר להיות המבוגר האחראי ולביא את כולם אל תוך ממשלה שתהיה ישיבה, כי אסור שנגיע לבחירות חמישיות."

עוד באותו נושא

סער: "בנט עשה כל השנה קמפיין, הוא לא דרך בכנסת"


6

האם הוא יעמוד בראשות אותה ממשלה, בנט משיב: "בשאיפה בראשותי, אם יהיו לי מספיק מנדטים. המטרה – לשמר את שלטון המחנה הלאומי. לתוך הממשלה שנקים נצטרך להביא את כל מי שבעד מדינה יהודית ודמוקרטית."

על שאלת רק ביבי או רק לא ביבי: "רוב עם ישראל לא שם. הם מכבדים את נתניהו, כמו שאני מכבד אותו. אבל מצד שני מבינים שאחרי 32 שנים, צריך לומר לו – תודה ולהעביר את המקל לדור הצעיר של המחנה הלאומי".

לגבי הביקורת שלו נגד המגזר החרדי, בנט מבהיר כי לסיעות החרדיות יש מקום כשותפים בממשלה הבאה: "החרדים יוכלו בהחלט להיות שותף בממשלה. הם לא יהיו בעלי הבית. אצל נתניהו הוא עובד אצלם."

בנט עומד מאחורי ההתחייבות שלו לתת תפקיד מיניסטריאלי למפלגת הבית היהודי, אך מבהיר שזה יהיה רק כתפקיד רביעי, קרי גם אחרי ח"כ איילת שקד ואלון דוידי. עוד הוא מוסיף על המגזר הדתי-לאומי: "ימינה היא הבית של הציונות הדתית ושל כל עם ישראל. הציבור בדיוק מחפש את ההנהגה הלאומית. מישהו שמסתכל על כל עם ישראל ולצד זה דואג למוסדות"

