אחרי שנתיים: אולם ספורט חדש נחנך באורט פלך - סרוגים

אחרי שנתיים: אולם ספורט חדש נחנך באורט פלך

לאחר שנתיים שהמקום היה סגור, עיריית ירושלים חנכה אולם ספורט חדש באורט פלך. האולם אמור לשמש את תלמידי בית הספר בשעות הבוקר ולאחר מכן את תושבי השכונה וקבוצת הנשים. ראש העירייה משה ליאון: "עיריית ירושלים תמשיך להשקיע בעידוד העיסוק בספורט ותנגיש אותו בכל רחבי הבירה".

אחרי שנתיים: אולם ספורט חדש נחנך באורט פלך
  צילום: עיריית ירושלים

אולם ספורט חדש לבית הספר אורט פלך בירושלים. ראש העיר ירושלים, משה ליאון, חנך בראשון את אולם הספורט המחודש בבית הספר העל יסודי אורט פלך. מדובר באולם שהיה סגור במשך שנתיים בגלל ליקויי בטיחות. במסגרת השיפוץ, הותקנו מערכת מיזוג מרכזית ותאורה חדשה, הוחלפו המשטח, הטריבונות ואף חודשו תאי ההלבשה, וזאת על מנת לאפשר תנאים מקצועיים למתאמנים במקום.

בעירייה מציינים כי עלות השיפוץ מוערכת בכשני מיליון שקלים. עוד מוסיפים בעירייה כי בשעות היום אולם הספורט ישמש את תלמידי בית הספר, כחלק משיעורי החינוך הגופני, ובשעות אחר הצהריים את קהילת תושבי השכונה, לרבות קבוצות של 'מאמאנט', כדורסל נשים ועוד.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על חניכת אולם הספורט. מדובר במהלך שיטיב עם תלמידי בית הספר ועם תושבי השכונה, המתאמנים במהלך שעות אחה"צ. עיריית ירושלים תמשיך להשקיע בעידוד העיסוק בספורט ותנגיש אותו בכל רחבי הבירה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
פריס סן זרמ'ן...
פוצטינו | 16-02-2021 13:20
פריס סן זרמ'ן 3 אפס לכם חד משמעית