
הרב נריה| צילום: (צילום: באדיבות קשת 12)
הרב יצחק נרי'ה, ראש ישיבת תורה בציון, העניק ראיון לתכנית 'ישראל עכשיו' בקשת 12, וסיפר על ההתלבטות שלו לפני שפרסם את הסרטון בו הוא קורא לתלמידים שלא התחסנו לא להגיע לישיבה. צפו
עוד באותו נושא
ראש ישיבת ההסדר: מי שלא יתחסן שלא יחזור לישיבהגיא עזרא





תגובות
מי שמחוסן לא צריך בידוד לא הבנתי מה הבעיה שמי שלא מחוסן יגיע אם מי שמחוסן לא נכנס לבידוד במידה ויש חולה קורונה מאומת. פחד מיותר
צודק, כל הכבוד
האיש האיש מודה שהאנטרס שלו הוא להפטר מכל המוגבלויות ונראה שהאיש לא בדק את הנושא רק חבל שבסוף יגלה שגם מי שקיבל זריקה לא פטור משום מגבלה ונקווה שלא יהיו תופעות לוואי