בהתייחסות לפיצול עם ח"כ בצלאל סמוטריץ', אומר בנט: "הבחירה שלו לצאת לדרכו, זה זכותו. אני מכבד אותו. אני לא אתנצל שיש לנו אנשים לא דתיים כמו שקד, שיקלי, קארה. זה עם ישראל האמיתי. כשאנחנו בצבא, אנחנו לבד? אחרי הגירוש מגוש קטיף, היה מעיין חשבון נפש של המגזר. האמירה הייתה שהתנתקנו מהעם, ודווקא בגלל שאני גאה להיות דתי, אני אעמוד בראש החץ לדאוג לכל עם ישראל."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
22 תגובות - 14 דיונים מיין לפי
1
בנט
Adam Grey | 16-02-2021 14:52
בנט >> חוזר לקושש קולות בשטחי המרכז שמאל איזה צחוקים..ולא רואה שסער ולפיד כבר שם וגם האבודה ושאריות מרצ גם ליברמן מהנפטלין שולף מועמדים לרשימה. צפוף צפוף בארץ המתים המהלכים
2
בוחרי בנט ש''ט.הנם רפורמים ולהטבי''ם.לא דתיים
הרב דביר כהנא | 16-02-2021 14:53
הרבנים הסרוגים כולם יכריזו בקרוב על בנט ''כסרוג בלתי רצוי''. יש חשש רציני שמזימת הרפורמים היא להשתלט על השלטון, בחסות מרץ והערבים. ולהוציא את הכותל הקדוש מידי הדתיים-החרדים. ולחוקק חוק נישואין רפורמים. ה' ישמור
ביום כיפור תבקש סליחה
חרדלניק מצוי | 16-02-2021 17:56
ההשמצות האלו הן בושה ולשון הרע. מתאים לציבור מסויים
הגיע הזמן...
נוני | 16-02-2021 15:17
הגיע הזמן על הכרזה כזאת האיש פרסונה נון גרטה לציונות הדתית בלתי רצוי בעליל בלתי נסבל.
3
בנט וסער ילכו עם לפיד
מצביעים ט' | 16-02-2021 15:01
חייבים ציונות דתית חזקה בכנסת וממשלת ימין אמיתית! בנט וסער רוצים ללכת לממשלה בראשות לפיד ולכן חייבים להצביע רק ט' !
מנסור עבאס מירי רגב וליצמן ירכבו על סמוטי
מצביעים ב | 16-02-2021 20:02
חייבים ממשלה שדואגת לעם ולא רק למקורבים וחייבים גם מפלגה ציונית דתית שעוברת אחוז חסימה
4
בנט אתה אפס...
נוני | 16-02-2021 15:15
בנט אתה אפס מאופס.
5
זחוח
תתנצל שיש לך דתיים | 16-02-2021 15:26
גם בבחירות בהם לא עברת את אחוז החסימה, דיברת כאילו אתה תנצח.
6
העליבות של בנט עולה אפילו על אחיו יאיר לפיד
אורן | 16-02-2021 16:41
האדם הקטן והמקשקש בנט נפתלי החליט שהוא מנהיג! תחילה התעלק על הציונות הדתית. אחר כך התפלג ולא עבר את אחוז החסימה. עכשיו מנסה לרכוב על התעמולה השקרית נגד ביבי ולקושש קולות מאותה ציונות דתית, שבה בגד ואותה זנח. איזה אדם שפל!!!
העליבות והזחיחות של סמוטי גדולה משל בן גביר
אורי אריאל | 16-02-2021 19:57
בהתחלה השתחל בלי פריימריס למפלגת הבית היהודי בתואנות שווא עכשיו הוא והטוקבקיסטים שלו מתיימרים לדבר בשם כל המגזר
7
בנט בא לעבוד כל הכבוד
נחמן | 16-02-2021 17:16
בהצלחה
8
בנט רוקד על הדם כמו השמאל במלחמת לבנון
בושה | 16-02-2021 17:55
בנט חוץ מלדבר לא עשה מאומה
נהנתניהו מחלל שבת ואוכל שרימפס. כלכלת בחירות
נהנתיהו-עבאס | 17-02-2021 0:19
כלכלת הבחירות של נהנתניהו בשנתיים האחרונות חיסלה את קופת החירום של ישראל ומחלישה את חוסנה. ילדינו עוד ישלמו על המחדלים שנובעים מהשיקולים החיצוניים בהחלטותיו, שנובעים מההסתבכות המשפטית (הבלתי מוצדקת) שלו. צריך לשחרר אותו בתודה ובכבוד על הדברים הטובים שעשה לפני שהזדקן והסתאב.
9
בנט משקר ומעוות עובדות. ממש ליצן עלוב
אורן | 16-02-2021 18:14
ישראל הייתה המדינה הראשונה בעולם שסגרה את השמיים! להגיד שביבי אשם במוטציה זה כמו להגיד שהוא רצח את רבין. עלילה שפלה! בנט מעליל עלילות דם. ירד לשפל. מביש!!
בהחלט ביבי...
אביח | 17-02-2021 10:26
בהחלט ביבי אשם בזה שהגענו לסגר שלישי ושכמעט כולם כבר מאבדים אמון בהחלטות הממשלה לסגור את השמיים אחרי שהמוטציןת כבר פה זה כישלון נחרץ, לדעת על הקורונה ולא לפעול במטרה שלא תגיע לארץ זה כישלון (הרי כבר ידעו על זה כמה חודשים מראש)
היה צריך לסגור שמיים בגלל מחדל הבדיקות בנתב"ג
אפרת | 17-02-2021 0:30
אם במקום אגו נהנתניהו היה מאמץ את התוכניות של נפתלי בנט ומקים את מערך הבדיקות בנתבג ומלוניות הבידוד לחוזרים (כולל החיוב בבדיקה לפני הטיסה ואחרי 5 ימים במלונית) היו נמנעים אלפי הרוגים.
מ"ממשלת ריבונות" נהנתניהו סיים בברית עם עבאס.
נהנתניהו-עבאס | 17-02-2021 0:25
אתה ממשיך לקנות את הסיסמאות הריקות של נהנתניהו שהוא הראשון שסגר את השמיים וברא את הארץ ? נהנתניהו לא פיתח את החיסונים במעבדות פייזר וגם לא הקים את מערך קופות החולים הייחודי של מדינת ישראל שקיימים כבר עשורים ויחודיים לישראל. הוא גם לא מינה יהודי חם להיות מנכל פייזר, יהודי שריחם על ישראל שהיתה ראשונה בגל השני והשלישי של הקורונה בעולם והקדים בכמה שבועות אספקת החיסונים למערך קופות החולים. מה שיכול לסגור או לפתוח שמיים זה בורא עולם. לא נהנתניהו. נהנתיהו מחלל שבת ואוכל שרימפס.
10
לך, מתנשא ומגלומן...
אוריי | 17-02-2021 6:22
לך, מתנשא ומגלומן
11
הטיעון שאנחנו עם...
יצחק | 17-02-2021 8:23
הטיעון שאנחנו עם החילונים בצבא הוא אחד הטיעונים הדביליים שיצא לי לשמוע בחיים. . . מה הקשר?? לא רואה צורך להסביר אפילו. הקוראים פה יותר חכמים מבנט.
12
אהבל אחד גדול, לכו לראות איך איילה חסון
מכסחת לבנט תצורה | 17-02-2021 10:28
ראו איך נראה אידיוט גמור, מי שמאמין בימין בדת ומסורת ישראל אסור לו להצביע לימינה וסער, הם ילכו עם לברמן ולפיד שונאי חרדים מובהקים, יישבו עם המשותפת ויהיר לפיד, בנזיטו הרפורמי חילוני מחלל שבת בפרהסיה ביחד עם אשת האיש הלא שומרת נידה, למה דתיים צריכים להצביע לכאלה אנשים, כל כל שלכם בטוח ילך לשמאל, שני החילונים גררו את הציונות הדתית לשבת עם המשותפת, החלאות הללו לא עשו שום דבר חוץ מרק לא ביבי, רק נגד בבי, כבר מעל 4 מיליון התחסנו, כולל האידיוט הזה בנט, זה שדבר נגד נתניהו בטיפול בקורונה, ומה הוא עשה, שם שני אצבעות בעייני הציונות הדתית מעל במת הכנסת הצביע להחליף את ראש הממשלה ביהיר לפיד עוד בטלן דיקטטור כמו בנט שמינו את עצמם, רוצים להיות ראש ויהיו כולם זנב אחד ארוך, בנט ושקד וטיב יחסיהם הבעייתי, אך אך איזה סמרטוטים עלובים שנהם עם סער דוברמן לפיד, בעה יכסח לכל האנשים הללו את הצורה בבחירות הקרובות, ימינה זה שמאלה תקווה חדשה בראשות אדם שנחשד באונס מזכירתו בהיותו שר חינוך בישראל, כל אלה רק לא ביבי אנשים פוחזים בלי שום ערכים וזה כולל את בני בגין שמלבד שמו אין בו כלום, זהירות ימינה זה שמאלה, בוגדים גנבים רמאים נוכלים כך היו וכך יהיו תמיד.
13
בלא דתיים התכוונת...
מפלגה בדיחה של רפורמיים | 17-02-2021 12:50
בלא דתיים התכוונת לשונאי דתיים ויהדות שהגיעו מליברמן, ולרוני ססובר ודומיה?
14
לכל המבקרים את...
יעקב | 11-04-2022 21:33
לכל המבקרים את בנט אתם ברור לא בחרתם בו.ולכן הבקורת שלכם לא אוביקטיבית.אתם יכולים להמשיך לינבוח והוא ממשיך לנהל עסקים כפי שצריך לעשות. ויש הרבה מה להתקין הכל נושא. בנט המשיך ובהצלחה.